= mahdoton!
Neitsyen kanssa työskentely (ainakin kalalle) on lähes mahdotonta..
En itsekään ole töissä mikään haihattleija, mutta neitsyen pikkutarkkuus (ei-tärkeiden asioiden kanssa) saa minut raivoihini.
Samoin se, että neitsyt "on aina oikeassa", vaikka olisi väärässäkin.
Onko sillä muka oikeasti jotain merkitystä, onko kynä vaaka- tai pystyasennossa siinä pöydällä??
Ehdottaisikin että neitsyet työskentelisivät yksin :D
_neitsyt_
3
1108
Vastaukset
- neitsyt & työ
Neitsyet ovat usein yksityisyrittäjiä; eivät haluakaan työyhteisöön. Minäkin olen yrittäjä.
Te kalat olette ihania yhteisissä harrastuksissa, etenkin, jos harratus liittyy jotenkin taiteeseen tms.
Mutta en minäkään kalaa ihan heti yhtiökumppaniksi ottaisi :) Mieluiten kauriin, oinaan tai vaikkapa härän.- neitsyt olen
Jep mieluummin vaikka oinas työparina, kauris ihanteellinen. Kalat ovat järkyttäviä inttämään.
Ja itse voin myöntää pakkomielteeni olla oikeassa (usein olenkin) ketuttaa jos paljastuu selkeästi että olin väärässä, silloin pitää paikkailla virhe jotenkin. Viime kiista oli kaverin kanssa kirjoitetaanko måste måste vai moste, olin väärässä , joten vedin mukaan englanninkielen..
- -NN-
Täytyy myöntää, että yhteistyö kalan kanssa onnistuu vain, jos antaa ohjat hänelle ja tekee sit mielestään tärkeät tekemättömät asiat jälkeenpäin.
Minä muuten olen tosi harvoin väärässä ja jos olen, on minussa naista myöntämään se.
Paras työkaveri mulle on kauris, toinen neitsyt ja ehkä yllättäen jousimiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721