Almera pilattu Nissan

Vihonviimeinen

Englantilainen sai hetkessä Nissanin pilattua. Mutta ei se mitään, tää on ehdottomasti viimeinen minulle.
Almerassa on tehty typeriä mokia useita. Eräs pahimmista suuri kääntösäde.
Ahtaaseen paikkaan pysäköiminen on kuin yrittäis lehmää saada väärään parteen. Takapää ei tottele.
Ajettavuus on kyllä kohtalaisen hyvä päivällä.
Almeralla ajaminen pimeällä täytyis kieltää kokonaan.
Kulutus on myöskin liian suurta.
Minun pirtaani ei myöskään mene että virta täytyy laittaa päälle jos meinaa laittaa pyyhkijät toimintaan.
Englantilaista ei sais päästää autoja rakentamaan.
Kaikki Englantilaiset autot ovat löyhiä. Moottoreita he eivät saa lujiksi, onko heidän käyttämänsä metalli sitten niin huonoa.
Sisustuksen he kyllä osaavat tehdä kauniiksi, mutta siihen se jääkin.

On turha puhua Rolssista ja Bentleystä, jos niillä ajetaan yhtäpaljon kuin oikeilla japsiautoilla niihin täytyy tehdä monen auton hinnan edestä remontteja.

15

4923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia...

Englantilaisten ainoa kohtalaisen hyvin tehty auto Ford Anglia. Oli vain niin saakelin ruma silloin aikanaansakkin.

• Ainoastaan

Ne Angliat joissa oli saksalainen moottori olivat hyviä.
        Pitihän englantilaisten niihinkin päästä lajia turmeltamaan, laittamalla omia moottoreitansa.

• Missä

Oletteko onnistuneet löytämään Almeran teknisistä tiedoista kääntöympyrän tai säteen mittaa. Minä en, en edes käsikirjasta.
      Onkohan häveliäisyyssyistä vaiettu.

On sääli jos muutkin Nissanit annetaan pilata, sääli sääli.

• romuko

nissanin arvo on suhteessa romuraudan kurssiin.

• ja menestystä

Ostakaa vaan ja ajakaa niillä Nissaneilla. Itse vaihdoin just Almeran pois uuteen Audi A6:seen. On "vähän" eroa autoissa!!

• surkeaa

Almera ei minua kiusaa kauaa.

Ikkunatkaan ei aukea ellei auto ole käynnissä, tai vähintään virta päällä.
        Kyllä ymmärrän että jos avaimet eivät ole paikallaan niin silloin täytyy olla kaikki toiminnot pois, mutta että virta päällä tai käynnissä vasta toimii ikkunat, lasinpyyhimet, tuuletin.
        Saadakseen auton avattua täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu.
        Maantie ajettavuus sillä on ihan hyvä, sekin tosin ainoastaan päivällä.
        Paska mikä paska.

• on se
        surkeaa kirjoitti:

Kyllä ymmärrän että jos avaimet eivät ole paikallaan niin silloin täytyy olla kaikki toiminnot pois, mutta että virta päällä tai käynnissä vasta toimii ikkunat, lasinpyyhimet, tuuletin.
        Saadakseen auton avattua täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu.
        Paska mikä paska.

"täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu"
        Almeran lisäominaisuus eli kaappauksen esto. Kaappaaja ei pääse pelkääjän ovesta, kun painaa vain kerran.

• Autoissa
        surkeaa kirjoitti:

Paska mikä paska.

Oikeiden autojen avaimissa on kaikkien ovien avaamiseen oma näppylänsä, ei niitä tarvi nyplätä kuin täitä etsivän apinan.

• 2 kaikki
        on se kirjoitti:

"täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu"
        Almeran lisäominaisuus eli kaappauksen esto. Kaappaaja ei pääse pelkääjän ovesta, kun painaa vain kerran.

Ei tarvi ajaa kaikki ovet auki, kun on vain kuski liikkeellä. Kolariturvallisuuden kannalta taas järkevää, että kuskin ovi auki, muut kiinni. Mutta jos haluaa, että kaikki lukossa, niin lukkiutuu kuskin ovesta yhdellä napinpainalluksella se kuskinovi tai kaikki.

Nissan on ajatellut enemmän kuin sinä pyhäkoulupoika.

Minun tiedossa 2 tapausta:
        - vanha isäni yritettiin ryöstää syrjäkylällä 25v sitten, mutta sai Saab96:n ovet käsin lukkoon.
        - vaimoni ajoi Hesan keskustassa, punaisiin valoihin pysähtyi, niin joku huumehörhö kävi kokeilemassa apukuskin kahvaa. Onneks oli lukossa, ei keskuslukitusta.

• pormestari
        Autoissa kirjoitti:

Oikeiden autojen avaimissa on kaikkien ovien avaamiseen oma näppylänsä, ei niitä tarvi nyplätä kuin täitä etsivän apinan.

Sehän se vasta on kätevää, painella viittä nappia, että saa ovet auki =D

• Namiskukkelia
        pormestari kirjoitti:

Sehän se vasta on kätevää, painella viittä nappia, että saa ovet auki =D

Vain yhtä nappulaa. Oikeissa autoissa voi valita avaako yhden vai kaikki ovet. Kertapainallus riittää.
        Sinänsä pieni vaiva painaa nappia useasti, mutta kun ne eivät tahdo edes avautua jos on peräluukun takana.
        Kalliita paristoja joutuu vaihtamaan tai vaihdattamaan usein. Mitä useammin painaa sen nopeammin kuluu paristot.
        Jos vaihdatat huollon yhteydessä pariston saat pulittaa 20€= noin 120mk.

Voitte työ ostoo Almeroita mie en. Iskä sanoi: suat tok sie poeka hullu olla kun et tyhmäks ruppee.

• Anonyymi
        surkeaa kirjoitti:

Paska mikä paska.

Siis voi vittu kun ihminen on tyhmä!!!
        Pyyhkimet, tuuletin ja muut laitteet toimivat sähköllä, joten totta kai virrat täytyy olla päällä. Koskee kaikkia autoja. Tietty ihan uusissa autoissa voi olla eri asia, niissä kun on niin helvetisti elektroniikkaa muutenkin.
        Ja sähkö(toimisia) laseja kutsutaan tuolla nimellä ihan sen vuoksi, koska ne TOIMIVAT SÄHKÖLLÄ. Eli ei niitä kuulukaan voida avata&sulkea ilman, että autossa on virrat päällä.
        Jos haluat availla ikkunoita ilman virtaa, osta auto, mikä on niin vanha että siinä on vielä veivillä toimiva ikkunanavausmekanismi.
        Kuinka joku tosiaan voi olla noin pölö???
        Parempi olisi, jos tuollaisella ei olisi autoa lainkaan.

• diplinssi

ekonomien harrastaman tuotantokustannusten pienentämisen piikkiin:
      - Nyky-allujen ajovalot H7 ruiskimineen surkeat verrattuna Sunnyjen ja alkuajan allujen H4 umpioihin pyyhkimineen.
      - Rengasmelu

• Uimamainssi

Lyhkäsempi lista tulis luetella, mitä vikoja siinä ei ole.

Oletko muuten uimapuolen inssejä sieki.

• Anonyymi

Almera on paska auto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe