kahden päivän krapula

Anonyymi

Mistäköhän johtuu kun mulle tulee aina sellainen
todella kova krapula joka vaan iltaa kohti pahenee
sydämmentykytyksenä ja tärinänä eikä järki kulje ollenkaa Ja sitten vielä seuraavana päivänäkin tuntuu.Enkä yleensä juo muuta kuin olutta.Voisko paljolla tupakoimisella olla jotain vaikutusta?

10

2797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake

Ne ovat alkoholin vieroitusoireita tai ns. psykosomaattisia oireita. Lääkäriin vaan.

• Rapula

Miten paljon juot? Oluesta saa aivan yhtä kovan krapulan kuin mistä tahansa muusta jos vain kiskoo tarpeeksi. Ne jotka väittävät ettei oluella saa edes kunnon humalaa, puhuvat paskaa. Joisivat 15 isoa tuoppia illassa ja puhuisivat sitten.

Jotkut jopa väittävät että oluessa on enemmän haitallisia aineita kuin silkassa kirkkaassa viinassa. Tiedä tuosta.

• anonyymi

no viimeks join sellaiset 17pientä kolmosta
        kotona ja sit ravintolas viel joku 4-5 4tuoppia
        ja viel yks iso aski tupakkaa.

• juoppo

mitään tekemistä pahaan oloon. kaljalla nesteitä poistuu aika rankasti elimistöstä. Mulla lähti nesteitä viiden kilon verran. ku otin ölppää kolme päivää. hirveet tuntemukset kaks päivää. painajaisii ja hikuiluu. tärinää ja sydämen tykytystä.

• rapajeppe
        juoppo kirjoitti:

mitään tekemistä pahaan oloon. kaljalla nesteitä poistuu aika rankasti elimistöstä. Mulla lähti nesteitä viiden kilon verran. ku otin ölppää kolme päivää. hirveet tuntemukset kaks päivää. painajaisii ja hikuiluu. tärinää ja sydämen tykytystä.

Kyllä voi olla nestevajauskin osasyyllinen,
        Noin viikon rankanputken jälkeen (jokapäivä muistipois), krapula kestää noin viikon!
        Ensipäivä 0-promillea, rankat fyysiset vieroitusoireet.
        Sitten päiväpäivältä olo paranee, mutta unettomuutta,ahdistusta,masennusta ja tavaton väsymys. Täytyy myöntää että vaikea on lopettaa yhtäkkiä juominen. ehkä se on vaarallistakin.

• Dirty Harry

ikä painaa? Krabulan kesto heikkenee huomattavasti nopeammin kuin viinan kesto.

• aleksi

Mulla on ihan sama vika. Lauantai-iltana kun ottaa niin kunnon krapula alkaa vasta sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Sydän hakkaa ja hikoilee ym. mulla yks syy on että kärsin paniikkihäiriöstä jonka laukaisi varmaan dokaaminen. Muuten pysyy lääkkeillä kurissa mutta krapulat on hirveitä. olo on epätodellinen vielä maanantainakin. Monet saa kohtaukia krapulassa. Pidempi tauko auttaa. Olin 5 viikkoa ilman ja heti krapulatkin hellitti. Noita taukoja on vaan pidettävä useampi vuodessa. Muuten krapulassa tuntuu että lähtee järki ja henki. Koetapa pidempää taukoa. Ei pisaaraakaan. Ja rööki ja pois siksi aikaa jos pystyy. Mulla auttaa.

• vaimo

Melkein tekis mieli sanoa että sitä saa mitä tilaa!Onpa tullu kateltua yhden ihmisen kaljottelua ja viinan litkimistä,niinettä ei enää ymmärrys pelaa,et miks helvetissä pitää juoda niin kovin että krapula vie sit melkein hengen!!!
        Ehkei teillä oo kuitenkaan homma niin syvällä,kuin hänellä...muttas,alkaa olla paska olo kun kattelee sitä touhua-ja nytkun vielä toinen on alkanut keksiä tarinoita joihin uskoo ainakin ite!Just sain kuulla,että olen lähettänyt hänelle tekstiviestin,jossa oon kertonu pettäneeni häntä!!!Voi v....en edes kännisen kanssa alkais tekstailee,se on turhaa ja toisekseen,en kai nyt juoppohullua tahallaan ärsyttäis tollasil viesteil!!Mut kyllä ottaa hermoon,kun toinen suu vaahdossa hihkuu tollasia!Kaitpa se on nyt syy krapulan lääkitsemiseen;kaljaa!!!!!!!!!!
        Tarpeeks kun juo,kyllä alkaa nuppi lahoamaan!
        ...sori,eksyin vähän aiheesta...ei ole tarkoitus muita haukkua....

• vilosohvi
        vaimo kirjoitti:

Melkein tekis mieli sanoa että sitä saa mitä tilaa!Onpa tullu kateltua yhden ihmisen kaljottelua ja viinan litkimistä,niinettä ei enää ymmärrys pelaa,et miks helvetissä pitää juoda niin kovin että krapula vie sit melkein hengen!!!
        Ehkei teillä oo kuitenkaan homma niin syvällä,kuin hänellä...muttas,alkaa olla paska olo kun kattelee sitä touhua-ja nytkun vielä toinen on alkanut keksiä tarinoita joihin uskoo ainakin ite!Just sain kuulla,että olen lähettänyt hänelle tekstiviestin,jossa oon kertonu pettäneeni häntä!!!Voi v....en edes kännisen kanssa alkais tekstailee,se on turhaa ja toisekseen,en kai nyt juoppohullua tahallaan ärsyttäis tollasil viesteil!!Mut kyllä ottaa hermoon,kun toinen suu vaahdossa hihkuu tollasia!Kaitpa se on nyt syy krapulan lääkitsemiseen;kaljaa!!!!!!!!!!
        Tarpeeks kun juo,kyllä alkaa nuppi lahoamaan!
        ...sori,eksyin vähän aiheesta...ei ole tarkoitus muita haukkua....

Krapula on mielentila.

• Maroolofi
        vilosohvi kirjoitti:

Krapula on mielentila.

Mulla on päinvastoin. Jos juon paljon kaljaa, niin LIHON 5 kiloa. Koska se turvottaa ja jotenkin mua ei dokatessa kuseta. Sitten kun on ollut selvinpäin pari päivää, niin alkaa taas kusettamaankin. Oisko jotenkin munuaisista johtuvaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe