Haluaisin ylipäätään mennä Ahvenanmaalle matkailemaan. Jotenkin paikka tuntuu älyttömän tutulle, vaikka en ole siellä koskaan ollut.
Jos menen laivalla ja jään Maarianhaminassa pois, onko helppoa löytää hotellihuonetta kahdelle? Paljonko ne maksavat? Katsoin netistä googlettamalla ja eri haulla löytyi niin kovin eri juttuja...
Siis käpsitäänkö vaan hotellin aulaan ja varataan huoneet, vai? Pitääkö laivamatkat olla valmiiksi tilattuna, siis paluukin?
Ahvenanmaa ja Maarianhamina
2
422
Vastaukset
- Marsu
Ahvenanmaa on ihana paikka, olen monena kesänä käynyt siellä pyöräilyreissuilla (sinne pääset jopa ilmaiseksi Korppoosta ja Kustavista).
Hotellin suosittelen varaamaan etukäteen oman rahapussin paksuudesta riippuen. Hotellin lisäksi on tietysti muitakin vaihtoehtoja, mm mökit (aika tyyriitä).
Itse olen ostanut joskus paluumatkan vasta terminaalissa pois lähtiessä. Kannattaa kuitenkin tarkistaa esim hinnat suoraan laivayhtiöiltä..
Eikä muuta kun hyvää matkaa! - Anonyymi
Löytäminen on hyvin helppoa. Katsot vain varauksestasi. siinä näkyy myös hinta. Samalla varataan se laivamatkakin. Ahvenanmaan hotelliristeilyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906