Kysyn vain. Kaikki on kohdallaan ja mikään ei ole. Kuinka tullaan onnelliseksi?
Kuinka tullaan onnelliseksi?
5
763
Vastaukset
- löytyy
pienistä iloista!
- kornilta
mutta niistä pienistä asioista voit aloittaa, aurinkosista päivistä, aamuisesta lintujen laulusta, siitä että on kevät ja kesä vasta tulossa
.... keksi itse lisää ;) - J.C.
Katselemalla reippaan vuodenikäisen pojan kanssa tuulen heiluttamaa metsää, silittämällä hänen päätään ja antamalla rakkauden täyttää sydämen tuota lasta kohtaan.
Pelkäämällä, uskomalla, toivomalla. Tahtomalla jotain suurempaa ja tärkeämpää kuin mitä yhden ihmisen yksittäiset pikkumaiset typerät tarpeet antaa elämän ymmärtää olevan useimmiten. Myymänsä sielunsa paremmalle tarkoitukselle.
Onni on niitä hetkiä. Tyytyväisyys yleinen olotila. Silkka vitutus etikan kaltainen mauste jota elämä tarvii ollakseen täysi.- liinu-
Mieti elämääsi ja yks päivä huomaatkin että kaikkihan onkin ihan hyvin ja saan olla onnellinen. Täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, mutta jos elämän perusasiat ( ystävät, terveys, työ) ovat kunnossa voit olla onnellinen.
- tyttö21
monen yrityksen ja erehdyksen jälkeenkin. Menettämällä kerran, voi toisella kerralla ymmärtää kaikkien pienienkin asioiden tärkeyden ja näin tulla onnelliseksi :)
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089