-Hinta 5999,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-PARI KUVAA http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=31649
-AMG-Korisarja
-Kuvan vanteet mukana
-Kesärenkaat 205/55/16
-Talvirenkaat
-MB 190E W201 2.3L VM.86
-remontoitu yli 600 eurolla
-vm.-86/87
-ajettu 400tkm
-kats. 12/2002
-sähkölasit
-4x niskatuet
-peili sähköllä
-ABS
-madallettu
-keskuslukko
-ohjaustehostin
-sävylasit
-jalopuusarja
-pähkinäpuuratti
-Hinta pudonnut! Ja kesärenkaat 205/55/16 kuvan vanteineen mukaan! Autossa hieman ruostetta(lokasuoja ja oven alareuna) mutta tekniikka pelaa. CD-soitin löytyy mutta ei kaiuttimia.
-Parhaiten tavoittaa sähköpostilla tai TXT viestillä päiväsaikaan. [email protected] ja 044-0727797. Soitot kello 18.00 jälkeen
-Pohja on täysin ruosteeton. Ruostetta on vain edessä toisen puolen etulokasuojassa ja molempien ovien sisäpuolella.
-Vaihto/Käteinen
MB 190E w201 -86 AMG 5999,-
11
934
Vastaukset
- ...
Ilmeisesti aika reilusti neuvotteluvaraa hinnassa, kun kilometrit ja vuosimalli...
Hetki sitten meni vastaava mutta kilsat 307tkm huutokaupassa 3300 e.- Hattua
hattua myyjälle. Tarkka rehellisen oloinen kuvaus autosta hyvine ja "huonoine" puolineen.
"hinnasta" nimerkille sanoisin, että tämä ei ilmeisesti ole myynnissä huutokaupassa!
Ja kun tarkemmin analysoi nimimerkin "motiivia", paistaa siitä vain halu sorkkia toisen asiassa.
Niin, itse olen täysin ulkopuolinen, ja olen iloinen, että vaikka tämä ei mikään "myyntipalsta" olekkaan, on kaveri rohkeasti laittanut yhteystietonsa sitä todella tarvitseville = ostajille. - 000
999
- hinnasta
Hattua kirjoitti:
hattua myyjälle. Tarkka rehellisen oloinen kuvaus autosta hyvine ja "huonoine" puolineen.
"hinnasta" nimerkille sanoisin, että tämä ei ilmeisesti ole myynnissä huutokaupassa!
Ja kun tarkemmin analysoi nimimerkin "motiivia", paistaa siitä vain halu sorkkia toisen asiassa.
Niin, itse olen täysin ulkopuolinen, ja olen iloinen, että vaikka tämä ei mikään "myyntipalsta" olekkaan, on kaveri rohkeasti laittanut yhteystietonsa sitä todella tarvitseville = ostajille.Pyyntihinnasta yksityiseltä eilisen lehdestä 238 tkm kilsat 2,3 kone 4200 e eli siihen 3600 tarjois ja kaupat tekis vajaalla neljällä.
Kyllä hintaan voi realistisesti suhtautua, vaikka kuinka tarkasti hyviä ja huonoja puolia kerrotaan. Tuleehan ne viat helposti esiin koeajolla, joten turhaa ajanhukkaa jättää kertomatta. - Jättää
hinnasta kirjoitti:
Pyyntihinnasta yksityiseltä eilisen lehdestä 238 tkm kilsat 2,3 kone 4200 e eli siihen 3600 tarjois ja kaupat tekis vajaalla neljällä.
Kyllä hintaan voi realistisesti suhtautua, vaikka kuinka tarkasti hyviä ja huonoja puolia kerrotaan. Tuleehan ne viat helposti esiin koeajolla, joten turhaa ajanhukkaa jättää kertomatta.jättää vuosimallin kertomatta! Oliko myös "AMG"?
Kerro äkkiä lehti, niin otan yhteyttä. Olen nimittäin hakemassa edullista käyttömersua.
Ja vaikka olisi jo myytykin, niin kerro silti, niin voin haastatella "entistä" omistajaa.
Taidat olla aika seppä ja asiantuntija, kun pystyt koeajolla selvittämään auton viat! Hienoa.
Voinko käyttää palveluksiasi maksua vastaan? - 000
hinnasta kirjoitti:
Pyyntihinnasta yksityiseltä eilisen lehdestä 238 tkm kilsat 2,3 kone 4200 e eli siihen 3600 tarjois ja kaupat tekis vajaalla neljällä.
Kyllä hintaan voi realistisesti suhtautua, vaikka kuinka tarkasti hyviä ja huonoja puolia kerrotaan. Tuleehan ne viat helposti esiin koeajolla, joten turhaa ajanhukkaa jättää kertomatta.008
- hinnasta
Jättää kirjoitti:
jättää vuosimallin kertomatta! Oliko myös "AMG"?
Kerro äkkiä lehti, niin otan yhteyttä. Olen nimittäin hakemassa edullista käyttömersua.
Ja vaikka olisi jo myytykin, niin kerro silti, niin voin haastatella "entistä" omistajaa.
Taidat olla aika seppä ja asiantuntija, kun pystyt koeajolla selvittämään auton viat! Hienoa.
Voinko käyttää palveluksiasi maksua vastaan?Itse ainakin päällisin puolin tarkastelemalla ja koeajolla huomaan ihan tuollaiset perusviat, jotka vaatii korjausta kuten
ruosteen, käyttöjarrut, nestevuodot, viimeisiään vetelevät laakerit, nakutuksen
Sit on paljon merkkejä jotka kielivät ongelmista esim vaeltelva tyhjkäkäynti, huohotus, pakokaasun väri ja määrä etc... onhan noita ihan perus mattimeikäläiselle.
En ole seppä olen koulutukseltani ktm.
Lehti oli ESS ja kyseisessä lehdessä oli muitakin hasarditarjouksia mm. autoliikkeiltä, mutta yksityiseltäkin.
Sitä voi käydä vaikka huuto.netistä tsekkaamassa mitä esim amg 190 tarjotaan, yksi on myynnissä ja tosi siistin näköinen. Tuskin omistaja myy noilla tarjouksilla, mutta ei se hinta korkeeksi nouse, kun vastaavia on myynnissä. Esim imatralla oli 2,3 amg musta reilu 300 ajettu myynnissä 4000e kävin katsomassa ja koeajamassa alkup. pyynti oli 5000, mutta tingin siis ja siihen lupas myyjä korjata kytkimen, jossa oli fibaa. En ostanut kuitenkaan, kunhan kävin katsomassa, kun alueella olin. - hinnasta
Jättää kirjoitti:
jättää vuosimallin kertomatta! Oliko myös "AMG"?
Voinko käyttää palveluksiasi maksua vastaan?Itse ainakin päällisin puolin tarkastelemalla ja koeajolla huomaan ihan tuollaiset perusviat, jotka vaatii korjausta kuten
ruosteen, käyttöjarrut, nestevuodot, viimeisiään vetelevät laakerit, nakutuksen
Sit on paljon merkkejä jotka kielivät ongelmista esim vaeltelva tyhjkäkäynti, huohotus, pakokaasun väri ja määrä etc... onhan noita ihan perus mattimeikäläiselle.
En ole seppä olen koulutukseltani ktm.
Lehti oli ESS ja kyseisessä lehdessä oli muitakin hasarditarjouksia mm. autoliikkeiltä, mutta yksityiseltäkin.
Sitä voi käydä vaikka huuto.netistä tsekkaamassa mitä esim amg 190 tarjotaan, yksi on myynnissä ja tosi siistin näköinen. Tuskin omistaja myy noilla tarjouksilla, mutta ei se hinta korkeeksi nouse, kun vastaavia on myynnissä. Esim imatralla oli 2,3 amg musta reilu 300 ajettu myynnissä 4000e kävin katsomassa ja koeajamassa alkup. pyynti oli 5000, mutta tingin siis ja siihen lupas myyjä korjata kytkimen, jossa oli fibaa. En ostanut kuitenkaan, kunhan kävin katsomassa, kun alueella olin.
- 777
!!!
- 7777
!!!!
- ....
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671