KEVÄT LEIRI

Anssi L

HUIPUT SAMASSA TAPAHTUMASSA

BILL WALLACE

Bill Wallace on yksi legendaarisimmista karate- ja kicboxing tähdistä, sekä ITA Taekwondon presidentti. Bill Wallacen komea 15-vuotinen kilpa-ja full contact fighting -ura huipentui vuonna 1980 keskisarjan PKA mestaruuteen 23 perättäisen ottelun voittoon.

JOHN PELLEGRINI

John Pellegrini, Combat Hapkidon perustaja ja tunnettu USA:n poliisien ja sotilaiden kouluttajana. Yli 40 vuoden ajan taistelulajeja opettanut Pellegrini on yksi viimevuosien palkituimmista Hall of Fame - suurmestareista.

Aika: 28-29.4.2007
Paikka: nääshalli, Tampere
Harjoitusajat: klo 11.00-17.00
Hinta: 1 päivä 60 e ja kaksi päivää 80 e.

Seminaari on avoin kaikille itsepuolustuksesta ja kamppailusta kiinnostuneille.

Lisätietoja tapahtumasta:

Ari Laine GSM 040 540 2122
www.combathapkido.fi

Ilkka Koivu GSM 046 810 4103
www.helsinginitsepuolustuskoulu.fi

Anssi Lehtinen GSM 040 7723 918
www.hapkidokoulu.fi

Tapahtuman järjestää Combat Hapkido Finland

7

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seiskytluku

      Ketä kickboxaria oikeesti kiinnostaa 70- luvun polkkatukat Billy ja Pellegriini....KETÄ?

      • Klasu 61

        Minnuu ainaki kiinnostaa nähä legenda joka vielä vanhoil päivillään jaksaa. Nuorempi sukupolvi tuskin tietää Billyä.

        Minul ja monil muil ikäisilleni Bill on myös tuttu Chuckin ja Jackien elokuvien pahiksen rooleista. Hei kysessähän o potkunyrkkeily ikoni eli oikea The Äijä.


        Pellegriinin hapkido o minul vieras, niin ku kaik muutkin hapkidot. Ilmeisest melko vanhast äijästä o tässäkin tapaukses kyse.
        Jos vanhat herrat jaksaa heilua ja tulla tänne asti olen paikalla ku tampereella kerran asun jaku itekki alan olee jo vanhempaa kaartia.


      • vaan olla
        Klasu 61 kirjoitti:

        Minnuu ainaki kiinnostaa nähä legenda joka vielä vanhoil päivillään jaksaa. Nuorempi sukupolvi tuskin tietää Billyä.

        Minul ja monil muil ikäisilleni Bill on myös tuttu Chuckin ja Jackien elokuvien pahiksen rooleista. Hei kysessähän o potkunyrkkeily ikoni eli oikea The Äijä.


        Pellegriinin hapkido o minul vieras, niin ku kaik muutkin hapkidot. Ilmeisest melko vanhast äijästä o tässäkin tapaukses kyse.
        Jos vanhat herrat jaksaa heilua ja tulla tänne asti olen paikalla ku tampereella kerran asun jaku itekki alan olee jo vanhempaa kaartia.

        niin, ettei Bill jaksa muuta kuin kertoa hyviä juttuja männävuosilta. Kinttu sillä nousee hyvä jos polven korkeuteen ja sekin raihnaisesti. Mutta kyllähän se OLI kova jäbä potkimaan etujalallaan.


      • Kuunteluoppilas
        vaan olla kirjoitti:

        niin, ettei Bill jaksa muuta kuin kertoa hyviä juttuja männävuosilta. Kinttu sillä nousee hyvä jos polven korkeuteen ja sekin raihnaisesti. Mutta kyllähän se OLI kova jäbä potkimaan etujalallaan.

        No hyvät hyssykät Bill on vielä elossa, en tiennytkään äijän vetävän vielä seminaarejakin.
        Tämä on niitä pakko osallistua tapahtumia, vaikka sitten kuuntelemassa niitä juttuja.


      • enää viitsi
        Kuunteluoppilas kirjoitti:

        No hyvät hyssykät Bill on vielä elossa, en tiennytkään äijän vetävän vielä seminaarejakin.
        Tämä on niitä pakko osallistua tapahtumia, vaikka sitten kuuntelemassa niitä juttuja.

        maksella mistään jenkkimäisestä showmeiningistä tyyliin G.Dillman, T.Kauhanen, ...

        Kaikki kunnia veteraaneille mutta minua kiinnostaa treenata eikä vain kuunnella ajan kultaamia muistoja.


      • Klasu..
        enää viitsi kirjoitti:

        maksella mistään jenkkimäisestä showmeiningistä tyyliin G.Dillman, T.Kauhanen, ...

        Kaikki kunnia veteraaneille mutta minua kiinnostaa treenata eikä vain kuunnella ajan kultaamia muistoja.

        Billyn kokemus potkunyrkkeilystä on kyllä melko pitkä, ei suomesta löydy vastaavaa.
        Tässä on sitä historian siipien havinaa kun itse Superfoot tulee paikalle.
        En ihan yhtyisi siihen etteikö vanhoilla staroilla olisi mitään annettavaa. Billy elää potkunyrkkeilylle edelleen ja huolehtii kunnostaan joka on yllättävän hyvä hänen korkeaan ikäänsä nähden. En ole koskaan nähnyt, mutta lehtijuttujen ja kuvien perusteella varsinainen teräsvaari.
        Minua kiehtoo myös mikä on hänen salaisuutensa pysyä kunnossa tuon ikäisenä. Harvat yli kuusikymmpiset potkivat kuin hän.

        Seminaari on melko hintava, mutta luulisin sen järjestämisen aiheuttavan myös paljon kuluja.
        Seminaarin hinta kuluisi viikonloppuna baarissa muutenkin joten jätän baari illan väliin ja tulen paikalle.


      • Klasu..
        Klasu.. kirjoitti:

        Billyn kokemus potkunyrkkeilystä on kyllä melko pitkä, ei suomesta löydy vastaavaa.
        Tässä on sitä historian siipien havinaa kun itse Superfoot tulee paikalle.
        En ihan yhtyisi siihen etteikö vanhoilla staroilla olisi mitään annettavaa. Billy elää potkunyrkkeilylle edelleen ja huolehtii kunnostaan joka on yllättävän hyvä hänen korkeaan ikäänsä nähden. En ole koskaan nähnyt, mutta lehtijuttujen ja kuvien perusteella varsinainen teräsvaari.
        Minua kiehtoo myös mikä on hänen salaisuutensa pysyä kunnossa tuon ikäisenä. Harvat yli kuusikymmpiset potkivat kuin hän.

        Seminaari on melko hintava, mutta luulisin sen järjestämisen aiheuttavan myös paljon kuluja.
        Seminaarin hinta kuluisi viikonloppuna baarissa muutenkin joten jätän baari illan väliin ja tulen paikalle.

        Oli yksi elämäni parhaista leireistä.
        Bill yllätti täysin rautaisella kunnollaan ja kokemuksellaan, vaikka olihan tuo kokemus entuudestaan tiedossa. Mieletön tyyppi innostamaan ja motivoimaan treenaamaan. Superfootko ruosteessa, ei todellakaan. Olisinpa itse yli kuusikymppisenä vastaavassa kunnossa. En ymmärrä miten pystyy.

        Pellegriinin treeni muistutti jollain tapaa näkemääni Defendoa. Ihan jees.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe