Paljonko Veikon Koneen myyjät myyvät/kk. Mikä on tulotaso myynneillä? Eli mitä tienaa 50ke myyvä ja mitä 100ke myyvä? Palkkaus on ilmeisesti pohja provisio. Onko tämän lisäksi mitään palkkatakuuta minkä saa varmasti joka kuukausi?
Veikon Kone myyjät
12
44588
Vastaukset
- johnnn
opettele saatana kirjoitamaan ensin, kun rupeat kyselemään.
kuka tollasta edes ottaa töihin kun viestistä ei juurikaan selvää saanu
"Eli mitä tienaa 50ke myyvä ja mitä 100ke myyvä?"
wtf- myyjäitsekkin
Juoppo olet itse jos et ymmärrä. 50ke tarkoittaa 50 tuhatta euroa. Itse ainakin sain selvää.
- Täysin selvästi kirjoitettu
Täysin selvästi kirjoitettu. Ihan normaali tekstiä.
Taisi vaan joku juoppo öksyä taas palstalle. - oma...
kokemukseni ko. työnantajasta Varsinais-Suomen aluella oli niin surkea, että mieluummin siivoaisin porraskäytäviä. Työhön perehdytys oli olematonta, katteet olivat niin onnettoman pienet, että vaikka olisit kuinka myynyt, ei tilipussista kovin kummoinen muodostunut, myymäläpäällikkö kyseisessä yksikössä oli täysin ammattitaidoton (hyvästä myyjästä ei välttämättä tule hyvää esimiestä), kahvihuoneessa haukuttiin aina se, joka ei ollut paikalla, liikkeen avaaminen ja sulkeminen omalla ajalla... Positiivista oli vain se, että osa työkavereista oli tosi hulvattoman hauskaa, mutta kun pelkällä nauramisella ei elä. Niin ja takuupalkka oli 900 euroa kuussa (2 ekaa kk:tta 1700 euroa). Ei sopinut ainakaan minulle tällainen touhu ja lähdinkin lätkimään kahden kuukauden jälkeen.
- NamiNam
Sivusta seuranneena voisin sanoa, että pariin tonniin kuussa pääsee, jos hommia tekee. Joulun alla oli herkkuajat...nyt niitä saa taas odotella ja välillä esim. viikolla liikkeissä on tosi hiljaista ja aika menee hohhailuun. Mutta sesonkinvaihtelut on selviä joka alalla... Eli raha on tiukassa, mutta sitä saa jos on aktiivinen. Se on sitten ihmisestä kiinni kuka sitä jaksaa.
- eiveikkoon
NamiNam kirjoitti:
Sivusta seuranneena voisin sanoa, että pariin tonniin kuussa pääsee, jos hommia tekee. Joulun alla oli herkkuajat...nyt niitä saa taas odotella ja välillä esim. viikolla liikkeissä on tosi hiljaista ja aika menee hohhailuun. Mutta sesonkinvaihtelut on selviä joka alalla... Eli raha on tiukassa, mutta sitä saa jos on aktiivinen. Se on sitten ihmisestä kiinni kuka sitä jaksaa.
No huh huh. Saavat kyllä etsiä muita myyjiä jos ei paria tonnia tule jo "takuuna".
Ei varmasti pitkäikäisiä uusien myyjien työsuhteet tuolla menolla. - Setrg
eiveikkoon kirjoitti:
No huh huh. Saavat kyllä etsiä muita myyjiä jos ei paria tonnia tule jo "takuuna".
Ei varmasti pitkäikäisiä uusien myyjien työsuhteet tuolla menolla.Oma palkkani ennen lähtöä.
1500 € pohja 8 % provisio
KK palkka oli joku 2300 € paikkeilla. - Niittyneiti
Setrg kirjoitti:
Oma palkkani ennen lähtöä.
1500 € pohja 8 % provisio
KK palkka oli joku 2300 € paikkeilla.Taidan vaihtaa myyjän hommiin jos noin hyville palkoille pääsee.
Tai siis hyville ja hyville, taitaa tuokin jäädä alle suomalaisen keskitulon.
Itse kituuttelen alle kahden tonnin palkalla akateemisen koulutuksen jälkeen. Ja töitä saa todellakin tehdä niin paljon kuin ikinä jaksaa. Hommia myös viikonloppuisin... - Ketokukka
Niittyneiti kirjoitti:
Taidan vaihtaa myyjän hommiin jos noin hyville palkoille pääsee.
Tai siis hyville ja hyville, taitaa tuokin jäädä alle suomalaisen keskitulon.
Itse kituuttelen alle kahden tonnin palkalla akateemisen koulutuksen jälkeen. Ja töitä saa todellakin tehdä niin paljon kuin ikinä jaksaa. Hommia myös viikonloppuisin...Sinä taidatkin sitten olla yksi niistä hulluista, jotka suostuvat tuohon älyttömyyteen (vuosien koulutuksen jälkeen alle kahden tonnin palkka). Itse hyppäsin siitä kelkasta onneksi ajoissa pois. Suositellaan.
- omistautunutmyyjä
eiveikkoon kirjoitti:
Ei varmasti pitkäikäisiä uusien myyjien työsuhteet tuolla menolla.Taidat olla juuri niitä ihmisiä, jotka hyppii firmasta toiseen pysäyttämässä kaiken kehityksen. Myymisen koko kerma on se, että omalla panoksella pystyy vaikuttamaan omaan palkkaansa. Tuollaiset "ankeuttajat" kulkevat vain kitisemässä palkoista ja eduista eivätkä todellisuudessa ole edes pohjapalkan arvoisia työntekijöitä. Korjaa jos olen väärässä...:)
- cruisers
omistautunutmyyjä kirjoitti:
Taidat olla juuri niitä ihmisiä, jotka hyppii firmasta toiseen pysäyttämässä kaiken kehityksen. Myymisen koko kerma on se, että omalla panoksella pystyy vaikuttamaan omaan palkkaansa. Tuollaiset "ankeuttajat" kulkevat vain kitisemässä palkoista ja eduista eivätkä todellisuudessa ole edes pohjapalkan arvoisia työntekijöitä. Korjaa jos olen väärässä...:)
Itse tienasin viime vuonna 40k e -verot. nyt on jo tienattu yli 10k e. Toki saa olla välillä viikonloputkin töissä, mutta jos jaksaa niin metallilla tienaa tällä hetkellä ihan ok, eikä tarvii käydä koulujakaan ihan niin paljon kun super insinöörit tmv.
- Anonyymi
Vanha ketjuhan tämä on, mutta josko olisi ketään tietävää linjoilla. Mikä mahtaa olla tämän hetken tilanne Veikon koneen palkkauksessa? Yhäkö on pohjapalkka + provisio -systeemillä? Ja mikä on pohjapalkka tänä päivänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389