Miten te, joilla on verenpainelääkitys, toimitte viikonloppuisin, jos teidän verenpaineenne on hyvin alhaisella tasolla kuten minulla, esim. 84/65, otatteko silti verenpainelääkkeenne, minä en kyllä sillon uskalla ottaa. Mutta eikö se ole paha, jos jättää päivän tai pari väliin, ja sitten taas maanantaina ottaa lääkkeet, kun verenpaine taas nousee korkealle tasolle työssä olon takia. Mä olen yrittänyt kysyä lääkäriltä, mutta ei se oikein osaa sanoa juuta ei jaata, se on jotenkin neuvoton, ei kai ymmärrä, jos sillä itsellä ei ole verenpaineongelmia.
Verenpaine viikonloppuisin
3
555
Vastaukset
- jaseuraus
Paineet putoaa tietysti viikonloppuna jos ottaa olutta tai alkoholia jolloin nesteet lähtee seuraavaksi päiväksi. Minulla putoaa 10-15 sekä ylä, että alapaineesta. Ei se paineenlasku haittaa jos muutenkin huilailee. Jos olisi joku nestettä poistava lääke niin sen jättäisin väliin silloin ottoiltana.
- Tosi alhainen
Pahus, kun mä oon absolutisti, eli en juo koskaan minkäänlaista alkoholia, mulla on kaksi eri lääkettä mun verenpaineesee, mutta ei kumpikaan ole nesteenpoistolääke niistä.
- nakkisormitoo
Tosi alhainen kirjoitti:
Pahus, kun mä oon absolutisti, eli en juo koskaan minkäänlaista alkoholia, mulla on kaksi eri lääkettä mun verenpaineesee, mutta ei kumpikaan ole nesteenpoistolääke niistä.
Viikonloppuisin ei työelämän stressi paina päälle ja verenpaine laskee. Valitse siis hyvä verenpaine, huono taloudellinen tilanne tai kohonnut verenpaine ja rahaa käytössä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702487
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221