Gallup II

kyseleväinen

Kuinka monta oikeasti LIHAVAA tällä palstalla oikein on? Laitetaan kriteerit vaikka näin:

MIES: paino vähintään 150 kiloa ja pituus alle 2 metriä

NAINEN: paino vähintään 100 kiloa ja pituus alle 180 senttiä

27

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-

en ole ENÄÄ oikeasti lihava.

• kyseleväinen

Oliskohan sittenkin pitänyt laittaa että naisen, paino vähintään 100 kiloa ja pituus alle 170 cm. No joo, se painoindeksi olisi voinut olla. Eli onko palstan keskustelijoista kenenkään bmi 40 tai yli?
        p.s. omasta mielestäni ihminen voi olla enemmän tai vähemmän ylipainoinen mutta lihavaksi en sanoisi sellaista jolla on 10 kiloa ylipainoa.

• niin muuttaisit
        kyseleväinen kirjoitti:

Oliskohan sittenkin pitänyt laittaa että naisen, paino vähintään 100 kiloa ja pituus alle 170 cm. No joo, se painoindeksi olisi voinut olla. Eli onko palstan keskustelijoista kenenkään bmi 40 tai yli?
        p.s. omasta mielestäni ihminen voi olla enemmän tai vähemmän ylipainoinen mutta lihavaksi en sanoisi sellaista jolla on 10 kiloa ylipainoa.

mielipidettä.

BMI 27 ja virallisesti seitsemän kilon ylipaino. Mutta kun olen siro nainen, niin tosiasassa sitä on miltei 25 kg ja olen siis LIHAVA!

Kaikki muutkin ovat sitä mieltä, perhe, ystävät jne. eli ei ole mikään oma harhaluulo. Joku muu olisi tällä painoindeksillä vielä ihan OK, mutten minä.

• adssadasdasd

mun mielestä noi kriteerit pitäs olla samalla tavalla ku ne oikeesti on. eli paino indeksit sun muut

• gallubbi

...ja painot kohdallaan...................nyt vain pitäisi löytää kriteerin pullukoita :)

• eräs tyttönen

Mittani ovat tällä hetkellä 155 cm/73 kg. Muistaakseni painoindeksillä 20-25 painoni voisi olla 48-60 kg. Peilistä katsottuna olen OK 65 kilossa, ja 48-kiloisena kylkiluut paistavat. Painoindeksi antaa parhaiten tuloksia keskipituisilla ihmisillä.

• Kilonen

Olen kriteerit täyttävä lihava. Painoindeksini on vielä himpun verran yli 40, mutta vähenee viikko viikolta...tavoite päästä alle 30:n ja se riittää minulle. Lähtöindeksini oli yli 47, että repikää siitä!

• ryhävalas N

Alkupaino vuosi sitten 142.7, pituus 173cm ja BMI muistaakseni silloin 47.7. Pituus on pysynyt samana;) paino on nyt n.109kg ja BMI lienee siinä 37 hujakoilla...en viitsi sitä nyt tarkemmin laskea.
        Jatketaan samaan malliin:), kutistumista siis.

• Kilonen
        ryhävalas N kirjoitti:

Alkupaino vuosi sitten 142.7, pituus 173cm ja BMI muistaakseni silloin 47.7. Pituus on pysynyt samana;) paino on nyt n.109kg ja BMI lienee siinä 37 hujakoilla...en viitsi sitä nyt tarkemmin laskea.
        Jatketaan samaan malliin:), kutistumista siis.

Myös sinä olet onnistunut mainiosti, onnea sinullekin kovasti! Millainenhan "läskivuori" saataisiin kasaan, jos koko Suomesta kerättäisiin kaikkien laihdutussaalis yhteen kasaan? VALTAVA, uskon minä. Niin moni on täällä kertonut hyvistä tuloksistaan ja suurista pudotusmääristä.

• ryhävalas N
        Kilonen kirjoitti:

Myös sinä olet onnistunut mainiosti, onnea sinullekin kovasti! Millainenhan "läskivuori" saataisiin kasaan, jos koko Suomesta kerättäisiin kaikkien laihdutussaalis yhteen kasaan? VALTAVA, uskon minä. Niin moni on täällä kertonut hyvistä tuloksistaan ja suurista pudotusmääristä.

totta turiset Kilonen. Pelkästään minun pudottamat läskit ovat melkoinen vuori jos ne eteen ladottaisiin...hih. Ihanalta tuntuu kun olen vakaasti päättänyt että elämä läskinä on mennyttä aikaa...läskien alta kuoriutuu todellinen minä, pikkuhiljaa:). Tosin matkaa on vielä jäljellä normaalipainoon mutta sen saavutan helposti, yllättävää huomata kuinka helppoa se ylipainosta luopuminen onkaan sitten kun mitta on tullut täyteen...olin aina luullut että laihtuminen on vaikeaa ja monimutkaista. Kaikkihan olikin kiinni siitä että opin liikkumaan enemmän ja syömään vain silloin kun oikeasti on nälkä. Tsemppi jatkuu...

• Jepjepjep

Vuosi sitten paino 208,4 ja pituus 185cm. indekseistä ei mitään hajuja, ei paljon ollu halua tarkistella :) Nyt 121kg ja going down... Jatketaan samaa rataa!

• utelias

Uskaltaakos sulta kysyä millaista oli olosi yli 200-kilosena? Duuni, ystävät, perhe, niin ja vaatteet?

• Kilonen

Ihan uskomaton stoori! Olet saanut itsesi takaisin elämälle, olen siitä varma. Kun jaksat vielä pinnistää jonkin aikaa, niin olet hyvissä mitoissa, ainakin, jos vertaa edelliseen olomuotoon! Suunnattomasti onnea onnistumisellesi!

• Jepjepjep
        utelias kirjoitti:

Uskaltaakos sulta kysyä millaista oli olosi yli 200-kilosena? Duuni, ystävät, perhe, niin ja vaatteet?

"kohtuu" raskasta se elämä yli 200kg, eli lähinnä jo hampaiden pesu sai hien päälle :) Perhettä oli ja lapsiakin siunaantunut,tosin myöhemmin olemme eronneet. Duuni on ollu aina sama, ja sosiaalinen kun olen niin kaverit on pysyny, ainakin ne jotka olen halunnu. Se on toi kun viinaa ei osaa ottaa, eli 1-2 vuoteen niin vitutukseen veti sitten roskaruokaa ja PALJON!
        Pikkuhiljaa kaikenlainen liikkuminen jäi ja ruokahalu senkun kasvoi... Vaatteet tuli MR. Bigiltä ja aina lähes suurimmasta päästä :) Voi olla että kun saan homman päätökseen minut nähdään eräässä julkaisussa kertomassa tarinani, kovasti on ainakin pyydelty, mut vielä mietin että haluanko silmätikuksi seuraavaksi 5 vuodeksi että "koska se taas alkaa lihoa" :) Saapas nähdä...

• saa osallistua

keskusteluun täällä? Mitä jos on ollut pulska mutta laihduttanut?

• "namis"

Minun käsittääkseni kysymys kuului kuinka moni täällä kirjoittava on oikeasti lihava. Siis ei sanottu että älkää kirjoittako tänne te jotka olette laihtuneet. Minulla oli 8 kk sitten painoa 148,7 kg. Pituus 172 cm. Nyt paino 118,4 kg. Alaspäin koko ajan hitaasti mutta varmasti. Lihavaksi voisi kutsua vielä pitkään.

• Kilonen
        "namis" kirjoitti:

Minun käsittääkseni kysymys kuului kuinka moni täällä kirjoittava on oikeasti lihava. Siis ei sanottu että älkää kirjoittako tänne te jotka olette laihtuneet. Minulla oli 8 kk sitten painoa 148,7 kg. Pituus 172 cm. Nyt paino 118,4 kg. Alaspäin koko ajan hitaasti mutta varmasti. Lihavaksi voisi kutsua vielä pitkään.

Onnittelut upeasta painonpudotuksesta!

• Täällä 222 kg ja 183 cm ja kenties siten ihan "oikeasti" lihava. BMI päälle 66.

• kjiui

No et oo aatellu pudottaa sataa kiloa? onks sun elämä noin kohtuu raskasta kun jepjepin, hammaspesu tekee hien pintaa ?

• kjiui kirjoitti:

No et oo aatellu pudottaa sataa kiloa? onks sun elämä noin kohtuu raskasta kun jepjepin, hammaspesu tekee hien pintaa ?

En oo ajatellut pudottaa painoani vaan pudottaa korkeintaan syöksyhampaani :) Hammaspesu saa hien pintaan toki kun teen sen saunassa. Ei muutoin. En nyt kuitenkaan väitä etteikö noin olisi "jepjep":llä voinut olla. Jokainen on yksilö.

• "Janet"
        kotleetti kirjoitti:

En oo ajatellut pudottaa painoani vaan pudottaa korkeintaan syöksyhampaani :) Hammaspesu saa hien pintaan toki kun teen sen saunassa. Ei muutoin. En nyt kuitenkaan väitä etteikö noin olisi "jepjep":llä voinut olla. Jokainen on yksilö.

Minkäslaista Janea sinä Tarzan toivoisit, isoa vai pientä? (muistaakseni olit sinkku)
        Vai haluaisitko yleensäkään vaimoa ja kenties perhettä? Vai pelottaako Jepjepin kohtalo?

• "Janet" kirjoitti:

Minkäslaista Janea sinä Tarzan toivoisit, isoa vai pientä? (muistaakseni olit sinkku)
        Vai haluaisitko yleensäkään vaimoa ja kenties perhettä? Vai pelottaako Jepjepin kohtalo?

Sinkku olen edelleen, vaimo ja perhe passaisi vaikka sinkkunakin on kyllä tullut toimeen. Koon suhteen ei ole erityisiä toiveita. Yhteisillä harrastuksilla ja mielenkiinnoilla on positiivista merkitystä. Enemmän on merkitystä ajatuksilla, elämänkokemuksella, on sinut itsensä kanssa jne. En arvota ihmisiä heidän tekemänsä työn tai koulutustaustan perusteella.

• kotleetti kirjoitti:

Sinkku olen edelleen, vaimo ja perhe passaisi vaikka sinkkunakin on kyllä tullut toimeen. Koon suhteen ei ole erityisiä toiveita. Yhteisillä harrastuksilla ja mielenkiinnoilla on positiivista merkitystä. Enemmän on merkitystä ajatuksilla, elämänkokemuksella, on sinut itsensä kanssa jne. En arvota ihmisiä heidän tekemänsä työn tai koulutustaustan perusteella.

Lisäys vielä:
        Jepjep:n "kohtalo" ei huoleta. Tiedä nyt sitten mitä olit kysymyksellä hakemassa. Jokainen on kuitenkin oman onnensa seppä. Joskus menee huonommin ja toisena hetkenä paremmin. Muutaman rivin perusteella on hyvin hatarat pohjatiedot, jotta voisi tehdä mitään omia päätelmiä tai omia johtopäätöksiä. Eikä ole tarpeenkaan ruveta tekemään syväanalyysiä muutaman rivin perusteella.

• ???
        kotleetti kirjoitti:

Entäpä jos jäätkin sinkuksi tuon mahasi takia? Hyväksytkö tilanteen vai alkaisitko vihdoin laihduttaa? Kuvissasi ei ole kasvoja, oletko pyöreäposkinen, kaksois tai kolmoisleukainen vai peitätkö leuan parralla?
        Ja vielä, naiset sanovat aina että miehen luonteella on suuri merkitys mutta totuus on että alkuvaiheessa ulkonäöllä on iso merkitys.

• ??? kirjoitti:

Entäpä jos jäätkin sinkuksi tuon mahasi takia? Hyväksytkö tilanteen vai alkaisitko vihdoin laihduttaa? Kuvissasi ei ole kasvoja, oletko pyöreäposkinen, kaksois tai kolmoisleukainen vai peitätkö leuan parralla?
        Ja vielä, naiset sanovat aina että miehen luonteella on suuri merkitys mutta totuus on että alkuvaiheessa ulkonäöllä on iso merkitys.

Sekin mahdollisuus voi toki olla, että jään sinkuksi. Hyväksyn tilanteen, jos niikseen tulee. Varmaan kaksoisleuka riittää ihan hyvin tällä hetkellä :) En pidä ollenkaan partaa.
        Varmasti alkuvaiheessa ulkonäöllä on iso merkitys.

• ex läski

Olen 162cm pitkä nainen ja viime kesänä painoin 105kg ja nyt on painoa 80kg. Vielä on pudotettavaa 16kg, mutta en pidä kiirettä. Mitä hitaammin paino putoaa niin varmemmin se myös pysyy poissa. Käyn kuntosalilla 3 kertaa viikossa ja muutenkin kuntoilen myös syön terveellisesti.

• going dooowwn..

Viime vuoden loppupuolella 113, pituus 162. Viisitoista kiloa karisteltu ja matka jatkuu, en tiedä minne asti, huomattavasti alemmas kuitenkin. Syynä projektiin on, että liikkuminen on mukavampaa kevyempänä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe