Type-r, paha pettymys

Jehve

Käväsin koeajamassa kyseisen auton ja minusta se oli yllättävän huono. Ajettavuus oli ihan ok, mutta esim. sisämelu oli uudeksi autoksi yllättävän suuri. Yllättävintä oli se, että vaikka autosta löytyi kuusi vaihdetta niin satasen vauhdissa on jo 3000-kierrosta.
Mitä sitten tulee kulkemiseen niin viiteen tuhanteen asti on ihan, kuin tavallinen kaks litranen. Sittenhän se kyllä lähtee.
Mitenhän mahtaa kone kestää jos sitä kokoajan huudattaa yli viiden tonnin.
Päätin jättää auton ostamatta..

67

14480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InlineFour

      Kun Honda tekee urheilumallin, Type R, se kelpaa suoraan sellaisenaan kilparadoille. Muilla merkeillä Sport- tai R-malleissa on yleensä vain tehokkaampi moottori ja hopeinen vaihdekepin nuppi. Tai kuten Saab 9-3 "Sports" sedanissa, 65-profiiliset renkaat. Heh.

      Kilpa-auton ei tarvitse olla hiljainen. Ainakin joistakin Type R -malleista karsittiin äänieristystä painon takia, en tiedä miten CTR:ssä.

      En ole koskaan kuullut, että Hondan moottori on saatu rikki kierrättämällä liian usein yli 3000 rpm.

      • AC'

        No joo, se Sports Sedan taitaa hieman hämätä, sehän tarkoittaa vaan urheilullista muotoilua tms. Ja kuka sen ostaa niillä 65-sarjan renkailla ja pelleillä?

        9-3SS on tosiaan eri luokan peli eikä mitenkään vertailukelpoinen Hondan kanssa. Siinä on äänieristyskin.

        Mutta CTR:n ostaja on varmaan tietoinen sen puutteistaa ja arvostaa niitä urheilullisia ominaisuuksia. Eiköhän Integra Type-R:n äänieristystä karsittu aika paljon?


      • Dodge Spirit R/T

        Nyt täytyy kyllä antaa Saabille synninpäästö, vaikken ole Saabilla edes ajanut koskaan. Tunnen auton tekniikan ja modernin turbon ohjaus-systeemin. Ohituskiihtyvyys on Saabin teho-versioissa toista luokkaa kuin useimmissa muissa kärryissä, silti ajomelu tosi vähäinen.


    • asd

      Siinä autossa on oikeasti panostettu urheilullisuuteen ja säästetty painossa joten äänieristyksiä on jätetty tarkoituksella pois. Samaten vaihteisto on välitetty urheilullisemmaksi (lyhyeksi). Juuri näiden seikkojen takia se juuri on "Type-R" eikä tavallinen perheautorassi "gt" (mondeo GT ym. tukku muita)joka on periaatteessa saman valmistajan perheauto johon on laitettu tehokkaampi moottori.

    • Ihme jos ei kestä kiekkaa

      Jos oma 70 luvulta peräisin oleva mp kestää vieläkin revittelyä ja 10000 kierroksia niin on se kumma jos Hondan auton moottorit eivät nykypäivänä kestä :D

      Muhhahahaa

    • että näin

      Joo, onhan tuota ärrä-Accordia tullut testailtua ja on muuten unelma ajaa. Melu taso on perheen kauppamatkalla aivan tavallisen hiljainen. Omaan "leikkiin" ryhdyttäessähän se ärjyy aika metallisen karusti, mutta se on musiikkia korville!:) Ja ei ole ennenkään Hondasta kone paukahtanut..edes niistä tavallisista, vaikka ei ole ilman kierroksia jääneet nekään!;)

    • Kyselijä

      mikä ajatusketju sisältyy tuohon ihmettelyysi 6 vaihteesta ja 3000 rpm:stä 100:n vauhdissa.
      - Veikkaampa, että ajattelet, että 6-vaihteisessa autossa 5 ekaa vaihdetta ovat suhteessa samanmittaisia kuin 5-vaihteisessa, VÄÄRIN koko nopeusalue yleensä jaetaan suht' tasaisesti kaikkien vaihteiden kesken eikä harrasteta ylivaihteita.
      - 3000 rpm on paljon kierroksia 100:n vauhdissa, VÄÄRIN, mieti paljonko ko. kone ottaa ylipäätään kierroksia äläkä vertaa turbodieseliin.

      • Jehve

        Mä kyllä vertasinkin sitä omaan Vectraani. Kun on vitonen päällä 3000-kierrosta niin mittarissa on jo 140km/h. Tosin mittari heittää kympin verran.
        Ja olen kuitenkin sitä mieltä ettei auton matka-ajossa tarvi ottaa yli kolmea tonnia. Siinä alkaa moottorimelu kuulumaan.
        Esim. typellä ajettaessa moottoritiellä 120km/h, niin aika meteli jo käy.


      • vilho
        Jehve kirjoitti:

        Mä kyllä vertasinkin sitä omaan Vectraani. Kun on vitonen päällä 3000-kierrosta niin mittarissa on jo 140km/h. Tosin mittari heittää kympin verran.
        Ja olen kuitenkin sitä mieltä ettei auton matka-ajossa tarvi ottaa yli kolmea tonnia. Siinä alkaa moottorimelu kuulumaan.
        Esim. typellä ajettaessa moottoritiellä 120km/h, niin aika meteli jo käy.

        Koita nyt ymmärtää että r:llä ja opelilla ei ole mitään yhteistä.Honda on suunniteltu pelkkään kilpa ajoon,ei siihen että suksiboxsi katolle ja lappiin.Autot pitää ostaa käytön mikaan ei mainoksien/tehon


      • BMW-1991
        vilho kirjoitti:

        Koita nyt ymmärtää että r:llä ja opelilla ei ole mitään yhteistä.Honda on suunniteltu pelkkään kilpa ajoon,ei siihen että suksiboxsi katolle ja lappiin.Autot pitää ostaa käytön mikaan ei mainoksien/tehon

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?


      • Kyselijä
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        TypeR:ää ja 750 bemaria? Eikö nyt kannattaisi vertailla ensisijaisesti autoja joilla on sama käyttötarkoitus ja hintaluokka. Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä, tiedät sen vallan hyvin itsekkin.

        En ota kantaa siihen mihin luokkaan TypeR kuuluu mutta kovin on ollut suosittu tässä ns. GTI-luokassa muihin verrattuna.


      • Kyselijä
        Jehve kirjoitti:

        Mä kyllä vertasinkin sitä omaan Vectraani. Kun on vitonen päällä 3000-kierrosta niin mittarissa on jo 140km/h. Tosin mittari heittää kympin verran.
        Ja olen kuitenkin sitä mieltä ettei auton matka-ajossa tarvi ottaa yli kolmea tonnia. Siinä alkaa moottorimelu kuulumaan.
        Esim. typellä ajettaessa moottoritiellä 120km/h, niin aika meteli jo käy.

        että 6-vaihteisen auton 5-vaihde ei ole sama asia kuin 5-vaihteisen auton 5-vaihde, eikä tämä todellakaan liity pelkästään TypeR:ään

        On olemassa erilaisia moottoreita, toiset dieselit ei kierrä kuin tuonne 4000 rpm paikkeille ja toiset bensakoneet kiertää esim. 8000 rpm paikkeille. Se kumpi on parempi onkin sitten makuasia. Ei paljon toinna alkaa vertailemaan kierroslukuja eri vaihteilla!

        Mites muuten Vectra kiihtyy 5-vaihteella 80-120 välin? Meinaan vaan, että hyvin usein niillä pienillä kierroksilla maantievauhdissa etenkin tavanomaisessa bensakoneessa on se huono puoli, että jos meinaat ohitella tarvitsee sitten kepitellä...

        Minun käsitykseni TypeR:n kierroksista on se, että koska kone kiertää korkealle niin totta ihmeessä siinä pitää olla sitten siihen sopivat välitykset eikä mitään vectran välityksiä.


      • Civic VTi
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        ... ja oikeeta karvanoppa-asennetta.


      • Civic VTi
        Jehve kirjoitti:

        Mä kyllä vertasinkin sitä omaan Vectraani. Kun on vitonen päällä 3000-kierrosta niin mittarissa on jo 140km/h. Tosin mittari heittää kympin verran.
        Ja olen kuitenkin sitä mieltä ettei auton matka-ajossa tarvi ottaa yli kolmea tonnia. Siinä alkaa moottorimelu kuulumaan.
        Esim. typellä ajettaessa moottoritiellä 120km/h, niin aika meteli jo käy.

        Mene koeajamaan vaikka 3.2 litraista GTS-Vectraa. Osta sellainen. Ei sinulle Type-R Civic sovi jos ajat matka-ajoa. Jos oletit että tuossapa auto jolla ajat mielelläsi 1000km/viikko työajoja niin eipä ihme jos olet pettynyt.

        Ehkä joku uusi automaattivaihteinen Saab 9-3 Sportsedan 170-heppaisella moottorilla sopisi myös?


      • Kukalie
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        Laita se sun toista tonnia painava ikivanha lotjasi radalle yhden hengen kuormalla ilman suksiboxia TypeRää vastaan, niin katsotaan miten käy. Radalla tarvitaan muistaakseni muutakin kuin kiihtyvyyttä ja huippunopeutta... Noh, kommentistasi päätellen oletkin _todellinen kilpa-ajaja_, oikein vormulakuski.


      • joku
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        Koitappa ajaa silla paska-lousku bemarillas nopeeta ajoa jossain sopivan mutkaisella asfalttipätkällä!hah! Vitun painavaa ruoste paskakasaa ei saa Grönholmikaan pysymään tiellä! Entäs radalla? Suoralla nopeutta ja mutkasta suoraan kaiteeseen ja paskasade on sellainen että sateenvarjo on tarpeellinen! hah!
        Työnnä romulle tollanen vanha lousku!
        Tyylikkyydestä puhumattakaan......


      • R-acing
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        Työnnä se paska baijerilainen suohon tai ongelmajätelaitokselle. Tollasella ruoste lahnalla en edes ilkeisi ajaa. On varmaan todella nopea mutkaisilla teillä??


      • Häviät
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        Radalla sä jäät vanhan bemusi kanssa selvästi Type-R:lle...


      • faktaa
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        Accord Type-R 0-100km/h 7,2s ja huiput 228km/h

        BMW 750i 0-100km/ 7,4s ja huiput 250km/h(raj.)

        Eli sulla ei ole mitään mahiksia kepittää R:ää missään muualla kuin helvetin pitkällä suoralla. Niin, jos sun munuaisgrilli ei ole sulanut sitä ennen. Ketteryydessä Honda hakkaa BMW:n 100-0.


      • faktaa lisää
        BMW-1991 kirjoitti:

        Jaa?

        Ihme että toista tonnia painava ikivanha vm.1991 750 Bemarini menee suksiboksilla sekä 4 hengen kuormalla karvan alle 250km/h vaikka lappiin eikä se ole suunniteltu "pelkkään kilpa ajoon".

        Mikä oli "pelkkään kilpa ajoon" suunitellun Type-R Hondan huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h VAKIONA ja mikä oli auton vuosimalli?

        Huippunopeus on 235 km/h ja auto kiihtyy 0-100 km/h 6,8 sekunnissa...mahtaa ison ja yli-kalliin Bemarin kuskia vituttaa kun Hondamies räyhäsee rivinelosella 12sylinterisen bensasyöppö Bemarin ohi!!!?


      • BMW-1991
        faktaa lisää kirjoitti:

        Huippunopeus on 235 km/h ja auto kiihtyy 0-100 km/h 6,8 sekunnissa...mahtaa ison ja yli-kalliin Bemarin kuskia vituttaa kun Hondamies räyhäsee rivinelosella 12sylinterisen bensasyöppö Bemarin ohi!!!?

        No ohhoh, tulipas katkeria vastauksia Honda kuskeilta.
        Ensinnäkin, tietonne Type-R kiihtyvyydestä ym ovat niin ristiriitaisia että kiinnostaisi tietää mitkä ovat todelliset arvot.
        Toiseksi, Autostani on rajoitin poistettu, itse olen uskaltanut hämeenlinnan väylällä ajaa vain hetkellisesti 270 km/h , voi olla 10km/h mittarivirhe. suksiboksi katolla (Vihaan suksibokseja!) kaveri kuskina auto kulki vain vähän alle 250km/h.
        En ole radalla koittanut miten BMW menee, ja voipi olla että ketterä Type-R on nopeampi radalla mutta entäs jos koittaa kumpi lähtee 120km/h-250km/h nopeammin?? esim motarilla jossa ne idiootti teini skabat yleensä otetaan?

        Kokemuksesta voin sanoa että jos skabaatte 7 bemarin kanssa mutkatiellä, ehkä voitatte ehkä ette mutta yllätys voi olla suuri kun 12 sylinteriä takavetovoimaa lähtee tiukan mutkan jälkeen kiihtymään, ellei ole joku idiootti kuski...

        HUOM! en ole missään vaiheessa väittänyt Type-R:ää huonoksi, en vain pidä siitä kun pieneltä tila autolta näyttävä pikkuauto joka on kovaääninen sisälle ym on muka NIIN Type-R.
        Eli on autoja jotka on suunniteltu 80-luvun puolella ja painavat pari tonnia ja ovat hiljaisia/varustettu kaikilla herkuilla joka pärjää nykyliikenteessä paremmin kuin hyvin.
        ja jos vertaatte se maksaa varmasti 45.000e vähemmän tänä päivänä kuin Type-R.


      • Claus
        joku kirjoitti:

        Koitappa ajaa silla paska-lousku bemarillas nopeeta ajoa jossain sopivan mutkaisella asfalttipätkällä!hah! Vitun painavaa ruoste paskakasaa ei saa Grönholmikaan pysymään tiellä! Entäs radalla? Suoralla nopeutta ja mutkasta suoraan kaiteeseen ja paskasade on sellainen että sateenvarjo on tarpeellinen! hah!
        Työnnä romulle tollanen vanha lousku!
        Tyylikkyydestä puhumattakaan......

        "Tyylikkyydestä puhumattakaan"

        Ruvetaankin tästä eteenpäin markkinoimaan mustia R Hondia edustus käyttöön, presidentille, mafialle sekä ministereille/rikkaille kun se on niin paljon tyylikkäänmpi kuin edustus bemu.
        Ainiin joo, ja viedään se vielä ruostesuojaukseen ettei se mätäne niin paljon kuin lujapeltiset hoda jazzit...


      • joku
        Claus kirjoitti:

        "Tyylikkyydestä puhumattakaan"

        Ruvetaankin tästä eteenpäin markkinoimaan mustia R Hondia edustus käyttöön, presidentille, mafialle sekä ministereille/rikkaille kun se on niin paljon tyylikkäänmpi kuin edustus bemu.
        Ainiin joo, ja viedään se vielä ruostesuojaukseen ettei se mätäne niin paljon kuin lujapeltiset hoda jazzit...

        Tyylikäs voi olla ilman edustusautostatusta. Mielestäni Accordin korilinja on aina ollut todella tyylikkäästi muotoiltu.


      • joo
        BMW-1991 kirjoitti:

        No ohhoh, tulipas katkeria vastauksia Honda kuskeilta.
        Ensinnäkin, tietonne Type-R kiihtyvyydestä ym ovat niin ristiriitaisia että kiinnostaisi tietää mitkä ovat todelliset arvot.
        Toiseksi, Autostani on rajoitin poistettu, itse olen uskaltanut hämeenlinnan väylällä ajaa vain hetkellisesti 270 km/h , voi olla 10km/h mittarivirhe. suksiboksi katolla (Vihaan suksibokseja!) kaveri kuskina auto kulki vain vähän alle 250km/h.
        En ole radalla koittanut miten BMW menee, ja voipi olla että ketterä Type-R on nopeampi radalla mutta entäs jos koittaa kumpi lähtee 120km/h-250km/h nopeammin?? esim motarilla jossa ne idiootti teini skabat yleensä otetaan?

        Kokemuksesta voin sanoa että jos skabaatte 7 bemarin kanssa mutkatiellä, ehkä voitatte ehkä ette mutta yllätys voi olla suuri kun 12 sylinteriä takavetovoimaa lähtee tiukan mutkan jälkeen kiihtymään, ellei ole joku idiootti kuski...

        HUOM! en ole missään vaiheessa väittänyt Type-R:ää huonoksi, en vain pidä siitä kun pieneltä tila autolta näyttävä pikkuauto joka on kovaääninen sisälle ym on muka NIIN Type-R.
        Eli on autoja jotka on suunniteltu 80-luvun puolella ja painavat pari tonnia ja ovat hiljaisia/varustettu kaikilla herkuilla joka pärjää nykyliikenteessä paremmin kuin hyvin.
        ja jos vertaatte se maksaa varmasti 45.000e vähemmän tänä päivänä kuin Type-R.

        Älä sellaisia mene pois ottamaan. Se on sinun henkesi vuoksi sinne laitettu. Muutenkin tuo 250km/h nopeus on tuollaiselle autolle liikaa. Kuten jo itsekin sanoit, tuollaisella vehkeellä ei pitäisi ajaa yli 200km/h kuin lentokentän suoralla. Eikä se Bemun 12sylinterinen niin kova ole kuin luullaan. Itse en ole ajanut mutta sivusta seurannut. Ja mitä koneen tekniseen kestävyyteen tulee...;) Niin ja jos tuntuu ettei Honda jaksa motarilla kulkea/kiihtyä niin olet väärässä. Pitää vain pykältää pienemmälle. "Autostani on poistettu rajoitin", onko se sitten enää vakio??? Saa sitä ärräänkin palikkaa...monesti sitä ei vain tarvitse. (Ps. sitä ei käy kieltäminen, ettei tuosta Bemusta vääntöä löydy, mutta sekään ei aina riitä.)

        Pss. Joo, pienemmät autot nyt vaan ovat NIIN "ärriä" koska ne ovat huomattavasti ketterämpiä rallissä, radalla, ym. Painavat autot ovat kömpelöitä vaikka mitä niille tekis. Eikä se Accord nyt niin pieni ole, sopiva paremminkin. Civic on pieni, mutta kaikkien ei tarvitse pönkittää pientä "peliä" isolla autolla.


      • speed
        BMW-1991 kirjoitti:

        No ohhoh, tulipas katkeria vastauksia Honda kuskeilta.
        Ensinnäkin, tietonne Type-R kiihtyvyydestä ym ovat niin ristiriitaisia että kiinnostaisi tietää mitkä ovat todelliset arvot.
        Toiseksi, Autostani on rajoitin poistettu, itse olen uskaltanut hämeenlinnan väylällä ajaa vain hetkellisesti 270 km/h , voi olla 10km/h mittarivirhe. suksiboksi katolla (Vihaan suksibokseja!) kaveri kuskina auto kulki vain vähän alle 250km/h.
        En ole radalla koittanut miten BMW menee, ja voipi olla että ketterä Type-R on nopeampi radalla mutta entäs jos koittaa kumpi lähtee 120km/h-250km/h nopeammin?? esim motarilla jossa ne idiootti teini skabat yleensä otetaan?

        Kokemuksesta voin sanoa että jos skabaatte 7 bemarin kanssa mutkatiellä, ehkä voitatte ehkä ette mutta yllätys voi olla suuri kun 12 sylinteriä takavetovoimaa lähtee tiukan mutkan jälkeen kiihtymään, ellei ole joku idiootti kuski...

        HUOM! en ole missään vaiheessa väittänyt Type-R:ää huonoksi, en vain pidä siitä kun pieneltä tila autolta näyttävä pikkuauto joka on kovaääninen sisälle ym on muka NIIN Type-R.
        Eli on autoja jotka on suunniteltu 80-luvun puolella ja painavat pari tonnia ja ovat hiljaisia/varustettu kaikilla herkuilla joka pärjää nykyliikenteessä paremmin kuin hyvin.
        ja jos vertaatte se maksaa varmasti 45.000e vähemmän tänä päivänä kuin Type-R.

        Mittari virhettä tuossa nopeudessa 10km/h, hah hah haa!Ehkä todellisempi virhe on luokkaa 50km/h.Olet sinä ainakin huvittava jos et muuta:)


      • Janne
        joku kirjoitti:

        Tyylikäs voi olla ilman edustusautostatusta. Mielestäni Accordin korilinja on aina ollut todella tyylikkäästi muotoiltu.

        Tämä pian väistyvä Accordin kuvatus on kyllä täydellisen tyylitön, linjaton, hajuton ja mauton. Viistoperä erityisesti hirveä möhköpullero. Uudessa on taas vaihteeksi ideaa...


      • joku
        Janne kirjoitti:

        Tämä pian väistyvä Accordin kuvatus on kyllä täydellisen tyylitön, linjaton, hajuton ja mauton. Viistoperä erityisesti hirveä möhköpullero. Uudessa on taas vaihteeksi ideaa...

        Olen puhunut kokoajan sedan mallista. Pahoittelen puutteellista selontekoa. Mielestäni muut kuin sedanit eivät voi koskaan olla tyylikkäitä...no joo Coupet ehkä, mutta suurin mielenkiintoni kohdistuu näihin neliovisiin sedaneihin. Se kuka tästä nauraa...saa nauraa!:)Ja makunsa kullakin...
        Olihan se edellinenkin korimalli aika linjakas 94--> niin ja sitä edellinen 90--> niin ja sitäkin edellinen 86--> (kaikki oli aikaansa edellä niin muotoilussa kuin teknisestikin)


      • BMW -1991-
        speed kirjoitti:

        Mittari virhettä tuossa nopeudessa 10km/h, hah hah haa!Ehkä todellisempi virhe on luokkaa 50km/h.Olet sinä ainakin huvittava jos et muuta:)

        Äh!

        Turha mun on pelastella bemua Honda palstalla.
        Sanotaan sitten että te kun "tietävinä" olette ajaneet BMW 750 autoa ja Type-R:ää niin tiedätte varmasti että iso bemari on täysi paska, kai minun on se uskottava kun Honda mies sanoo.
        Eli ei kun miljoonaluokan edustus auto sivuun ja lippis teini Honda talliin.. "sil pärjää radalla"
        Mielestäni 300hp vapaasti hengittävässä (ILMAN AHTIMIA YM!) V12 koneessa on vain enemmän munaa kun ahdetussa rivinelosessa.
        Jos homma menee siihen että joo viritetään lisää niin laitetaan sitten bemuun esim V koneeseen soveltuva Remmiahdin.. voiko homma olla niin että nelosesta saa enemmän tehoa kun V12 moottorista!?

        Ja jos väitätte että 7 bemulla ei voi ajaa lujaa niin ette ole ko.autolla ajaneet..
        Ja voisiko joku joka on ajanut sen 235km/h typellä kertoa että voisiko sillä ajaa 250km/h ->
        Se siitä..


      • Henkka Jii
        faktaa kirjoitti:

        Accord Type-R 0-100km/h 7,2s ja huiput 228km/h

        BMW 750i 0-100km/ 7,4s ja huiput 250km/h(raj.)

        Eli sulla ei ole mitään mahiksia kepittää R:ää missään muualla kuin helvetin pitkällä suoralla. Niin, jos sun munuaisgrilli ei ole sulanut sitä ennen. Ketteryydessä Honda hakkaa BMW:n 100-0.

        Nyt tulee varmaan sörkittyä kepillä muurahaispesää mutta menköön:

        BMW 750i (ei iL), 0-100 6,5 sek.

        Vaan ei se siihen sataseen jää. Kiihtyminen alkaa hidastumaan noin 220km/h - kun menee nelonen päälle :-)

        Yllättävän ketteriä kärryjä nuo isobemutkin ovat; aina loppui kuskilta kantti ennen kuin 255sista gummeista pito. Helpolla luulisi että iso ja painava auto on kuin joku jenkkilulla.

        Vaan tosiaan koko tuo koko Type-R/750i -vertailu ontuu tosi pahasti; jos vertaillaan valtavan kokoista tankki täynnä ja kuski sisällä kolmatta tonnia painavaa viisilitraisella myllyllä varustettua iäkästä loistoautoa ja pikkuisesta perheautosta tehtaalla ratakiituriksi muokattua uutta sporttimallia niin vertailun kohteet ovat aivan täysin eri käyttötarkoituksiin ja eri käyttäjäryhmille suunnattuja.

        Hyvät jatkot Hondisteille,

        Henkka
        ex-bemaristi


      • Saba
        joo kirjoitti:

        Älä sellaisia mene pois ottamaan. Se on sinun henkesi vuoksi sinne laitettu. Muutenkin tuo 250km/h nopeus on tuollaiselle autolle liikaa. Kuten jo itsekin sanoit, tuollaisella vehkeellä ei pitäisi ajaa yli 200km/h kuin lentokentän suoralla. Eikä se Bemun 12sylinterinen niin kova ole kuin luullaan. Itse en ole ajanut mutta sivusta seurannut. Ja mitä koneen tekniseen kestävyyteen tulee...;) Niin ja jos tuntuu ettei Honda jaksa motarilla kulkea/kiihtyä niin olet väärässä. Pitää vain pykältää pienemmälle. "Autostani on poistettu rajoitin", onko se sitten enää vakio??? Saa sitä ärräänkin palikkaa...monesti sitä ei vain tarvitse. (Ps. sitä ei käy kieltäminen, ettei tuosta Bemusta vääntöä löydy, mutta sekään ei aina riitä.)

        Pss. Joo, pienemmät autot nyt vaan ovat NIIN "ärriä" koska ne ovat huomattavasti ketterämpiä rallissä, radalla, ym. Painavat autot ovat kömpelöitä vaikka mitä niille tekis. Eikä se Accord nyt niin pieni ole, sopiva paremminkin. Civic on pieni, mutta kaikkien ei tarvitse pönkittää pientä "peliä" isolla autolla.

        "Autostani on poistettu rajoitin", onko se sitten enää vakio??? Saa sitä ärräänkin palikkaa...

        Hmm..mistä lähtien rajoittimenpoisto rinnastetaan "palikanvaihtoon"? Tuo 250kmh:n rajoitus on Saksassa herrasmiessopimus autotehtailla, vain todelliset urheiluautot on lähtenyt tehtaalta ilman rajoitinta.
        Itse en ostaisi kumpaakaan, en Bemaria enkä Typeärrää, mutta kyllä se Bemu taatusti jättää kiihtyvyydessä 80-250kmh Hondan kauas taakse..johan sen kertoo vääntömomentti/painovertailu..Bmw 450Nm/1850kg
        Honda 196Nm/1270. Eikä tuo Honda todellakaan ole mikään keijukainen mielestäni painon puolesta.
        Kyseiset autot on tarkoitettu täysin eri käyttäjäkunnille, joten noiden vertailu muuten kun mottoritiekiihtyvyyden suhteen on täysin turhaa.


      • Civic VTi
        BMW -1991- kirjoitti:

        Äh!

        Turha mun on pelastella bemua Honda palstalla.
        Sanotaan sitten että te kun "tietävinä" olette ajaneet BMW 750 autoa ja Type-R:ää niin tiedätte varmasti että iso bemari on täysi paska, kai minun on se uskottava kun Honda mies sanoo.
        Eli ei kun miljoonaluokan edustus auto sivuun ja lippis teini Honda talliin.. "sil pärjää radalla"
        Mielestäni 300hp vapaasti hengittävässä (ILMAN AHTIMIA YM!) V12 koneessa on vain enemmän munaa kun ahdetussa rivinelosessa.
        Jos homma menee siihen että joo viritetään lisää niin laitetaan sitten bemuun esim V koneeseen soveltuva Remmiahdin.. voiko homma olla niin että nelosesta saa enemmän tehoa kun V12 moottorista!?

        Ja jos väitätte että 7 bemulla ei voi ajaa lujaa niin ette ole ko.autolla ajaneet..
        Ja voisiko joku joka on ajanut sen 235km/h typellä kertoa että voisiko sillä ajaa 250km/h ->
        Se siitä..

        300hp vapaasti hengittävässä V12:ssa? Niin, no onhan se tietysti vähemmän kuin Type-R Civicin 200 heppaa vapaastihengittävästä vtec-moottorista.

        Civic Type-R on vapaastihengittävä.

        V12:ssa tai jo V8:ssa on *munaa* vasta sitten kun se ottaa kierroksia > 7000rpm/min.


      • Civic VTi
        Civic VTi kirjoitti:

        300hp vapaasti hengittävässä V12:ssa? Niin, no onhan se tietysti vähemmän kuin Type-R Civicin 200 heppaa vapaastihengittävästä vtec-moottorista.

        Civic Type-R on vapaastihengittävä.

        V12:ssa tai jo V8:ssa on *munaa* vasta sitten kun se ottaa kierroksia > 7000rpm/min.

        .. 200hp on tietysti *vähemmän* kuin 300hp. Anteeksi uuskirjoitustaidottomuuteni.


      • Jasu
        Civic VTi kirjoitti:

        300hp vapaasti hengittävässä V12:ssa? Niin, no onhan se tietysti vähemmän kuin Type-R Civicin 200 heppaa vapaastihengittävästä vtec-moottorista.

        Civic Type-R on vapaastihengittävä.

        V12:ssa tai jo V8:ssa on *munaa* vasta sitten kun se ottaa kierroksia > 7000rpm/min.

        Eikö Type R:ssä edes ole ahdinta??
        Onko se siis pelkkä ruiskukone?


      • juke
        Kukalie kirjoitti:

        Laita se sun toista tonnia painava ikivanha lotjasi radalle yhden hengen kuormalla ilman suksiboxia TypeRää vastaan, niin katsotaan miten käy. Radalla tarvitaan muistaakseni muutakin kuin kiihtyvyyttä ja huippunopeutta... Noh, kommentistasi päätellen oletkin _todellinen kilpa-ajaja_, oikein vormulakuski.

        just samaa mielt! :)


      • Civic VTi
        Jasu kirjoitti:

        Eikö Type R:ssä edes ole ahdinta??
        Onko se siis pelkkä ruiskukone?

        Se turbo lienee unohtunut Japaniin tai Brittein saarille .. :) ..

        Vakavasti puhuen, harvoihin Hondiin on tungettu turbo. Jokainen valmistaja taaplaa tyylillään. Saab rakastaa turboja, Honda taas ei.

        Tietysti jos joku etsii perinteistä turbolla saatua vääntöä jolla voi helposti ohitella viitosvaihteella (kuten huulilasin toimittajat joille tulee helposti kramppi käteen), niin hänelle tuollainen auto on aivan väärä valinta.. --> Suosittelisin esimerkiksi GTI Golfia tai Volvo T4:ää.

        Type-R on tykki mutta vain jos osaa (tai haluaa) käyttää vaihteita. Jos ei osaa/halua, niin auto ei liiku - ja auto sitten tuntuu kovin tehottomalta. Monet kaupasta auton vartiksi lainaan saaneista ovat sellaisia. Autoa ei uskalleta tai saada kokeilla.

        Vastaavalla tekniikalla kuten Hondan VTEC on toteutettu Toyotan T-Sport Corolla ja Celica -mallien moottorit..


      • Pera
        Jasu kirjoitti:

        Eikö Type R:ssä edes ole ahdinta??
        Onko se siis pelkkä ruiskukone?

        Keskustelupalstan asiantuntemuksesta nimittäin!


      • v-12
        Kukalie kirjoitti:

        Laita se sun toista tonnia painava ikivanha lotjasi radalle yhden hengen kuormalla ilman suksiboxia TypeRää vastaan, niin katsotaan miten käy. Radalla tarvitaan muistaakseni muutakin kuin kiihtyvyyttä ja huippunopeutta... Noh, kommentistasi päätellen oletkin _todellinen kilpa-ajaja_, oikein vormulakuski.

        Meinasitteko että se teidän kirppusäkki jättäisi tämänkin ruostekasa v-12 paskakasan radalla?
        ei taida jäädä muuta sanottavaa ku hinta...

        http://www.supercars.net/cars/2000@$BMW Hamann@$E39 6.1 V12g.html


      • BMW -1991-
        v-12 kirjoitti:

        Meinasitteko että se teidän kirppusäkki jättäisi tämänkin ruostekasa v-12 paskakasan radalla?
        ei taida jäädä muuta sanottavaa ku hinta...

        http://www.supercars.net/cars/2000@$BMW Hamann@$E39 6.1 V12g.html

        Hieno vehje, ja vielä saman värinen HOPEA kuin omani, tosin tuon korimalli on hivenen uudempi.

        Myönnän että on typerää vertailla kahta eri autoa, toi yks type r kuski vaan rupes ärsyttämään kun haukku jotain 4 ovista suksiboksi katolla olevaa autoa, vaikka opel olikin enkä niistä juuri pidä niin halusin kertoa hänelle että kyllä kunnon 4 ovinen auto menee suksibokseista huolimatta... mutta eihän se urheiluauto ole


      • Kukalie
        v-12 kirjoitti:

        Meinasitteko että se teidän kirppusäkki jättäisi tämänkin ruostekasa v-12 paskakasan radalla?
        ei taida jäädä muuta sanottavaa ku hinta...

        http://www.supercars.net/cars/2000@$BMW Hamann@$E39 6.1 V12g.html

        ...puhumme jälleen kerran samasta autosta... Montako tuollaista olet viime aikoina nähnyt liikenteessä ? Vastaava kuin vm. -91 750 ?


    • Honda VTi

      Sisämelu? On se hiljaisempi kuin mun vakio-VTi.

      Satasen vauhdissa on jo 3000 kierrosta? En ymmärrä. Paljonko mielestäsi sitten pitäisi olla? 500, 1000 vai 5000??

      Hyvin VTEC kestää. Allekirjoittaneen VTi:ssä on jo 150000 mittarissa eikä mitään vikoja. Jarrupalat, iskarit ja jakopään hihna vaihdettu. Nekin normaalin kulumisen vuoksi ja hihna määräaikaishuollossa.

      Litrateho on tasan sama kuin uudessa Type-R:ssä ja punaisen raja tulee vastaan > 8000rpm/min.

      Mutta Sinulle en VTi Civiciäni antaisi, en kokeiltavaksi enkä edes möisi. Parempi myös että pysyt kaikista muistakin kierroskoneista kaukana. Hondista, Mazdan wankel-koneista ja Toyota T-Sporteista.

      Pakko olla brutaali ja sanoa että sulle on paras kulkuneuvo joltain vanhalta papalta ostettu diesel-kadett.

      • ---

        nyt saatte riisipojat ihan vapaasti vetää herneitä nenuun mutta jos moottori pitää tehdä niin halvalla että jakopäätä pyöritetään jollain kumilenkillä niin tyhmä saa olla että sellaisen ostaa, kun se valmistuksessa saatu kustannussäästö hukkuu siihen ensimmäiseen hihnanvaihtoon kaikenlisäksi..


      • Kukalie
        --- kirjoitti:

        nyt saatte riisipojat ihan vapaasti vetää herneitä nenuun mutta jos moottori pitää tehdä niin halvalla että jakopäätä pyöritetään jollain kumilenkillä niin tyhmä saa olla että sellaisen ostaa, kun se valmistuksessa saatu kustannussäästö hukkuu siihen ensimmäiseen hihnanvaihtoon kaikenlisäksi..

        ...on muuten ketju.


      • Kukalie
        --- kirjoitti:

        nyt saatte riisipojat ihan vapaasti vetää herneitä nenuun mutta jos moottori pitää tehdä niin halvalla että jakopäätä pyöritetään jollain kumilenkillä niin tyhmä saa olla että sellaisen ostaa, kun se valmistuksessa saatu kustannussäästö hukkuu siihen ensimmäiseen hihnanvaihtoon kaikenlisäksi..

        Taitaa näissä hihna/ketju-hommissa joku muu vetää hernettä nenuun kuin riisipojat. Ainakin jos puhutaan näistä uusista GTi-luokan autoista.

        Eurokinnerit:
        Ford Focus ST170, hihna
        VW Golf GTi, hihna
        Peugeot 206 GTi, hihna (käsittääkseni, koska XU-sarjan kone)
        Citroen Xsara VTS, hihna (käsittääkseni, koska XU-sarjan kone)

        Riisikipot:
        Honda Civic Type-R, ketju
        Toyota Corolla T-Sport, ketju
        Toyota Celica T-Sport, ketju

        Muita ? Korjauksia ?


      • Civic VTi
        --- kirjoitti:

        nyt saatte riisipojat ihan vapaasti vetää herneitä nenuun mutta jos moottori pitää tehdä niin halvalla että jakopäätä pyöritetään jollain kumilenkillä niin tyhmä saa olla että sellaisen ostaa, kun se valmistuksessa saatu kustannussäästö hukkuu siihen ensimmäiseen hihnanvaihtoon kaikenlisäksi..

        Kuten joku jo mainitsi, niin uudemmissa Civic Type-R:ssä on ketju.

        Omassa hiukan vanhemmassa VTi:ssäni on hihna. Hihnanvaihto tehtiin 98tkm:n kohdalla ja maksoi hiukan yli 200 euroa.

        Huoltokustannukset ovat muutenkin olleet hyvin pienet.

        Kun uusimmassa TR:ssä on ketju, niin siinä kustannukset lienevät vieläkin pienemmät kuin VTi:ssä.

        Pureskele sitä.


      • ei XU
        Kukalie kirjoitti:

        Taitaa näissä hihna/ketju-hommissa joku muu vetää hernettä nenuun kuin riisipojat. Ainakin jos puhutaan näistä uusista GTi-luokan autoista.

        Eurokinnerit:
        Ford Focus ST170, hihna
        VW Golf GTi, hihna
        Peugeot 206 GTi, hihna (käsittääkseni, koska XU-sarjan kone)
        Citroen Xsara VTS, hihna (käsittääkseni, koska XU-sarjan kone)

        Riisikipot:
        Honda Civic Type-R, ketju
        Toyota Corolla T-Sport, ketju
        Toyota Celica T-Sport, ketju

        Muita ? Korjauksia ?

        206GTI:ssä ei ole XU-sarjan vaan EW-sarjan moottori.


      • eimopollamahottomia

        ...leluja kuten tämä r-type edes moititaan kaikkien oikeitten autojen suoritusarvoista/äänistä..varmasti hyvä lelu jolekkin teinille jolle riittää pikku parkaisu 190n väännöillään..henkilökohtaisesti pidän kuutoskoneista ja vähintään 3 litraisista mutta makunsa kullakin!!! nimm.1800r/100km/h ;)


      • Kukalie
        ei XU kirjoitti:

        206GTI:ssä ei ole XU-sarjan vaan EW-sarjan moottori.

        ...kun korjasit. Eikös EW-moottoritkin ole myös hihnalla?


    • make

      Uskon että hondan koneet kestää. onhan se maailman yksi parhaimpia moottorien valmistaja.
      Ite en oo ajanut hondaa sport malleja mut joitakin vapaastihebgittäviä olen ajanut ja ei oikeastaan säväyttänyt. renu 19 16v civicit tms on kivoja ku kierroksia on tarpeeksi, mut itse tykkään mielummin turbosta. ajoin syksyllä lancia thema 2.0 turbo ja siinä voima tuntu jo alakierroksilta 0-100kmh 7s . tosin type-r on kilpa-auto kun taas lancia thema on edustusluokan auto (80-90 luku)

      kyllä se type-r sopii karvanoppa miehille ja sport auton harrastajille mut ei jokapäiväiseen perheautoajoon. siihen on olemassa sellainen vaihtoehto jota ite harkitsen Accord 2.2 type-R
      siinä on tilaa ja ulkonäköä ja väuhtia

      T:Italo-lover

      • Italo-sucks 4 ever

        Teksti tyylistäsi päätellen sinä korkeintaan harkitset polkupyörääsi karkeampi kuviollisia renkaita. Lanciat ym. Fiatit ovat todellakin perseestä ja tulevat aina olemaan. (Fiatin konkurssiin asti!) Taidat puhua muutenkin ristiin?


    • JAmore

      voi, voi.. kertokaa mulle mitä helvetin välii sil sit on kumpi pärjää ja missä??

      esim. formula-auto voittas formula radal ralliauton ja toiste päin, miksi? KOSKA NE ON IHAN ERI TYYPPISIÄ JA ERI TARKOTUKSEEN!

      ja mua ainakaa paljoo kiinnosta vaik joka hemmetin ihmisel ois auto, "joka voittaa mun auton radalla". evvk

    • vcc

      Mites se type ärrän mainos menikään?
      "200 hv, 0-100 km/h 6,? sek. Onko kysyttävää?"

      MIKSI SE ON NIIN RUMA?!

      • Civic VTi

        .. tyhmä, se on myönnettävä.


      • WC?

        Jos nyt aasialainen muotoilija bongasi ja kuvasi Minoxin kopiollaan "tuunatun" MB Viton ja käsitti tuopposellisen jälkeen asian hiukan väärin... samat linjat ja jujut, vaihdekeppiä myöten. Vito nyt vaan sattuu olemaan paitsi järkevä, myös hyvän näköinen, Type-R taas... niin, vain Ä puuttuu!


      • pera
        WC? kirjoitti:

        Jos nyt aasialainen muotoilija bongasi ja kuvasi Minoxin kopiollaan "tuunatun" MB Viton ja käsitti tuopposellisen jälkeen asian hiukan väärin... samat linjat ja jujut, vaihdekeppiä myöten. Vito nyt vaan sattuu olemaan paitsi järkevä, myös hyvän näköinen, Type-R taas... niin, vain Ä puuttuu!

        sorry, mutta aasialaisilla ei ole samanlaista humalahakuista juomakulttuuria kuin meillä finskeillä. Tässä kaikki tältä erää, Raksila vaikenee.


    • Kuski

      etuvetopaska riisikuppi.

    • tdi

      Hei kaikki. Missä te aiotte niitä tehoja käyttää? Huopalahden yliajajallekkin tuli 18 kk. vankeutta. Vai onko kaikilla typerän kuskeilla rata aina varattuna? Mitä iloa on kun kone kiertää yli 7000 rpm. Itse en ainakaan viitsi kuunnella moista huutoa. Kuiskaa siinä tyttöystävän korvaan jotain kivaa, kun pitää olla bilsom.it korvilla.

      • Håkan

        Etkö tiedä, että enemmistö noista honda-neideistä on ... hmm.. sellaisia... sanotaanko haloslaisia!
        :)
        -Katso vaikka niitä!!


      • Civic VTi

        Juu, tyttöystäväni ei pidä ollenkaan siitä että Civicissä pitäisi istua vieressä silloin kun minä ajan. Melu on kuulemma häiritsevää, ainakin kun menee yli 7000rpm/min.

        Mutta ohjauspyörän takana hän on kovin mielellään. Mistä se johtuisi?

        Normaaliajossahan (100km/h) kierrokset ovat noin 3000rpm/min (korkeat sanoo kohta joku). Taajamassa neljässä-viidessäkympissä viitosella noin 1800-2000.

        Missä tehoja voi käyttää? No, nyt talven aikana ei oikein missään. Nastarenkaat kun maksavat rahaa.

        Kesällä moottoritien rampeista kiihdytettäessä -niin en tunge tdi:si eteen vaan pääsen joustavasti jonoon kiilaamatta 122km/h.

        Jos edessä on satasen alueella karavaanari seitsemääkymppiä lomanopeutta körötellen niin pääsen nopeasti ohi, ilman että on tarvetta olla persekärpänen eli kyylätä ohitettavan peräpuskurissa kymmeniä kilometreja sopivaa suoraa odotellen.


      • Håkan
        Civic VTi kirjoitti:

        Juu, tyttöystäväni ei pidä ollenkaan siitä että Civicissä pitäisi istua vieressä silloin kun minä ajan. Melu on kuulemma häiritsevää, ainakin kun menee yli 7000rpm/min.

        Mutta ohjauspyörän takana hän on kovin mielellään. Mistä se johtuisi?

        Normaaliajossahan (100km/h) kierrokset ovat noin 3000rpm/min (korkeat sanoo kohta joku). Taajamassa neljässä-viidessäkympissä viitosella noin 1800-2000.

        Missä tehoja voi käyttää? No, nyt talven aikana ei oikein missään. Nastarenkaat kun maksavat rahaa.

        Kesällä moottoritien rampeista kiihdytettäessä -niin en tunge tdi:si eteen vaan pääsen joustavasti jonoon kiilaamatta 122km/h.

        Jos edessä on satasen alueella karavaanari seitsemääkymppiä lomanopeutta körötellen niin pääsen nopeasti ohi, ilman että on tarvetta olla persekärpänen eli kyylätä ohitettavan peräpuskurissa kymmeniä kilometreja sopivaa suoraa odotellen.

        Tokihan tyttösi ajelee mieluummin autolla, kuin kuuntelee kuoripojan ulvotusta.
        Pidä varasi, tyttösi saattaa joskus tavata miehen..

        Ylipäätään Honda lienee markkinoiden neitimäisin auto??

        Oma ilmastoitu automaattini yltää VTi:n suorituskykyyn hyvin eleettömästi ja mukavasti. Moottorin ääntä tuskin kuulee, ellei sitä erityisesti halua. Jos haluaa, kuulee todellista musiikkia, ei mitään eunukkien kiljuntaa.


      • Civic VTi
        Håkan kirjoitti:

        Tokihan tyttösi ajelee mieluummin autolla, kuin kuuntelee kuoripojan ulvotusta.
        Pidä varasi, tyttösi saattaa joskus tavata miehen..

        Ylipäätään Honda lienee markkinoiden neitimäisin auto??

        Oma ilmastoitu automaattini yltää VTi:n suorituskykyyn hyvin eleettömästi ja mukavasti. Moottorin ääntä tuskin kuulee, ellei sitä erityisesti halua. Jos haluaa, kuulee todellista musiikkia, ei mitään eunukkien kiljuntaa.

        .. kun olen opiskelut opiskellut, huomaan olevani samaan työpaikkaan jämähtänyt keski-ikäinen, lapsia on kaksi ja pilini ei enää seiso.

        Toivottavasti autossasi on kuitenkin V8?

        Kuulin jostain että oikeiden miesten mielestä autossa pitää olla vapaastihengittävä V8 eikä mikään puolimoottori tai V6.

        Jokos provosoiduit :) ?


      • Håkan
        Civic VTi kirjoitti:

        .. kun olen opiskelut opiskellut, huomaan olevani samaan työpaikkaan jämähtänyt keski-ikäinen, lapsia on kaksi ja pilini ei enää seiso.

        Toivottavasti autossasi on kuitenkin V8?

        Kuulin jostain että oikeiden miesten mielestä autossa pitää olla vapaastihengittävä V8 eikä mikään puolimoottori tai V6.

        Jokos provosoiduit :) ?

        .. on pellin alla Keith Black.
        Starttissakin enemmän vääntöä, kuin VTi:ssä!
        Oikea mies tyytyy vähempään mutta ei sentään ihan mihin tahansa.
        Miehen ikään ehtineet ovat yleensä keksineet kädelleen muutakin käyttöä, kuin järjestelemään hammaspyöriä...

        Hienoa, että sinulla sentään on tavoitteita!
        :)
        (Kaiken lisäksi ihan toteutuskelpoisia, mikäli homoparit saavat adoptio-oikeuden....)


      • Civic VTi
        Håkan kirjoitti:

        .. on pellin alla Keith Black.
        Starttissakin enemmän vääntöä, kuin VTi:ssä!
        Oikea mies tyytyy vähempään mutta ei sentään ihan mihin tahansa.
        Miehen ikään ehtineet ovat yleensä keksineet kädelleen muutakin käyttöä, kuin järjestelemään hammaspyöriä...

        Hienoa, että sinulla sentään on tavoitteita!
        :)
        (Kaiken lisäksi ihan toteutuskelpoisia, mikäli homoparit saavat adoptio-oikeuden....)

        .. en äänestänyt Halosta. Mutta näissä viimeisimmissä eduskuntavaaleissa äänestin toki naisen puolesta, niin kuin jokaisen Miehen velvollisuus olikin tehdä.


      • Håkan
        Civic VTi kirjoitti:

        .. en äänestänyt Halosta. Mutta näissä viimeisimmissä eduskuntavaaleissa äänestin toki naisen puolesta, niin kuin jokaisen Miehen velvollisuus olikin tehdä.

        Tuskinpa edes kansanedustajamiehistä kukaan profiloituu Honda- mieheksi..
        Miksi muuten Hondan mainonnassa luodaan voimakkaasti mielikuvaa miehekkäästä Honda-miehestä? "Hernekeittoa ja kirnupiimää"??

        Taitaa neitimäisyys rassata myyntiä?!


      • Ukkeli
        Håkan kirjoitti:

        Tokihan tyttösi ajelee mieluummin autolla, kuin kuuntelee kuoripojan ulvotusta.
        Pidä varasi, tyttösi saattaa joskus tavata miehen..

        Ylipäätään Honda lienee markkinoiden neitimäisin auto??

        Oma ilmastoitu automaattini yltää VTi:n suorituskykyyn hyvin eleettömästi ja mukavasti. Moottorin ääntä tuskin kuulee, ellei sitä erityisesti halua. Jos haluaa, kuulee todellista musiikkia, ei mitään eunukkien kiljuntaa.

        Mahdat itsekin olla varsinainen MIES...siis päätellen siitä että joudut pönkittämään miehisyyttäsi autollasi, väsynyttä. Oot joskus ottanut takkiisi poljentaharjoituksissa hondistilta, vai mikä rassaa? Poljenta kattakoon tässä sekä autosi että eukkosi, en luonnollisestikaan tiedä kummasta arvatenkin murheellisessa tarinassasi oli kyse =)


    • Anonyymi

      Sinä koe ajoit minä ostin kun oli rahaa ostaa.

      • Anonyymi

        Kivaa olla rikas ja vaimolle ostin vm2021 ajettu 3th joulu lahjaksi.Pojalle tulossa vm 2023 ja tyttö täyttää vuoden päästä 19v niin sitten tilaan sille 2025vm type r gt .Koska kahdella tytöllä on jo type r hondat.Naapurit sanonu että lentävät typerät kokoontuu jouluna.Huumoria,huumoria huutaa perään.Mutta on muuten kateelinen Hondista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa olla rikas ja vaimolle ostin vm2021 ajettu 3th joulu lahjaksi.Pojalle tulossa vm 2023 ja tyttö täyttää vuoden päästä 19v niin sitten tilaan sille 2025vm type r gt .Koska kahdella tytöllä on jo type r hondat.Naapurit sanonu että lentävät typerät kokoontuu jouluna.Huumoria,huumoria huutaa perään.Mutta on muuten kateelinen Hondista.

        Niin sen verran vielä että,kummi poika halus ja vaihtaa Hondaan mersusta,ja kysy minulta että saisko hän HONDA TYPE R itelleen koska ostin hänen velipojilleeen jokaiselle Type R Hondat kun pääsvät ripille.Ja toisikseen olinhan minä ostanut Hondat jo aikaisemmin hänen vanhemillekkin niin miks en Kummipojallekkin.On Honda paidat ,sukat, takit, kellot sormukset,tangat,kengät ja jouluks oon tilannu joulupukin joka tulee meille Honda Type R vm 2022.Ja ajaa Hondan meidän 12 paikkaseen Honda talliin jossa me säilytämme koko lähi suvun Honda gold ving pyöriä.Honda ressujen alla.Näin toivotan KAIKILLE LUKIJOILLE HYVÄÄ HONDAA JA Onnellisia Honda Hetkiä.Nm.Honda


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe