.. on kielletty puheenaihe:
-mistä ja miten ostaa tavaraa ulkomailta ??
-jukka-
KERTOKAA MIKSI
4
1417
Vastaukset 4
- mielestäni ole
mitenkään aihe ole mitenkään pannassa, josko Bmw-ihmisiä ei vaan kiinnosta.
Itse en esim. ramppaa Lidl:issä vaan suosin pientä ja kallista, mutta erittäin hyvin palvelevaa kyläkauppaa. - pekkavee
Katsele vaikka Touratech, Wunderlich tai Siebenrock sivuilta.
Sieltä löytyy paljon hyvää tarviketta ja osaa Bemareihin.
Renkaita saa edullisesti mm. Reifenversandilta
Pekka - ikibemaristi
no onhan se hulluutta maksaa samasta tavarasta kaksinkertainen hinta. itse ostan maahantuojalta jotain pientä vuosittain, teetän esim. siellä huollot.... jotta pysyn asiakkaan kirjoissa, muuten kyllä haen tarpeeni sieltä mistä ne edullisimmin saan,
tuota ulkomaan tuontia en ole liiemmin harrastanut, koska mm. rengashommat on helppo hoitaa viemällä mopo liikkeeseen ja käskeä laittaa uudet renkaat alle. tulee sitä sillekin hintaa että tuottaa renkaat jostain.... irroittelee pyörät ja lähtee niitä sitten raahaamaan kuljettelemaan vaihtopaikkaan, se saavutettu muutaman kympin säästö ei ainakaan omaa talouttani ole kaatanut, mutta kukin tyylillään.
hyvää ajokautta
ikibemaristi- pekkavee
Itse olen tilannut renkaat Reifenversandilta.
Kotiinkannettuna aika edullisia.
Olen ostanut pyörääni R1100GS Touranceja asfaltille ja Karoo renkaita hiekalle. Joka kerta säästyy vähintään 130 euroa per satsi vaihtoineen. Mulla enemmän, koska vaihdan renkaat itse.
Pekka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498