Jokke ja Pia Blomsterin Magnum Center, Forssan Viihdekonserni on julkaissut uuden Magnum Kotikaraoke DVD:n. Nyt nroon 8 on päässyt myös Tapsan On rakkaus sokea -kappale. Vielä kun sais Elämäni Laulukirjan. Sen haluaisin karaokeharrastajana opetella. Opaslaulu cd:llä On Rakkaus Sokea-kappaleen laulaa Iskelmä-radiostakin tuttu Mikko Siltala.
karaoken harrastajille
12
845
Vastaukset
- **********
Hieno homma! :o) Se On rakkaus sokea kapppaleesta saattaa tulla hyvin suosittu karaokebiisi, kun se on sellainen menevä kipale. Kaunis Elämäni laulukirja olisi tosiaan myös toivottavaa saada karaoke DVD:lle.
- Zori
Tuota ON RAKKAUS SOKEA- biisiä saattaisin minäkin karaokessa vetäistä. Iskee nimittäin minun tajuntaani tuo biisi aika hyvin.
- OK.
Oletko Pinsio kauan harrastanut karaokea ?
Hienoa ,että " ON RAKKAUS SOKEA" on karaokebiisinäkin laulettavissa :o) Toivottavasti ihana "ELÄMÄNI LAULUKIRJAKIN" on vaikka jo seuraavalla karaoke DVD:llä mukana.- pinsio
kaverini halusi mut yhdelle karaokeristeilylle n. 5 vuotta sitten mukaan. Oli aikaa treenata ennen kilpailua, ja treenattiin oikein kunnolla ja kaveri veti suomeks sanottuna ihan lärvit. Osallistuin kuitenkin hänen kanssa kisaan ja sijoituin kolmanneksi kappaleella Rempallaan, kaveri putos heti pois.
Eli n. 4-5 vuotta olen treenannut ja harrastanut. Juuri tunti sitten tulin baarista, lauloin Hectorin Jäävalssin ja Tapsan Delilahin. Pidän myös erityisen paljon Sä Luota Päivään Nousevaan-kappaleesta, samoin Näin Syntyy Kyyneleet, Markku Aron Etsin Kunnes Löydän Sun ovat suosikkeja.
Mulla on itsellä suht hyvät karaoke-laitteet ja avovaimon kanssa lauleskellaan suht usein kotona. Magnumin-karaokedvd:t ovat taustoiltaan parhaita, kappaleet vaan välillä liian uusia, eikä niitä oikein tunnista. Haluan Tapsan Elämäni Laulukirjan niin pian kuin mahdollista, siitä tulee mahtava karaokekappale, myös muille!!! - Gilla*
pinsio kirjoitti:
kaverini halusi mut yhdelle karaokeristeilylle n. 5 vuotta sitten mukaan. Oli aikaa treenata ennen kilpailua, ja treenattiin oikein kunnolla ja kaveri veti suomeks sanottuna ihan lärvit. Osallistuin kuitenkin hänen kanssa kisaan ja sijoituin kolmanneksi kappaleella Rempallaan, kaveri putos heti pois.
Eli n. 4-5 vuotta olen treenannut ja harrastanut. Juuri tunti sitten tulin baarista, lauloin Hectorin Jäävalssin ja Tapsan Delilahin. Pidän myös erityisen paljon Sä Luota Päivään Nousevaan-kappaleesta, samoin Näin Syntyy Kyyneleet, Markku Aron Etsin Kunnes Löydän Sun ovat suosikkeja.
Mulla on itsellä suht hyvät karaoke-laitteet ja avovaimon kanssa lauleskellaan suht usein kotona. Magnumin-karaokedvd:t ovat taustoiltaan parhaita, kappaleet vaan välillä liian uusia, eikä niitä oikein tunnista. Haluan Tapsan Elämäni Laulukirjan niin pian kuin mahdollista, siitä tulee mahtava karaokekappale, myös muille!!!Sulla on lahjoja, kun heti ensimmäisellä yrittämällä pärjäsit niin hyvin karaoke-kisoissa ! HIENOA! :-)
Karaoke on hieno harrastus. Vaatii vaan aikapaljon rohkeutta ,että ensimmäisen kerran rohkenee yleisön eteen laulamaan.
Mukava ,että pääset harjoittelemaan nyt yhtä uutta Tapsan biisiä. :-) Toivottavasti siitä Elämäni laulukirjastakin saataisiin se karaoke-versio piakkoin.
(Joskus muutama vuosi sitten katselin kaupassa, kun oli myytävänä joku sellainen karaoke videokasetti, jossa oli Kari Tapion ja Tapani Kansan biisejä . En sitä silloin kuitenkaan ostanut.) pinsio kirjoitti:
kaverini halusi mut yhdelle karaokeristeilylle n. 5 vuotta sitten mukaan. Oli aikaa treenata ennen kilpailua, ja treenattiin oikein kunnolla ja kaveri veti suomeks sanottuna ihan lärvit. Osallistuin kuitenkin hänen kanssa kisaan ja sijoituin kolmanneksi kappaleella Rempallaan, kaveri putos heti pois.
Eli n. 4-5 vuotta olen treenannut ja harrastanut. Juuri tunti sitten tulin baarista, lauloin Hectorin Jäävalssin ja Tapsan Delilahin. Pidän myös erityisen paljon Sä Luota Päivään Nousevaan-kappaleesta, samoin Näin Syntyy Kyyneleet, Markku Aron Etsin Kunnes Löydän Sun ovat suosikkeja.
Mulla on itsellä suht hyvät karaoke-laitteet ja avovaimon kanssa lauleskellaan suht usein kotona. Magnumin-karaokedvd:t ovat taustoiltaan parhaita, kappaleet vaan välillä liian uusia, eikä niitä oikein tunnista. Haluan Tapsan Elämäni Laulukirjan niin pian kuin mahdollista, siitä tulee mahtava karaokekappale, myös muille!!!Hyvä Pinsio !:) Sä oletkin aika mestari karaokessa ! Meikäläisestä ei olis kyllä karaokeen osallistumaan, kun ei ole noita laulunlahjoja suotu.
- pinsio
Gilla* kirjoitti:
Sulla on lahjoja, kun heti ensimmäisellä yrittämällä pärjäsit niin hyvin karaoke-kisoissa ! HIENOA! :-)
Karaoke on hieno harrastus. Vaatii vaan aikapaljon rohkeutta ,että ensimmäisen kerran rohkenee yleisön eteen laulamaan.
Mukava ,että pääset harjoittelemaan nyt yhtä uutta Tapsan biisiä. :-) Toivottavasti siitä Elämäni laulukirjastakin saataisiin se karaoke-versio piakkoin.
(Joskus muutama vuosi sitten katselin kaupassa, kun oli myytävänä joku sellainen karaoke videokasetti, jossa oli Kari Tapion ja Tapani Kansan biisejä . En sitä silloin kuitenkaan ostanut.)lahjoista. Joskus tuntuu kyllä, että kaikki menee ihan nappiin, mutta kyllä se usein on myös niin väkinäistä että huh. Mukavaa se kuitenkin on, ja täytyy kuitenkin muistaa, että kysymyksessä on vaan karaoke. Itsensä voittaminen on jo se, kun ensimmäisen kerran menee laulamaan selvinpäin. Kännissähän me suomalaiset tehdään vaikka mitä. Muutamaa pikkukisaakin on käyty, ja taso on melko kirjavaa, mutta kyllä se terävä kärki on suht kovaa. En vaan oikein ymmärrä sitä, että karaokekisassa laulu ei enää riitä. Pitäis osata liikkua, sanat pitäis osata ulkoa ja jopa sun pukeutumiseen saatetaan kiinnittää huomiota. Ei hyvä suuntaus.
- ...........................
Justiinax kirjoitti:
Hyvä Pinsio !:) Sä oletkin aika mestari karaokessa ! Meikäläisestä ei olis kyllä karaokeen osallistumaan, kun ei ole noita laulunlahjoja suotu.
Kun sulla ei ole laulunlahjoja niin siksi kuuntelet tuota kaameeta Kansan määkimistä kun et ymmärrä kunnon musiikinkinaan päälle mitään!
........................... kirjoitti:
Kun sulla ei ole laulunlahjoja niin siksi kuuntelet tuota kaameeta Kansan määkimistä kun et ymmärrä kunnon musiikinkinaan päälle mitään!
Eipäs, vaan jos mä väittäisin olevani loistava laulaja, niin sitten mä en ymmärtäis laulamisesta ja musiikista mitään.
Tapsa laulaa komeesti, ei siitä saa määkimistä tekemälläkään............................ kirjoitti:
Kun sulla ei ole laulunlahjoja niin siksi kuuntelet tuota kaameeta Kansan määkimistä kun et ymmärrä kunnon musiikinkinaan päälle mitään!
heippa
miks on aina pakko kirjoittaa näille sivuille jos ei pidä kansasta niin sitten ei pidä.musta tuntuu vain siltä että se loukkaa meitä tosi faneja suuresti kun aina joku haukkuu ettei tapsa osaa laulaa.tosiasiahan on että tapsa on yksi suomen parhaimmista laulajaista ,,,,,,ei oo pakko kuunnella jos ei taho. miks pilaa oman päivänsä ja vielä toistenkin kirjoittamalla näitä typeriä krittikkkejä- :) :) :) :)
melina2 kirjoitti:
heippa
miks on aina pakko kirjoittaa näille sivuille jos ei pidä kansasta niin sitten ei pidä.musta tuntuu vain siltä että se loukkaa meitä tosi faneja suuresti kun aina joku haukkuu ettei tapsa osaa laulaa.tosiasiahan on että tapsa on yksi suomen parhaimmista laulajaista ,,,,,,ei oo pakko kuunnella jos ei taho. miks pilaa oman päivänsä ja vielä toistenkin kirjoittamalla näitä typeriä krittikkkejäIhan samaa voin sanoa Kari Tapiosta. Miksi hänen sivuilla käytte kirjoittelemassa?Jos ette pidä niin sitten ette pidä mutta miksi mollaatte koska Kari on paras suomen laulaja ja kenenkään ei ole pakko häntä kuunnella.
Eikö teillä ole omassa elämässänne tarpeeksi asioita?????
- OK.
Oletko muuten joskus osallistunut Tapsan tahtien-karaokekisoihin ?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483