Muistaako kukaan ko. namijuomaa? Sitähän juotiin joskus teininä oliko 70-luvun lopussa.
Nyt ei enää moiset litkut maistu. Nyt otetaan mintut lampaan kera mausteena ja suklaa ihan sinänään. Hyvää pääsiäisen aikaa!
ihan melkein rehellisesti *Mobiili*-nimmarilla
MinttuSuklaa
11
6754
Vastaukset
- vee-e
olihan se namia ja sitä jopa yrjöskin ihan mielellään.
ajat on muuttuneet ja tavat myös omaltakin osalta. lenkille seuraavaks.
tsemppiä sulle mobi.- expertin
Toinen kauhistus oli Ruska, josta juotiin puoli pulloa ja sitten saikin mennä yrjölle..
- ruskantuska
expertin kirjoitti:
Toinen kauhistus oli Ruska, josta juotiin puoli pulloa ja sitten saikin mennä yrjölle..
Ja sitä piti sitten väkisin juoda vaikka tiesi että laatta lentää.
- minttulikööriä
Minttulikööri on myös hyvää, ainoita 40 pros. juomia joita voi raakana vetää...ei maistu alkoholi, ja hengitys pysyy raikkaana, hammastahnanmakuisena.
- yrjänä suuri
Minttuleijona raakana, puhdistaa kurkun kumminkinpäin liikenteessä. Nam! Voi
jopa niellä moneen kertaan. - Anonyymi
Laatu Brandy ja Konjakki laskee kanssa hyvin ilman irvistystä. Jos tuntuu karhea liemi raapivan mennessään, laatu on silloin kaukana.
- Muistanpa hyvinkin!
Alkon etikettiesittelyssä laitettu vuodeksi -79.
Mutta itse muistan juoneeni sitä kaverini talonmieskämpässä 1978, Ruskeasuolla.
Voinko olla niin väärässä, kun muistan elävästi siitä saamani päänsäryn. Alko väittää tämänpäiväisessä lehdessä kyseisen juoman vuodeksi tuon 1979.
No, tänään ei tarvi ottaa. Raittiina jo joitakin vuosia, mutta muistuipa mieleeni...- mainostaa
Huomasin, että tv:ssäkin eräs merkki taas mainostaa minttusuklaalikööriä. On tainnut palata markkinoille vai eikö ole ollutkaan poissa
markkinoilta vaan vain poissa muodista ja mielestä. - Lefa hakiksesta
Join kyllä minttusuklaata jo -76 oli vahvaa ja halppa, helppo oli juoda vaikka pää meni sekaisin.
- nostalgista
Muistetaan 80-luvulta, kun ekoja alkokokeiluja tein. Tosin halpa mielijuoma silloin alaikäisenä oli Ruska, joka tietenkin oli aivan kammottavaa sotkua. Samoin joku muu n. 26-prosenttinen pullo, jota en enää muista. Törkeää sekin.
- soppaa koneeseen
Sorbus teki terää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929