hei!
olen oinas tyttö ja minulla on "kaveri" joka on vaaka (ja tyttö myös).
Meillä on aika erikoinen ystävyys suhde, sillä olemme perjaatteessa hyvin samanlaisia (kunnianhimoisia, villejä) mutta toisaalta minua ärsyttää hänen lesoomisensa joka asiassa ja esittäminen.. olemme kuin vuoristoradassa! aina välillä olemme tositositosi hyviä ystäviä, kun taas kuukauden päästä saatamme vihata toisiamme aivan mielettömästi ja haukkua selän takana ja päin naamaa. En tiedä onko muilla tälläisiä kokemuksia? Eräällä toisella tuntemallani oinasneidolla on aivan samoja kokemuksia juuri tästä samasta vaa'asta..
eli mites teillä? ystäviä vai vihollisia?
oinas ja vaaka - ystäviä vai vihollisia?
5
1295
Vastaukset
- on se,,,
tuhoon tuomittu jo ihan alusta asti,,,,,,ainakin minun kohdallani.ollaan niin niin erilaisia kuin voidaan,ei kannata ryhtyä suhteeseen,ei hyvää seuraa.koettuna on.
- miogdnög
siskoni on vaaka, ja itse olen oinas =D Aika mielenkiintoista on ollut lapsuus. Minä olen yrittänyt pitää vaaka-pikkusiskoni kurissa kaiken laiselta tyyhmyydeltä (esim. kun hän kerran ui järven yli). Tapeltiin kuin kissa keskenämme.
- -Oinas-
miogdnög kirjoitti:
siskoni on vaaka, ja itse olen oinas =D Aika mielenkiintoista on ollut lapsuus. Minä olen yrittänyt pitää vaaka-pikkusiskoni kurissa kaiken laiselta tyyhmyydeltä (esim. kun hän kerran ui järven yli). Tapeltiin kuin kissa keskenämme.
mieheni on vaaka ja itse olen oinas. Meillä on takana kohta 10 onnellista vuotta.. Meillä se taitaa olla niin että vastakohdat täydentää toisiaan, minä kun olen tunteitteni kanssa yksi pyörremyrsky niin mies tasoittaa päähänpistojani. En kyllä voisi tällä hetkellä toisenlaista miestä kuvitellakkaan elämääni. Kaiken lisäksi, vaa'asta on minulle vastusta kun mieleni tekee inttää jostain asiasta.. Eli ei kumpikaan suhteessamme helpolla pääse mutta hyvin menee..=))
- Oinasnainen ja Vaakanainen
-Oinas- kirjoitti:
mieheni on vaaka ja itse olen oinas. Meillä on takana kohta 10 onnellista vuotta.. Meillä se taitaa olla niin että vastakohdat täydentää toisiaan, minä kun olen tunteitteni kanssa yksi pyörremyrsky niin mies tasoittaa päähänpistojani. En kyllä voisi tällä hetkellä toisenlaista miestä kuvitellakkaan elämääni. Kaiken lisäksi, vaa'asta on minulle vastusta kun mieleni tekee inttää jostain asiasta.. Eli ei kumpikaan suhteessamme helpolla pääse mutta hyvin menee..=))
Vaakamerkkisillä on tarve määräilyyn ja keskipisteessä paistatteluun. Umpirehellistä ja teeskentelyä inhoavaa oinasta ne piirteet äsyttävät.
Toisaalta on paljon yhteneväisyyksiä, kuten villeys ja kunnianhimoisuus.. Huumorintajua jne. Arvostan näitä luonteenpiirteitä paljon. Parisuhteeseen en lähtisi vaa`an kanssa kuitenkaan! Ainakaan näin oinaana.. en nim. voi sietää ailahtelevuutta. Ystävyydessä se välillä koettelee hermojani, mutta parisuhteessa se olisi sietämätöntä. - kokeuksen tuomaa
Oinasnainen ja Vaakanainen kirjoitti:
Vaakamerkkisillä on tarve määräilyyn ja keskipisteessä paistatteluun. Umpirehellistä ja teeskentelyä inhoavaa oinasta ne piirteet äsyttävät.
Toisaalta on paljon yhteneväisyyksiä, kuten villeys ja kunnianhimoisuus.. Huumorintajua jne. Arvostan näitä luonteenpiirteitä paljon. Parisuhteeseen en lähtisi vaa`an kanssa kuitenkaan! Ainakaan näin oinaana.. en nim. voi sietää ailahtelevuutta. Ystävyydessä se välillä koettelee hermojani, mutta parisuhteessa se olisi sietämätöntä.Ainakin parisuhteessa oinas ja vaaka ovat tähtimerkeiltään parhaiten toisilleen sopivia. Muita hyviä oinaan kumppaneita ovat leijona, jousimies ja kaksonen. Itse olen ollut ihanan vaakamieheni kanssa naimisissa 30 vuotta ja voin rehellisesti sanoa, että rakkaus ja kunnioitus välillämme on vain kasvanut vuosien myötä. Vaakamieheni on ns. tasapainossa oleva, ei ylös/alas heilahteveva vaaka, jollaisia tässä merkissä myös on. Hän osaa antaa minulle tarpeeksi omaa tilaa, joka on kaikenlaista sitomista kaihtavalle oinaalle tosi tärkeää. Samoin minä annan tilaa hänelle. Oinas on dominoiva, mutta hän ei ole antanut minun jyrätä häntä alleen.Voin lämpimästi suositella oinaille vaakamiestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269