Miten te, joilla on verenpainelääkitys, toimitte viikonloppuisin, jos teidän verenpaineenne on hyvin alhaisella tasolla kuten minulla, esim. 84/65, otatteko silti verenpainelääkkeenne, minä en kyllä sillon uskalla ottaa. Mutta eikö se ole paha, jos jättää päivän tai pari väliin, ja sitten taas maanantaina ottaa lääkkeet, kun verenpaine taas nousee korkealle tasolle työssä olon takia. Mä olen yrittänyt kysyä lääkäriltä, mutta ei se oikein osaa sanoa juuta ei jaata, se on jotenkin neuvoton, ei kai ymmärrä, jos sillä itsellä ei ole verenpaineongelmia.
Vastaukset 3
- jaseuraus
Paineet putoaa tietysti viikonloppuna jos ottaa olutta tai alkoholia jolloin nesteet lähtee seuraavaksi päiväksi. Minulla putoaa 10-15 sekä ylä, että alapaineesta. Ei se paineenlasku haittaa jos muutenkin huilailee. Jos olisi joku nestettä poistava lääke niin sen jättäisin väliin silloin ottoiltana.
- Tosi alhainen
Pahus, kun mä oon absolutisti, eli en juo koskaan minkäänlaista alkoholia, mulla on kaksi eri lääkettä mun verenpaineesee, mutta ei kumpikaan ole nesteenpoistolääke niistä.
- nakkisormitoo
Tosi alhainen kirjoitti:
Pahus, kun mä oon absolutisti, eli en juo koskaan minkäänlaista alkoholia, mulla on kaksi eri lääkettä mun verenpaineesee, mutta ei kumpikaan ole nesteenpoistolääke niistä.
Viikonloppuisin ei työelämän stressi paina päälle ja verenpaine laskee. Valitse siis hyvä verenpaine, huono taloudellinen tilanne tai kohonnut verenpaine ja rahaa käytössä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401582Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76720Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31710- 70706