Niin haluaisin kovasti tietää, minkä hahmon Dumbledoren suojelius ottaa. Anteeks jos jotain häirittee ku en googlannu mut oon laiska ku mikä x)
Dumbledoren suojelius
8
819
Vastaukset
- ninni``
Itse en tiedä vastausta kysymykseen mutta ei siinä tietenkään ole mitään pahaa jos ei etsi aina googlesta asioita. En jaksa ymmärtää miksi näillä sivuilla ihmiset jaksavat vähän väliä sanoa:"tuonkin olisit löytänyt googlesta." Ikään kuin kaiken pitäisi olla aina itsestään selvää..
vahvasti sitä mieltä että Dumledoren suojelius on feeniks. LP:ssä Dumbledore oli kutsunut Hagridin suojeliuksella kun Krum oli tainnutettu. Lainaus vielä LP:stä s.588: "Hän kohotti taikasauvansa ylös ja osoitti sillä Hagridin mökin suuntaan. Harry näki sauvan kärjestä lennähtävän jotakin hopeanväristä joka kiisi metsään kuin aavelintu".
- ghyjfkdchgvbhj
Sarvihaara92 kirjoitti:
vahvasti sitä mieltä että Dumledoren suojelius on feeniks. LP:ssä Dumbledore oli kutsunut Hagridin suojeliuksella kun Krum oli tainnutettu. Lainaus vielä LP:stä s.588: "Hän kohotti taikasauvansa ylös ja osoitti sillä Hagridin mökin suuntaan. Harry näki sauvan kärjestä lennähtävän jotakin hopeanväristä joka kiisi metsään kuin aavelintu".
kiitoksia, nyt kun ajattelen ni oishan mun pitäny muistaa se mut ei sillon tullu mieleen kun se rupes mietityttään...
ja kiitti myös ninni´´ ku et ruvennu moittiin mua niinku todellaki tääl ihan liian usein kuulee :) - fawks
ghyjfkdchgvbhj kirjoitti:
kiitoksia, nyt kun ajattelen ni oishan mun pitäny muistaa se mut ei sillon tullu mieleen kun se rupes mietityttään...
ja kiitti myös ninni´´ ku et ruvennu moittiin mua niinku todellaki tääl ihan liian usein kuulee :)Kylse on feeniks. Ei sitä taida missään kirjassa tarkemmin mainita mut muistelisin et Rowling jossain mölässy sen. Tosin Dumpledore osaa muuttaa suojeliuksen muotoa.
- Merryweather
Correct me if I'm wrong, mutta mielestäni itse Dumbledore ei muuta suojeliuksen muotoa, vaan se voi "itse" muuttaa muotoaan, jos sen tekijä kokee esim. suuren järkytyksen (niinkuin Tonks) tms.
-M.- pah.
Ei kokenu järkytystä, vaan pettymyksen koska Remus ei oikeen osaa rakastaa sitä. Tietty ensihän nuoret luulee et Tonksin muuttumis kyky ja ne muut lähtee kun se muka oli rakastunu Siriukseen
- Anonyymi
En tiedä mikä Dumbledoren suojelija on mutta sen olis varppina löytynyt googlesta,mutta tiedän että Dumbledore oli animaagi ja se pystyi muuttumaan feenix linnuksi,eka luulin että se pystyi muuttumaan kimalaiseksi.
- Anonyymi
Mä tiiän mikä sen suojelija on,se on feenix lintu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244062Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 36697
- 104647
- 134645