Almera pilattu Nissan

Vihonviimeinen

Englantilainen sai hetkessä Nissanin pilattua. Mutta ei se mitään, tää on ehdottomasti viimeinen minulle.
Almerassa on tehty typeriä mokia useita. Eräs pahimmista suuri kääntösäde.
Ahtaaseen paikkaan pysäköiminen on kuin yrittäis lehmää saada väärään parteen. Takapää ei tottele.
Ajettavuus on kyllä kohtalaisen hyvä päivällä.
Almeralla ajaminen pimeällä täytyis kieltää kokonaan.
Kulutus on myöskin liian suurta.
Minun pirtaani ei myöskään mene että virta täytyy laittaa päälle jos meinaa laittaa pyyhkijät toimintaan.
Englantilaista ei sais päästää autoja rakentamaan.
Kaikki Englantilaiset autot ovat löyhiä. Moottoreita he eivät saa lujiksi, onko heidän käyttämänsä metalli sitten niin huonoa.
Sisustuksen he kyllä osaavat tehdä kauniiksi, mutta siihen se jääkin.

On turha puhua Rolssista ja Bentleystä, jos niillä ajetaan yhtäpaljon kuin oikeilla japsiautoilla niihin täytyy tehdä monen auton hinnan edestä remontteja.

15

4658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia...

      Englantilaisten ainoa kohtalaisen hyvin tehty auto Ford Anglia. Oli vain niin saakelin ruma silloin aikanaansakkin.

      • Ainoastaan

        Ne Angliat joissa oli saksalainen moottori olivat hyviä.
        Pitihän englantilaisten niihinkin päästä lajia turmeltamaan, laittamalla omia moottoreitansa.


    • Missä

      Oletteko onnistuneet löytämään Almeran teknisistä tiedoista kääntöympyrän tai säteen mittaa. Minä en, en edes käsikirjasta.
      Onkohan häveliäisyyssyistä vaiettu.

      On sääli jos muutkin Nissanit annetaan pilata, sääli sääli.

    • romuko

      nissanin arvo on suhteessa romuraudan kurssiin.

    • ja menestystä

      Ostakaa vaan ja ajakaa niillä Nissaneilla. Itse vaihdoin just Almeran pois uuteen Audi A6:seen. On "vähän" eroa autoissa!!

      • surkeaa

        Almera ei minua kiusaa kauaa.

        Ikkunatkaan ei aukea ellei auto ole käynnissä, tai vähintään virta päällä.
        Kyllä ymmärrän että jos avaimet eivät ole paikallaan niin silloin täytyy olla kaikki toiminnot pois, mutta että virta päällä tai käynnissä vasta toimii ikkunat, lasinpyyhimet, tuuletin.
        Saadakseen auton avattua täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu.
        Maantie ajettavuus sillä on ihan hyvä, sekin tosin ainoastaan päivällä.
        Paska mikä paska.


      • on se
        surkeaa kirjoitti:

        Almera ei minua kiusaa kauaa.

        Ikkunatkaan ei aukea ellei auto ole käynnissä, tai vähintään virta päällä.
        Kyllä ymmärrän että jos avaimet eivät ole paikallaan niin silloin täytyy olla kaikki toiminnot pois, mutta että virta päällä tai käynnissä vasta toimii ikkunat, lasinpyyhimet, tuuletin.
        Saadakseen auton avattua täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu.
        Maantie ajettavuus sillä on ihan hyvä, sekin tosin ainoastaan päivällä.
        Paska mikä paska.

        "täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu"
        Almeran lisäominaisuus eli kaappauksen esto. Kaappaaja ei pääse pelkääjän ovesta, kun painaa vain kerran.


      • Autoissa
        surkeaa kirjoitti:

        Almera ei minua kiusaa kauaa.

        Ikkunatkaan ei aukea ellei auto ole käynnissä, tai vähintään virta päällä.
        Kyllä ymmärrän että jos avaimet eivät ole paikallaan niin silloin täytyy olla kaikki toiminnot pois, mutta että virta päällä tai käynnissä vasta toimii ikkunat, lasinpyyhimet, tuuletin.
        Saadakseen auton avattua täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu.
        Maantie ajettavuus sillä on ihan hyvä, sekin tosin ainoastaan päivällä.
        Paska mikä paska.

        Oikeiden autojen avaimissa on kaikkien ovien avaamiseen oma näppylänsä, ei niitä tarvi nyplätä kuin täitä etsivän apinan.


      • 2 kaikki
        on se kirjoitti:

        "täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu"
        Almeran lisäominaisuus eli kaappauksen esto. Kaappaaja ei pääse pelkääjän ovesta, kun painaa vain kerran.

        Ei tarvi ajaa kaikki ovet auki, kun on vain kuski liikkeellä. Kolariturvallisuuden kannalta taas järkevää, että kuskin ovi auki, muut kiinni. Mutta jos haluaa, että kaikki lukossa, niin lukkiutuu kuskin ovesta yhdellä napinpainalluksella se kuskinovi tai kaikki.

        Nissan on ajatellut enemmän kuin sinä pyhäkoulupoika.

        Minun tiedossa 2 tapausta:
        - vanha isäni yritettiin ryöstää syrjäkylällä 25v sitten, mutta sai Saab96:n ovet käsin lukkoon.
        - vaimoni ajoi Hesan keskustassa, punaisiin valoihin pysähtyi, niin joku huumehörhö kävi kokeilemassa apukuskin kahvaa. Onneks oli lukossa, ei keskuslukitusta.


      • pormestari
        Autoissa kirjoitti:

        Oikeiden autojen avaimissa on kaikkien ovien avaamiseen oma näppylänsä, ei niitä tarvi nyplätä kuin täitä etsivän apinan.

        Sehän se vasta on kätevää, painella viittä nappia, että saa ovet auki =D


      • Namiskukkelia
        pormestari kirjoitti:

        Sehän se vasta on kätevää, painella viittä nappia, että saa ovet auki =D

        Vain yhtä nappulaa. Oikeissa autoissa voi valita avaako yhden vai kaikki ovet. Kertapainallus riittää.
        Sinänsä pieni vaiva painaa nappia useasti, mutta kun ne eivät tahdo edes avautua jos on peräluukun takana.
        Kalliita paristoja joutuu vaihtamaan tai vaihdattamaan usein. Mitä useammin painaa sen nopeammin kuluu paristot.
        Jos vaihdatat huollon yhteydessä pariston saat pulittaa 20€= noin 120mk.

        Voitte työ ostoo Almeroita mie en. Iskä sanoi: suat tok sie poeka hullu olla kun et tyhmäks ruppee.


      • Anonyymi
        surkeaa kirjoitti:

        Almera ei minua kiusaa kauaa.

        Ikkunatkaan ei aukea ellei auto ole käynnissä, tai vähintään virta päällä.
        Kyllä ymmärrän että jos avaimet eivät ole paikallaan niin silloin täytyy olla kaikki toiminnot pois, mutta että virta päällä tai käynnissä vasta toimii ikkunat, lasinpyyhimet, tuuletin.
        Saadakseen auton avattua täytyy painaa kaksi kertaa avausta ennenkuin toinen ovi aukeaa. Mitähän siinäkin on ajateltu.
        Maantie ajettavuus sillä on ihan hyvä, sekin tosin ainoastaan päivällä.
        Paska mikä paska.

        Siis voi vittu kun ihminen on tyhmä!!!
        Pyyhkimet, tuuletin ja muut laitteet toimivat sähköllä, joten totta kai virrat täytyy olla päällä. Koskee kaikkia autoja. Tietty ihan uusissa autoissa voi olla eri asia, niissä kun on niin helvetisti elektroniikkaa muutenkin.
        Ja sähkö(toimisia) laseja kutsutaan tuolla nimellä ihan sen vuoksi, koska ne TOIMIVAT SÄHKÖLLÄ. Eli ei niitä kuulukaan voida avata&sulkea ilman, että autossa on virrat päällä.
        Jos haluat availla ikkunoita ilman virtaa, osta auto, mikä on niin vanha että siinä on vielä veivillä toimiva ikkunanavausmekanismi.
        Kuinka joku tosiaan voi olla noin pölö???
        Parempi olisi, jos tuollaisella ei olisi autoa lainkaan.


    • diplinssi

      ekonomien harrastaman tuotantokustannusten pienentämisen piikkiin:
      - Nyky-allujen ajovalot H7 ruiskimineen surkeat verrattuna Sunnyjen ja alkuajan allujen H4 umpioihin pyyhkimineen.
      - Rengasmelu

      • Uimamainssi

        Lyhkäsempi lista tulis luetella, mitä vikoja siinä ei ole.

        Oletko muuten uimapuolen inssejä sieki.


    • Anonyymi

      Almera on paska auto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau
      Maailman menoa
      487
      6330
    2. Marinin juopotteluvideot on kuvannut sama Autio,

      Joka otti legendaarisen ruisrokkikuvankin. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html "Videot ovat alkujaan rayharautio-nimiseltä yksityise
      Maailman menoa
      197
      6243
    3. "Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."

      Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij
      Maailman menoa
      540
      5147
    4. Marinin tiedotustilaisuus täysi floppi

      Ei tajua tai halua vasta toimittajien kysymyksiin, oliko hän kännissä toimintakunnossa pääministerin tehtävien suhteen. Ei tunnu tajuavan tilanteen v
      Maailman menoa
      511
      3056
    5. Jauhojengi äänet lisätty videoon jälkikäteen

      Kylläpäs taas jauhotettiin persupölvästit tässäkin tapauksessa :-D Hyvä läppä tuo kyllä on.
      Maailman menoa
      158
      2272
    6. Some liekeissä! Sanna Marin saa suitsutusta: "Wohooo!!!" "Miten magee pääministeri!" "Hyvä Sanna!"

      Mitäs mieltä sinä olet bilevideo-kohusta? Onko myrsky vesilasissa vai esim. oikea turvallisuusuhka? Lue juttu: https://www.suomi24.fi/viihde/some
      Maailman menoa
      194
      2071
    7. Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa.

      Videot alkoivat levitä somessa: Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa. Pääministeri Sanna Marin tanssii ja laulaa useilla videoilla
      Pori
      350
      1902
    8. Uusi shokkipaljastus Marinista: Kiehnäsi ja tanssi intiimisti vieraiden miesten syleissä

      https://www.seiska.fi/Kotimaa/Uusi-shokkipaljastus-Sanna-Marin-kiehnasi-ja-tanssi-intiimisti-vieraiden-miesten-syleissa Villi bileremmi ilmestyi Tea
      Maailman menoa
      393
      1850
    9. No kyllä siinä sanotaan jauhojengi

      Aivan selvästi. Marin on säälittävä, että roikkuu 36v. pääministerin asemassa ja perheenäitinä noissa parikymppisten koksubileissä. Täl on varmaan vak
      Maailman menoa
      62
      1595
    Aihe