tuommost hirvveetä örinämättö paskaa ei voi kukaan kuunnella edes 3promillen kännissä!!1 stnaa
gradle of filth on PASKA
21
3566
Vastaukset
- se_
on. pissisten luritusta
- Rynkyttäjä
massaihQteinipopitusta.
- Everliving
Tutustu ensin koko tuotantoon ennenkö kommentoit. Tai kerro ensin omasta musiikkimaustasi, jotta voidaan katsoa mitä paskaa itse kuuntelet. ;)
Midian on esimerkiksi erinomainen levy. En kerro bändiä keksi itse.
Veikkaan että kuuntelet itse jotain purkkapoppipaskaa joka on kaikki tehty koneellisesti, eikä mukana ole mitään "aitoa".
Hyvää WAPPUA vain sinne myös...- ja paskat
COF oli aikoinaan tosiaanki niitä laadukkaampia thrash/black metal yhtyeitä, mutta nyt kun alkuperäinen bändi on hajaantunut on meno suuntautunut aika poppi-linjalle... Midianista taaksepäin ihan toimivaa settiä kyseiset pojat ja tyttö tekivät... onhan sekin ihan ymmärrettävää että monen vuoden jälkeen alkaa väsyttämään...
- Geodesic Dome
Omasta musiikkimaustani:
Kuuntelen monenlaista musiikkia, ulottuen Brutaalista death metallista, (devourment, nile, wormed,) Grindcoreen, (Rotten sound, Carcass, Torsofuck, Regurgitate) black metalliin, (Emperor, Mayhem, Impaled Nazarene, Satanic Warmaster, Gorgoroth), Thrash metalliin, (Kreator, Sodom, Megadeth, vanha Sepultura, Pantera)
Hard Rockiin, (Motörhead, Led Zeppelin, Black Sabbath, Deep Purple) 60-70 luvun proge rockiin. (The Doors, The Kinks, The Yardbirds, The Jimi Hendrix Experience)
Ja mielestäni, Cradle Of Filth on aivan paska. - takealook
Geodesic Dome kirjoitti:
Omasta musiikkimaustani:
Kuuntelen monenlaista musiikkia, ulottuen Brutaalista death metallista, (devourment, nile, wormed,) Grindcoreen, (Rotten sound, Carcass, Torsofuck, Regurgitate) black metalliin, (Emperor, Mayhem, Impaled Nazarene, Satanic Warmaster, Gorgoroth), Thrash metalliin, (Kreator, Sodom, Megadeth, vanha Sepultura, Pantera)
Hard Rockiin, (Motörhead, Led Zeppelin, Black Sabbath, Deep Purple) 60-70 luvun proge rockiin. (The Doors, The Kinks, The Yardbirds, The Jimi Hendrix Experience)
Ja mielestäni, Cradle Of Filth on aivan paska.Ketään tuskin kiinnostaa sun musiikkimaku?
- Damned_
ja paskat kirjoitti:
COF oli aikoinaan tosiaanki niitä laadukkaampia thrash/black metal yhtyeitä, mutta nyt kun alkuperäinen bändi on hajaantunut on meno suuntautunut aika poppi-linjalle... Midianista taaksepäin ihan toimivaa settiä kyseiset pojat ja tyttö tekivät... onhan sekin ihan ymmärrettävää että monen vuoden jälkeen alkaa väsyttämään...
Se mitään poppia ole...Dimmu Borgirkin on poppia Cofiin verrattuna =)
- black sabbath
Geodesic Dome kirjoitti:
Omasta musiikkimaustani:
Ja mielestäni, Cradle Of Filth on aivan paska.ole heviä? mä oon kyllä aina rankannu sen hevibändiks. iha yksinkertasesti heavy metalliksi, ilman alakategorisointia.
- Penis.
Geodesic Dome kirjoitti:
Omasta musiikkimaustani:
Ja mielestäni, Cradle Of Filth on aivan paska.Ahaa, nyt ihailenkin sinua 16-vuotiasta aitoa hevimiestä, joka kuuntelee aitoa hevimusiikkia ja kertoo meille mikä on paskaa ja mikä parasta.
- \,,/
vitut!! sä et kans kyl tiä mistään mitään!! mitäköhän paskaa sä sit kuuntelet?! vittu ku ei ihmiset ymmärrä hyvän musiikin päälle mitään!!! PRKL
- Death
Mitähä vittua tulet tänne selittämään, että se olisi jotain paskaa?!
Mene valittamaan joillekin muille, kuin faneille ÄÄLIÖ.Etkö millään voisi pitää ajatuksiasi omana tietonasi? Et näköjään.Jos se on niin paskaa niin selitäppä miten se on niin kuuluisa?
Siksi se on niin kuuluisa, että jotkut sattuvat pitämään tästä bändistä. - Frozeni
Miksei muka voi? minun korvaani se vain nyt sattuu kuulostamaan hyvältä, et vain ymmärrä sitä kun et itse harrasta raskasta musaa ja muuten, kiitos paskasta provosta, pasko housuus!
- puppet
kuka tykkää kuka ei. omasta mielestäni cof on todella hyvää musiikkia.
- mwuahahahaha
siellä ne pissikset taas angstaa! vitun gooti prkl.
ootte noloja. LoL - Balboa
mwuahahahaha kirjoitti:
ootte noloja. LoLTästä nyt on aivan turha kinastella, jokaisella on omat mielipiteet ja itteäni ei kiinnosta paskan vertaa, jos joku pitää Cradle of Filthiä "teinipoppina". Toiset tykkää isistä toiset äitistä...
- Death
mwuahahahaha kirjoitti:
ootte noloja. LoLMIKSI KAIKKI LIITTÄVÄT GOOTIT COFIIN?! Cradle of Filthiä kuuntelevat sellaisetkin ihmiset jotka eivät ole gootteja IDIOOTTI.Monella menee hermot tollaseen pelleen kuin sinä.Äläkä sano että gootit ovat pellejä...Päinvastoin hienostuneita,toisin kun sinä paalupää joka luulee että gootit angstaavat...Ei helv***
- vittu päähäs
haistappa vittu jou jou pelle!! runoilija homo pelle
- junior82
mielestäni cradle of filth on erinomaista musiikkia... laulaja dani on todella monipuolinen laulaja ja en ole kyllä kuullut monenkaan ihmisen päästävän suustansa niin erilaisia/erikoisia ääniä... filth itse asiassa tarkoittaa likaa ei paskaa...
- joonaSs-
Sen muuten huomaa että keskustelun aloittaja ei osaa kirjoittaa saatikka tiedä mitään hyvästä musiikista. Kannattaisi muuten katsoa miten se Cradle Of Filth Kirjoitetaan ennen kuin tulee avautumaan keskustelupalstoille.
Lapset on lapsia...
www.rock-galleria.fi on muuten hyvä sivusto - S
joonaSs- kirjoitti:
Sen muuten huomaa että keskustelun aloittaja ei osaa kirjoittaa saatikka tiedä mitään hyvästä musiikista. Kannattaisi muuten katsoa miten se Cradle Of Filth Kirjoitetaan ennen kuin tulee avautumaan keskustelupalstoille.
Lapset on lapsia...
www.rock-galleria.fi on muuten hyvä sivustoTappakaa itsenne. Ketään ei kiinnosta vitun vertaa, onko joku CoF paska vai ei.
- celticfrost
Jaa mikäs se gradle of filth on? Tiiän kyl Cradle of Filthin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356