mä haluisin jonku juttu kaverin jonka kanssa vois keskustella kissoista ja kertoo hoito ohjeita mulle mieluiten joku juttelu kaveriksi jolla itsellä on kissa ja henkilö ois ei mielellään alle 10vuotta eikä yli12 vuotias t:jenni :)
KISSAT!!!!
5
1717
Vastaukset
- AlbinoRaven
Tämä EI ole lemmikit alue, joten nyt kuules lapsonen olet tainnut pistää viestisi väärälle alueelle. Cradle Of Filthillä ja kissoilla ei tietääkseni ole mitään tekemistä keskenään.
- ralphh
mun kissan henki haisee kissanruualle.
- Bleeding
Miten kissat liittyvät Cradle of Filthiin...?
Menkääpä vaikka kissojen palstalle jauhamaan niistä - Miisu on musta kissa
Ei tää viesti kyl ihan täänne palstalle kuulu mutta Cradle Of Filth ja kissat ja metallimusiikki yleensäkin kuuluu. Onhan Dani Filthilläkin kissoja ja King Diamondilla. Lauletaanhan Cradle Of Filthin biisissä Beyond eleventh hour: come closer what have you to say, black cat got your tung? Veikö musta kissa kielen? Kyllähän kissat metallia kuuntelee ainakin Miisu. Tosin Miisu onkin alfanaaras ja Miisun lempibändit on Rammstein ja HIM ja kyllä Venom ja The Darkness menee myös. XXX soundtrack on myös hyvä.
http://www.youtube.com/watch?v=2UGVSzh2bpQ
Herra Filth näköjään ainakin tarvitsee paremmat kissanhoito-ohjeet, joten ei se aloitus ihan väärään paikkaan mennyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971