30 huoneessa sitkeänä huhuna kiertänyt extra-miitti olisi nyt sittenkin toteutumassa. Lähdemme urhealla joukolla Helsingin jäähallille tutustumaan messumeininkiin perjantaina 13.4.
Tarkennetaan ohjeita vielä tulevalla viikolla, mutta näin alustavasti joskus klo 18 aikoihin olisi tarkoitus kokoontua jäähallin etupihalla lipunmyynnin läheisyydessä.
Ja juu se olen minä joka laittoi ilmoituksen vaikken rekatulla laittanutkaan. Lisää aiheessa 30 huoneessa =)
30+ 13.4 Helsingissä
3
1909
Vastaukset
olis kyseessä :=)
- tietoa
www.sexhibition.fi
- Cesar*
No kaipa tuo aloitusajankohta on sitten passeli kun ei ole valituksia huoneessa tullut. Sen verran vielä kiristäisin aikataulua että kokoontuminen klo 17.45 siinä jäähallin Nordenskiöldinkadun puoleisella sivulla, sisäänkäyntiovien vasemmalla puolella kulmassa. Tieltä katsottuna vasemmassa laidassa on lipunmyyntisiipi josta jokaisen pitää käydä lunastamassa ensin 15€ arvoinen sisäänpääsytiketti. Klo 18 olisi tarkoitus olla katsomassa ensimmäistä lavashowta joka tälläkertaa alkaakin enempi naismakuun sopivalla esityksellä.
Ohjelma: http://www.sexhibition.fi/pdf/aikataulu0407.pdf
Ei ole tarkoitus että tähän ketjuun laitetaan ilmoittautumisia, vaan parempi olisi että ilmoittaudutaan minulle tai vaakulle sätin puolella (sättipostikin toimii). Tämäkään ei tietysti ole välttämättä tarpeen jos tuntee jo porukkaa eikä ryhmän löytymisessä ole hankaluutta.
Tässä nyt vielä sanon että kenenkään ihan turha katsella ketään joka messuilla käy... Ihan normiporukkaa siellä iloisen aiheen parissa. Ei pitäs olla niin kummallista.
On kyselty myös missä jatkot ja milloin (niille aremmille :D). No siitä vielä keskustelu vasta alkamassa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966