! Baari Gallub !

Maailmanloppu GO GO

Mitä mieltä väki näistä on. Itse suoin erittäin paljon mieluummin Harrin kuppilaa. Siellä on tunnelmaa. Ja omistajankin kanssa pääsee hyvin juttuun, toisin kuin Serkassa. Serka on tylsä eikä siellä ole minkään laista tunnelmaa.

Ja sitten .. Mahtaa maailmanloppu kärsiä siitä, ettei ravintoloissa saa enää kesällä tupakoida. Itse kyllä poltan, mutta ei se niin suuri vaiva ulos ole mennä, etteikö siihen pystyisi. Ja onhan siellä sisällä nyt helvetisti parempi olla ilman sitä järkyttävää rööki krääsää.. Mutta kuten olin sanomassa. Maailmanloppu kärsii tästä osittain, syystä, että tunnelmallisesti ajatellen tuollaiseen paikkaan kuuluu ehdottomasti se tupakan käry. ei siitä vain pääse mihenkään.

Mutta mutta.. Mitä mieltä muut ovat näistä kahdesta nakkilan baarista. ???

22

7073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama mieli

      Harrin baariin suuntaa kulkuni jos johonkin suuntaa, just se tunnelma siellä, ah. Pari kertaa olen serkassa istunu, no, ihan kiva mutta...

    • tuleepi

      ..tässä: Mää meen Essolle. Siis täähän on niin iso asia nakkilassa ( siis tää gallup ), että jokaisen kuntalaisen pitää ehdottomasti osallistua.

      • viikatar

        jooh, tosiaaan oikeeta galluppia ja tunnelmaa!!
        Itse tänne muutama vuosi sitten muuttaneena en tietysti ole kovin !asiantuntija! moiseen galluppiin vastaamaan ja kaiken lisäksi vielä ainoastaan kaksi kertaa molemmissa tässäkin nimeltä mainutuissa paikoissa käynyt. Täytyy kyllä todeta ikäväkseni että tunnelmasta en voi sanoa baarien osalta koska nNakkilan terveyskeskuksessakin olen saanut juttuseuraa paremmin kuin näissä baareissa että sillen. Tämä on tyypillistä käytöstä näissä pikku kunnissa kun sinne tulee joku uusi jota ei tunneta, ei puhuta ei pukahdeta vaikka itse moikkaisi.
        Ehkä sitten 20 vuoden kuluttua kun alkaa humppajalkaa kutittaa saattaa joku morjestaakin ja voi alkaa tunnelmista puhumaan.
        Kiva olisi käydä kesällä joskus terassilla mutta ainakin maailmanlopun terassi ei iske siellä kurjalla takapihalla :(


    • Baarityttö

      Nakkilan kokoisessa paikassa saa olla tyytyväinen, että on ihan kaksi paikkaa missä viettää iltaa, molemmilla paikoilla on kannattajansa, ja toivottavasti molemmat paikat pysyy pystyssä vielä kesänkin jälkeen. Jos haluu remuta ja rällätä, tapella ja olla lärvät, niin sitte vaan Serkaan. Jos haluut olla rauhassa ja pitää vaan muuten hauskaa kavereiden kanssa niin Varikseen. Ja ehdoton huippu on Juiseharri ja sen mahtava sunnuntain tietovisa. Äijä on muutenkin vedossa, pitää älykkäistä, fiksuista porukoista, ei pidä tappeluista eikä liian kännisistä, asiakkaat saa olla rauhassa ja vittuilemaan älä rupea, saat varmasti vastauksen joka ei sua miellytä. Saat ihan ittees syyttää jos ulos lennät. Serka taas on tunnettu vapaamielisestä ilmapiiristä ja joskus ihmetyttää miten se saa pitää viinanmyyntilupansa
      kun aina on jotain sählinkiä. Tytöt on mukavia
      vaan ei taida olla ihan turvallisin työmaa.

    • loca31

      Ehdottomasti maailmanloppu! Jos äijänsä lähettää sinne kaljalle niin ei ainakaan tarvitse kuulla kuinka omistaja on huoritellut "hänen vaimoaan" koska olen kuulemma yleinen jakorasia kuten serkan omistaja kehtaa baarissaan kertoa. Onneksi serkaan ei tarvitse mennä eikä sinne mene moni muukaan.

      • Serkassa viihtyvä

        eiköhän profiilisi kuvaus kerro jo kaiken? tuskinpa äijääsi tarvitsee kaljalle lähettää jos tuollainen (viitaten omaan kuvaukseesi itsestäsi) on kotona. oletko katkera vai miksi parjaat Teaa? Onhan Tea värikäs persoona mutta en kuitenkaan usko että ainakaan turhaan huorittelee. Ja ainakin tietääkseni Tea on uskollinen miehelleen joka tällä hetkellä palvelee maataan rauhanturvajoukoissa Libanonissa. Taidat vain olla vain katkera että äijäsi viettää aikaa enemmän Serkassa kuin sinun kanssasi ( enkä ihmettele yhtään.. ! ) ja tuskin sinua siellä kaivataankaan...


      • tuottaa pettymys
        Serkassa viihtyvä kirjoitti:

        eiköhän profiilisi kuvaus kerro jo kaiken? tuskinpa äijääsi tarvitsee kaljalle lähettää jos tuollainen (viitaten omaan kuvaukseesi itsestäsi) on kotona. oletko katkera vai miksi parjaat Teaa? Onhan Tea värikäs persoona mutta en kuitenkaan usko että ainakaan turhaan huorittelee. Ja ainakin tietääkseni Tea on uskollinen miehelleen joka tällä hetkellä palvelee maataan rauhanturvajoukoissa Libanonissa. Taidat vain olla vain katkera että äijäsi viettää aikaa enemmän Serkassa kuin sinun kanssasi ( enkä ihmettele yhtään.. ! ) ja tuskin sinua siellä kaivataankaan...

        ..mutta mieheni on käynyt vain kerran serkassa ja todellakin harvoin käy missään.


      • Pata76

        Sellasta siellä Maailmanlopussa puhutaan...


    • Turisti Pääkaupunkiseudulta

      Itse en ehtinyt tähän toiseen "baariin" tutustua muuta kuin kahden oluen verran ensimmäisenä iltana "kaupungissa" vähän ennen sulkemisaikaa ja kyseessä taisi olla tämä maailmanloppu eikä serka, jossa kävin seuraavanakin iltana. Maailmanlopussa oli meno illalla samaa kuin missä tahansa kallion "laaturavintolassa". Pari, kolme humalaista örisemässä olutlasin ääressä. Seuraavana päivänä Bar Serkassa käydessäni päiväkahvilla ja myös lounaalla olin positiivisesti yllättynyt. Ilmeisesti Baarin omistaja oli aidosti iloinen ja tykkäsi työstään. Ruoka oli hyvää ja ainakin todennäköisesti aika pitkälle itse tehtyä jos vertaa puolivalmisteista tehtyihin "a'la carte moskiin". Tuli sitten tässä samassa baarissa illallakin poikettua (la ilta) ja kyllä täytyy myöntää että meno oli kohdallaan. Pöydässä missä istuin sain keskustelua aikaiseksi helposti ja itse en ainakaan mitään suurempia järjestyshäiriöitä nähnyt. Kaiken kaikkiaan Serka on loistava lähiö/kyläkuppila! Näin hyvää palvelua ei kalliosta saa...

      • ..............

        olet kyllä hyvänä päivänä sinne eksynyt, jos serkassa olet viihtynyt. yleensä siellä aina tapellaan ja se on täynnä ylikännisiä örisijäitä. Ja henkilökunnassakaan ei ole kehumisen varaa. omistaja töissä ihan jees, vapaa-ajalla sitä ei jaksa ernestikään katsoa, kun se vonkaa kaikilta miehiltä ym. Yksi työntekijöistä voisi pitää välillä suunsa kiinni, ladellessaan "totuuksia" asiakkaista ja se yksi tyttö nyt menettelee jotenkin...
        turha paikka kyllä serka, maailmanloppu PALJON parempi... Ja serkassa on kyllä ihme homma, jos sinne saa porttikiellon, niin henkilökunnasta ei tunnu olevan kuin yksi tietoinen asiasta aina, koska muut päästä sisään. jotain tasoa edes. päivällä voi käydä kahvilla, mut viikonloppu iltoina niin en tonne paikkaan astu, ja en ole onneksi ainut!!!


    • tietävät molempien

      baarien pitäjät, ja kumpikin on oma persoonansa. Kaikki tietävät ketä käy kummassakin paikassa ja millasta se meno on siellä. Tosi kurjaa panettelua, ei teidän tartte mennä minnekään ,tai mikä vielä parempaa perustakaa oma baari. Niin Tea kuin Harrikin antaa varmaan hyviä vinkkejä, jotka sitte jätätte omaan arvoonsa ja teette niinkuin itse tykkäätte. Tosiasia on vaan se että nuo pari paikkaa täällä on pysyny pystyss, muiden kaatuessa aina vuorollaan. Molemmilla paikoilla on kantapeikkonsa ja niin se pito vaan pysyy ja paranoo

      • Minä vaan....

        Nyt puhut kyllä vähän mutta asiaa!


      • kanta-asiakas
        Minä vaan.... kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä vähän mutta asiaa!

        Minä olen Maailmanlopun kantapeikko, enkä Serkaan mene. Haluan olla rauhassa,lukea päivän lehdet ja joskus jopa jutella isännän kanssa. Olut on halpaa ja keskustelut mielenkiintoisia, ei mikään tyhmä baarimikko, tietämystä löytyy vähän joka alalta. Tiistaisin en käy, kun siellä on se pelaava besserwisser, mutta joka paikalla on heikot kohtansa. Viikonloppuisin on fiksua vä-
        keä, nuorta, mutta mukavaa. Olen ollut paikalla kun on tullut tappelu, (harvinaista), ja harri on hoitanut sen nopeasti, ja useaan kertaan varoittanut, että lopeta tai ulos. Ja varmasti on ulos viety. Kyllä baarin pito kulminoituu pitäjään ja tunnelma muodostuu asiakkaista ja Maailmanlopussa kaikki on kohdallaan. Jos on vastenmielinen asenne jo pubiin tullessa ei mitään hyvää seuraa ja kuten täällä on sanottu: saa syyttää vain itseään jos jotain sattuu. Serkassa olen ollut pari kertaa ja se riitti, asiakaskanta vaan on niin erilaista. Palvelussa ei moittimista. Tsemppiä vaan molemmille paikoille, teitä tarvitaan .


    • ................

      Maailmanloppu: Harri mukava, vähän pönttö mutta fiksulla tavalla! Kiva käydä yhdellä, kahdella tai vaikka useammallakin kaljalla.. hieman liian herkästi turvautuu väkivaltaan kun porukka vähänkin nostaa ääntään..mut paikka ihan ookoo...

      Serka: Ihmeellistä kun valitetaan niin kauheesti mutta aina kun oon käynyt niin kyllä siellä porukkaa on ollut.. Serkassa kyllä tulee tappeluita, mutta se johtuu siitä kun sinne ei ikinä kellekkään anneta porttia.. vois kyllä joskus antaa.. henkilökunta on ihan kivaa, kivoja likkoja nuo A,H ja A... Säälittää näitten typyjen puolesta kun joutuu niitä tappeluita kestämään.. ei tepsulla ois järkkärin hankinta käyny mielessä??? auttaisi asiaa huomattavasti..

      Kummassakin baarissa käynyt ja molemmissa viihtynyt.. Harrilla hauskaa ja serkassa viinaa ja sen nuoren baaritytön kyllä isken sieltä joskus!!! :)

      • Thor

        Joo ite olen vakiasiakas molemmis paikois ja tuun toimeen henkilökunnan kanssa ihan hyvin, tosin se saattaa johtua siitä että ne on tosa muutaman vuoden aikana oppinu tuntemaan. Serkassa käyn yleensä päivisin ja vkl jos harrilla ei ole porukkaa. harrilla ehtoisin. Onhan molemmissa hyvät ja huonot puolensa mutta mieluummin harrille vkl. toisaalta se johtuu siitä että kaveriporukasta melkein kaikki käy siellä.


    • ent. asiakas

      serkasta karkoittaa asiakkaat vaaleetukkainen tarjoilia baarimikko

    • kauppareissu

      ^ihme kyylääjä

      • ooonks annikalla

        kestomenkut?


    • Taitaa olla

      pian sekin asia järjestyksessä

    • Äänestäjä Nakkilasta

      Mä oon sitä mieltä, mix tapella mistään? Käydään baareissa ja bubeissa, VIETETÄÄN KIVOJA ILTOJA, TANSSIITAAN JA JUODAAN, tavataan kivoja ihmisiä, riippumatta kuka asuu missäkin. PIDETÄÄN HAUSKAA!! HYVÄ SOMELAINEN IHMINEN.... Kyllä nakkilalainenkin osaaa juhlia... Arantilanranta on hyvä paikka juhlia Juhannuksena...Juihannusjuhlat arantilaan...

    • Kossupull

      Kumpi parempi?

    • Kapteenikiittää

      Tarjokkaa kierros

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe