vaimon salarakas

on tiedossa

Minua on aina kiihottanut ajatus vieraasta miehestä naimassa vaimoani. Niinpä kerran sitten hain chatissa miestä pariskunnalle ja kerroin hänelle haaveestani. Sovimme "satunnaisesta" tapaamisesta paikallisessa baarissa ja Matti ikäänkuin puolihuolimattomasti alkoi vierailla meillä kotona. Kävimme kalassa ja kapakassa yhdessä vaimon kanssa ja kahdestaa. Istuimme iltaa myös kotona.
Itse käyn töissä ulkomailla aina parisen kuukautta kerrallaan ja sovin Matin kanssa että hänellä on vapaat kädet yrittää päästä vaimon kanssa sänkyyn. Vaimoni tarvitsee aina silloin tällöin apua kaikenlaisissa hommissa talon ja auton kanssa joten on luonnollista että hän pyytää apua hyvältä ystävältämme Matilta. Eipä aikaakaan kun Matti erään iltapäivä kävelyn päätteeksi sai pyynnön hieroa vaimoni jalkoja ja selkää. Tämä sitten johtikin seksiin ja sitä on sitten jatkunut jo toista vuotta.
Vaimolla ei edelleenkään ole tietoa siitä, että olemme Matin kanssa aina keskustelleet heidän sänky leikeistä. On vaikea välillä pitää pokeria kun vaimo tulee "lenkiltä" posket punaisina ja niin iloisella mielellä. Välillä olen päässyt ns. liukkaillekin kun olen yllättäin vain halunnut sänkyyn eikä vaimo ole ehtinyt pesulle. Olen vaan kehunut että oletpa sinä halukkaalla tuulella kun olet noin märkäkin. Suuseksiä myös. Vaimo kiemurtelee ja yrittää estellä mutta ei voi kieltääkään kun ei ole mitään syytä. Hauskoja tilanteita on myös silloin kun olemme kaikki yhdessä ja yritän olla kuin en huomaisi mitään heidän välillään, vaikka ei niitä sivelyitä ym, halauksia voi olla huomaamatta.
Toivon vaan ettei tämä järjestelyni Matin kanssa koskaan paljastu sillä olen varma ettei vaimoni antaisi anteeksi kummallekkaan meistä.
Mutta kiihottavaa tämä leikki on minulle.

8

20912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekasotku

      Meilläkin on aikamoinen sekasotku meneillään ja jollain tavalla kiihottavakin aika. Vaimo on raskaana parhaalle kaverilleni ja raskaus on saanut alkunsa meidän kolmen ryhmäseksistä! Käyn itsekin töissä välillä ulkomaita myöten ja vaimoni kanssa tapaamiset ovat joskus harvassa, aivan kuten talvella oli. Minä en voi olla lapsen isä koska en lauennut talven ryhmäseksissä sisään. Ennen tapahtumaa sekä sen jälkeen oli pitkä aika jolloin emme rakastelleet. Kaveri taas on lauennut joka kerta vaimoni sisään paljaaltaan ja ainoa hetki jolloin he ovat rakastelleet oli juuri tuo talvinen hetki. Kaveri käy siis joskus vierailulla, kuitenkin ihan luvan kanssa.

      Oudointa tässä on se, että kaveri joka siis pettää omaa vaimoaan meidän kanssa, on yrittänyt oman vaimonsa kanssa lasta noin kolmen vuoden ajan, siinä kuitenkaan onnistumatta.

      • Asiahan näyttää selvältä. Ilmeisesti teistä kolmesta jokainen tietää missä mennään. Otatte kaverin kummiksi.


      • näin.
        jormalaiset kirjoitti:

        Asiahan näyttää selvältä. Ilmeisesti teistä kolmesta jokainen tietää missä mennään. Otatte kaverin kummiksi.

        Meillä taas kävi niin, että mä ajattelin pyytää Sepon kissansa meille, silloin kun minä käyn uimassa ja saunomassa. Siellähän ne hoitaa sitten seksileikit kolmestaan, eikä minun tarvitse tehdä mitään. Kissallakin on oma tärkeä roolinsa.

        Homma on toiminut loistavasti, kissa on saanut sen jälkeen näyttelyissä palkintoja, Sepon kanssa olemme entistä parempia kavereita, ja vaimo jättää minut rauhaan sängyssä, ja voin kohta alkaa jahtaamaan muita naisia, kuten Sepon sisaria.


      • heräsit
        näin. kirjoitti:

        Meillä taas kävi niin, että mä ajattelin pyytää Sepon kissansa meille, silloin kun minä käyn uimassa ja saunomassa. Siellähän ne hoitaa sitten seksileikit kolmestaan, eikä minun tarvitse tehdä mitään. Kissallakin on oma tärkeä roolinsa.

        Homma on toiminut loistavasti, kissa on saanut sen jälkeen näyttelyissä palkintoja, Sepon kanssa olemme entistä parempia kavereita, ja vaimo jättää minut rauhaan sängyssä, ja voin kohta alkaa jahtaamaan muita naisia, kuten Sepon sisaria.

        ja päästit Sepon kissan ulos?


      • sekasotku
        jormalaiset kirjoitti:

        Asiahan näyttää selvältä. Ilmeisesti teistä kolmesta jokainen tietää missä mennään. Otatte kaverin kummiksi.

        Keskustelu käytiin viikonloppuna ja noin päätettiin. Kaveri tulee kummiksi, minä isäksi ja harrastelut jatkuu mahdollisuuksien mukaan.


    • Vaimo aktiivinen

      Kerran ravintolaillan päätteeksi aloimme kertomaan toisillemme entisiä seksikokemuksia nuoruudesta. Tiesin ennestään vaimoni olleen aika villin ja se kiihottikin minua aika kovasti. Sitten tenttasin millaista oli ja monenko kanssa hän oli rakastellut. Vaimo yltyi kertomaan yksityiskohtia myöten. Minua kiihotti valtavasta ja kun kysyin häneltä, jos hän haluaisi vierasta, sain myöntävän vastauksen ja siitä illasta alkaen olemme hankkineet kolmannen pyörän sänkyymme aina kun se on ollut mahdollista, Kerran jopa vaimon serkkukin oli mukana heidän mökillään. Vaimo oli jo 15-vuotiaana "harjoitellut" pojan kanssa ja nyt aikuisena se tuntui vielä kiihottavammalta. Meillä toimii hyvin ja on paljon upeampaa olla vieressä ja "auttaa" kun vaimo saa kullia sisäänsä.

      • sanotaan että:

        serkku sen herkumpi, muttei veljen voittanutta.

        Järjestely on ollut varmasti mahtava kun on ollut pieni kielletyn hedelmän maku mukana. Varmasti on ollut hienoa päästä jälkiliukkaille tökkimään serkun spermoja vielä entistäkin syvemmälle vai osallistuitko itse jälkeenpäin ollenkaan? Sain sellaisen kuvan että ei tainnut ne leikit siihen yhteen kertaan jäädä?

        Muistuu tässä omatkin nuoruuden leikit kun oli koko serkku ja sisarusjoukkiot koossa ja pullonpyöritys totuus ja tehtävää pelattiin...


      • uhhuh
        sanotaan että: kirjoitti:

        serkku sen herkumpi, muttei veljen voittanutta.

        Järjestely on ollut varmasti mahtava kun on ollut pieni kielletyn hedelmän maku mukana. Varmasti on ollut hienoa päästä jälkiliukkaille tökkimään serkun spermoja vielä entistäkin syvemmälle vai osallistuitko itse jälkeenpäin ollenkaan? Sain sellaisen kuvan että ei tainnut ne leikit siihen yhteen kertaan jäädä?

        Muistuu tässä omatkin nuoruuden leikit kun oli koko serkku ja sisarusjoukkiot koossa ja pullonpyöritys totuus ja tehtävää pelattiin...

        olen ihan märkä tästä keskustelusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe