Helikopteri putosi ja räjähti

aamuyön uni

Ennen heräämistäni näin unen, jossa istuin kuin jonkinlaisessa erämaamökissä ja katselin ikkunasta avautuvaa karua, mutta hienoa maisemaa.

Näin helikopterin lentävän ihan matalalla ja menin ulos vilkuttamaan sen lentäjälle. Yhtäkkiä näin kun kopteri alkoi syöksyen pudota alaspäin. Tajusin että kun se putoaa maahan niin se räjähtää ja lähdin samantien juoksemaan läheiseen metsään, jonka puut muodostivat kuin suojaavan tunnelin minulle. Kun pääsin tunnelin alkuun kuulin räjähdyksen ja näin tulilieskat, jotka levisivät melkein metsään saakka. Ajattelin, että olipa hyvä kun ymmärsin ajoissa kopterin räjähtävän ja ehdin turvaan. Metsässä minulla oli turvallinen olo ja ihan hyvä tunnelma.

1

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angi *

      muistuttaa olemassa olostaan kiusaten sinua. Saa äkkikäänteen jonka itsekkin tajuat. Olet ikään kuin varpaillasi kaiken aikaa. Ensin luulet sen olevan kuolettavan vakava. Yhtäkkiä saat oikein huomattavan helpotuksen asiaasi, jopa huomaat voittaneesi jotain aivan tavatonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe