MISSÄ ON JUKKA RAITANEN?

Tahtoo kuulla

Mihin on kadonnut tämä vangintoiveen ym.iskelmiä
laulellut erinomaisen hienolla ja pehmeällä
äänellä, viellä 70 luvun lopulla laulellut artisti?
Soittakaa nyt esim. iskelmäradiossa joitakin,
vaikkapa Jukan vanhoja biisejä, soihan siellä
muutakin vanhaa.
Mutta uusikin olisi tosi tervetullutta kuultavaa.
Minusta Raitanen on yksi parhaita suomalaisia
artisteja.
Merkillistä, että häviää tuolla lailla, niin musiikki
kuin mieskin.

101

19705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laikas

      ei kannata edes pyytää mitään iskelmiä koko suomen iskelmäradiosta..eivät soittele muuta kun samoille,heille tuttuja kuuntelioille heidän toiveitä.olen itse toivonut ties kuin paljon suomen parhaita laulajia ja kappaleita,,eivät ole soitellut,,vaan samoja kpl jauhaavat päivistä toiseen..sinä ,tahtoo kuulla,,jos haluat kuulla määrättyä kappaleita---sinun on pyydettävä niitä,pohjanmaan iskelmäradiosta--puh.0600394959.tai.tekstiviestillä lähetä 173035..HEILTÄ SAAT PYYTÄÄ,AIVAN MITÄ MUSIIKKIÄ VAIN HALUAT..SIELTÄ TULEE NUORILLE JA VANHEMMILL.TÄMÄ KANAVA KUULUU KOKO POHJANMAAN ALUEILLA AINAKIN..Et voi uskoa kuin ihanaa musiikkia sieltä tulee ,ja voit tilata ihan mitä haluat..myös juontajat ovat tosi hyviä,ja ammattitaitoisia..minun mielestä POHJANMAAN ISKELMÄRADIO ON SUOMEN PARAS KANAVA,jos nyt puhuttais noin 30 ja siit ylöspäin ikäisistä..yritä tilata sieltä JUKKA RAITANEN,se tulee varmasti..onnea.

      • sarjanen jjjjj

        eipä löytynyt pohjanmaan iskelmä radiosta edes sarjasen levyä,nimeltä mustat kaleerit....ei myöskään unto satorantaa....sieltä ei voi tilata mitä vaan....


      • Hesassa

        Mutta kuunteleppa Helsingin Iskelmäradiota. Tulee Yölintua, Lauraa, Paulaa, Karia - loputtomasti. Eikä taatusti muuta. Eikä takuulla oteta huomioon kuuntelijoitten toiveita . Hehän voisivat toivoa muutakin kuin Yölintua, Lauraa, Paulaa ja Karia.
        Koko SBS -paska joutaisi lopettaa.


      • Oletko koskaan kuullut?
        Hesassa kirjoitti:

        Mutta kuunteleppa Helsingin Iskelmäradiota. Tulee Yölintua, Lauraa, Paulaa, Karia - loputtomasti. Eikä taatusti muuta. Eikä takuulla oteta huomioon kuuntelijoitten toiveita . Hehän voisivat toivoa muutakin kuin Yölintua, Lauraa, Paulaa ja Karia.
        Koko SBS -paska joutaisi lopettaa.

        Sun kannattais osallistua Iskelmäraatiin niin ei tarvitse levittää virheellistä tietoa.


      • iskelmäpaskelma
        Oletko koskaan kuullut? kirjoitti:

        Sun kannattais osallistua Iskelmäraatiin niin ei tarvitse levittää virheellistä tietoa.

        Onko siellä Kehräsaaressa sellaisia osallistusmislippuja? Osallistun mielelläni paskelmaraatiin. Osoitteeni on Paskalahti 100, 99999 EVVK


      • Jarno-fani
        sarjanen jjjjj kirjoitti:

        eipä löytynyt pohjanmaan iskelmä radiosta edes sarjasen levyä,nimeltä mustat kaleerit....ei myöskään unto satorantaa....sieltä ei voi tilata mitä vaan....

        Sarjaselta ilmesty täs ihan lähikuukauksina tujti cd-paketti. Löytyy varmasti kaikista Suomen levykaupoista


    • Jukan fani

      näyttää jukka olevan Lauantai 7.4.2007 lapuanhovissa keikalla, joten kaikki sinne

      • Jukan fani

        Siis oli


      • 7+7-14
        Jukan fani kirjoitti:

        Siis oli

        munkin suuri suosikki


      • "Paparatsi"

        Jukka oli keikalla pe 10.4 Pääskynpesässä, Roista 20 km etelään päin ja seraavana päivänä la Vanttausjärvellä Roista Kuusamoon 20 km. Sali täynnä.


    • Jarru2

      Samaa mieltä. Suomen synkimpien aiheiden tulkki; multa puuttuu enää 2 älppäriä ja 4 sinkkua kokoelmista. Kasetteja en kerää.
      Mies estradeille ja heti. Jukka rules!

      • Iskelmääonelämä

        Multa puuttuu nuo Jukan biisit/Levyt
        Jos voit jotenkin auttaa lainaamalla kasettia/levyä tai myymällä tms. tavalla ota yhteyttä Jukka faniiin
        [email protected]

        Jukka Raitanen Tää on mun tie Jalalla koreasti
        Jukka Raitanen Alta lipan Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Lapsuuden lämpimät päivät Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Lapsuusystävälle Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Lähiölapsi Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Maantien laulu Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen On ovi auki sisimpääni Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Putki on poikki Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Yhdessä päätimme sen Jos tuopin nyt saan
        Jukka Raitanen Laulu sinulle Pohjan poika
        Jukka Raitanen Liisa muistatko sen Pohjan poika
        Jukka Raitanen Nyt löysin tieni pään Pohjan poika
        Jukka Raitanen Onnen arpajaiset Pohjan poika
        Jukka Raitanen Pohjan poika Pohjan poika
        Jukka Raitanen Suhteet kohdalleen ja suudelma päälle Pohjan poika
        Jukka Raitanen Tositarkoituksella Pohjan poika
        Jukka Raitanen Viimeinen tuoppi Pohjan poika
        Jukka Raitanen Matalassa majassa single
        Jukka Raitanen Minne kaivata voin single
        Jukka Raitanen Niin se kai on äiti single
        Jukka Raitanen Tämä valssi single
        Jukka Raitanen Suolaa sitruunaa ja tequilaa Toiveiskelmät
        Jukka Raitanen Huuto kiven sisältä Tunnelmasta toiseen
        Jukka Raitanen Kulta älä hylkää Tuulitukka
        Jukka Raitanen Liian köyhä kosimaan Tuulitukka
        Jukka Raitanen Lopputili Tuulitukka
        Jukka Raitanen Lähde kotiin Tuulitukka
        Jukka Raitanen Muistot mukaan vien Tuulitukka
        Jukka Raitanen Polttomerkki sydämeen Tuulitukka
        Jukka Raitanen Päivät huomisen Tuulitukka


    • arjaarja

      Hei!Tiedättekö Jukka Raitaselta sellaista biisiä, missä lauletaan Arjasta?Olen kuullut laulun kerran ja mutten tiedä kappaleen nimeä.kiitos avusta etukäteen=)

      • MMJKLMS

        MUNKIN SUOSIKKEJA < SAMOIN KUIN JARNO SARJANEN


      • "On ovi auki sisimpääni" Itsekin löysin tämän artistin vasta vähän aikaa sitten ja kolahti ja lujaa! Täytyy vaan mennä penkomaan divareita jos jonkun miehen cd:n löytäisi (jos on julkaistu?).

        Kasettien pyörittely tuntuu niin hankalalta kun on tottunut jo cd levyihin :).


      • miekku
        klapi kirjoitti:

        "On ovi auki sisimpääni" Itsekin löysin tämän artistin vasta vähän aikaa sitten ja kolahti ja lujaa! Täytyy vaan mennä penkomaan divareita jos jonkun miehen cd:n löytäisi (jos on julkaistu?).

        Kasettien pyörittely tuntuu niin hankalalta kun on tottunut jo cd levyihin :).

        Jukka esiintyy edelleen ja vaikuttaa Lappeenrannassa Lauritsalan kaupunginosassa :)

        Terveisiä tms. voin lähettää puolestanne tyttökaverinsa välityksellä.


      • Nimetön
        miekku kirjoitti:

        Jukka esiintyy edelleen ja vaikuttaa Lappeenrannassa Lauritsalan kaupunginosassa :)

        Terveisiä tms. voin lähettää puolestanne tyttökaverinsa välityksellä.

        Jukka tosiaan vaikuttaa Lauritsalassa, mutta kuka ei tee keikkaa kun satunnaisesti harrastuksen piikkiin. Kuka on "miekku", kuka lupautuu lähettämään terkut yms. Jukan tyttökaverin kautta??
        Välitän kyllä itelleen terveiset ja kysymykset, jos on tarvis?
        t. se tyttökaveri...


      • Jasu
        Nimetön kirjoitti:

        Jukka tosiaan vaikuttaa Lauritsalassa, mutta kuka ei tee keikkaa kun satunnaisesti harrastuksen piikkiin. Kuka on "miekku", kuka lupautuu lähettämään terkut yms. Jukan tyttökaverin kautta??
        Välitän kyllä itelleen terveiset ja kysymykset, jos on tarvis?
        t. se tyttökaveri...

        Josko tätä kautta kulkeutuisi vieno pyyntö Jukalle jonain päivänä saapua Porin suuntaan keikkailemaan. Mielestäni Jukka Raitanen on Taipaleen Reksan ohella viimeisiä todella SUURIA suomalaisia artisteja. Meitä vähän yli nelikymppisiä joille Jukka on enemmän kuin pelkkä rivilaulaja on paljon. Parasta mahdollista jatkoa elämälle toivoopi Jasu


      • 1952
        Jasu kirjoitti:

        Josko tätä kautta kulkeutuisi vieno pyyntö Jukalle jonain päivänä saapua Porin suuntaan keikkailemaan. Mielestäni Jukka Raitanen on Taipaleen Reksan ohella viimeisiä todella SUURIA suomalaisia artisteja. Meitä vähän yli nelikymppisiä joille Jukka on enemmän kuin pelkkä rivilaulaja on paljon. Parasta mahdollista jatkoa elämälle toivoopi Jasu

        Tietääkö kukaan mikä on Jukka Raitasella levyn nimi jossa lauletaan Helenalle


      • marko-33
        klapi kirjoitti:

        "On ovi auki sisimpääni" Itsekin löysin tämän artistin vasta vähän aikaa sitten ja kolahti ja lujaa! Täytyy vaan mennä penkomaan divareita jos jonkun miehen cd:n löytäisi (jos on julkaistu?).

        Kasettien pyörittely tuntuu niin hankalalta kun on tottunut jo cd levyihin :).

        kyllä jukalta on ilmestynyt ainakin yksi cd.levy...
        nimi on jukka raitanen 20 suosikkia. lp.levyjä on useampia,omistan kaikki.


      • pasu47
        1952 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mikä on Jukka Raitasella levyn nimi jossa lauletaan Helenalle

        Kappaleen nimi on morsiuskimppu, löytyy tunteella albumilta


      • Make9119

        Kyllähän minä tiedän, kun olen sen itse pyytänyt tehtäväksi, Kari Kuuvalta sanat ja sävellys, Jukan esittämänä. Tämä on tarkoitettu eräälle Arjalle Riihimäeltä.


      • Facebook ystävä
        Nimetön kirjoitti:

        Jukka tosiaan vaikuttaa Lauritsalassa, mutta kuka ei tee keikkaa kun satunnaisesti harrastuksen piikkiin. Kuka on "miekku", kuka lupautuu lähettämään terkut yms. Jukan tyttökaverin kautta??
        Välitän kyllä itelleen terveiset ja kysymykset, jos on tarvis?
        t. se tyttökaveri...

        Ai jaaha ! Satuko nykyään nimetön. Se on ainakin juuri purkanut kihlauksensa tuon papan kanssa.


    • seppoaho

      ota yhteyttä

      • voi ostaa ??

        levyjä/cd ? kasetteja ?


      • &lt;&lt;&lt;&lt;&lt;
        voi ostaa ?? kirjoitti:

        levyjä/cd ? kasetteja ?

        OLISI NASTAA KUUNNELLA JUKKA RAITASTA < VÄLILLÄ
        HÄMEENLINNA-HATTULA-KALVOLA-URJALA-FORSSA JA HÄMEENLINNA-NOKIA AKSELILLA JA SITTEN JUKKA RAITASEN CD RAIKUISI TAMPERE-NOKIA VÄLILLÄ JA SITTEN JUKKA RAITASEN VAPAA OON RAIKUISI KASIRAITASESSA VÄLILLÄ HÄMEENLINNA-HATTULA JA SITTEN PIHAMANKASSA SOISI JUKKA RAITASEN YÖLINJALLA JA POHJAN POIKA JA SITTEN JUKKA RAITANEN SOISI VÄLILLÄ MIKKELI-SAVONLINNA-JUVA


    • marko-33

      nykyään jukka raitanen asustelee lappeenrannassa ja olen asiasta varma koska juttelin jukan kanssa puhelimessa noin.2kk sitten...jukan puh.numeron sain kaverilta joka tuntee hänet henkilökohtaisesti.

      • joka tykkää

        Esiintykö hän ollenkaan? Ja jos missä? Yritin kattoo mutta en löytäny sellasia sivuja.


    • On hyvissä ruumiin ja sielun voimissa ! Asuu lappeenrannassa ja viettää "luppovuotta" Hurjat huhut kuoleman vakavista sairauksista ovat levitessään paisuneet...Oli leikkauksessa 6.11.2008,
      jolloin operoitiin tyrät.Reilussa kuukaudessa äijä pudotti painoaan 14 kiloa !!! Ei juo viinaa,mutta tupakkia vielä kiskoo...Jos jukkaan on uskomista (ja miksei) niin kevään myötä Jukka on taas baanalla! 38 laulaja vuotta saa jatkoa-kunhan vähän vetää henkeä.

      • Rautakanki kaikkonen

        Hyvää jatkoa Jukalle ja siskolleen sekä veljelleen, missä lieneetkään. Harju & Pöntinen soittaa Jukan Biisejä kiitettävästi. Siskonsa poika kylältä, ainakin välillä toivonut.Hyvää Joulua ja persoonallista Uutta Vuotta 2009.


      • Ritu-62
        Rautakanki kaikkonen kirjoitti:

        Hyvää jatkoa Jukalle ja siskolleen sekä veljelleen, missä lieneetkään. Harju & Pöntinen soittaa Jukan Biisejä kiitettävästi. Siskonsa poika kylältä, ainakin välillä toivonut.Hyvää Joulua ja persoonallista Uutta Vuotta 2009.

        Nuorena kuuntelin paljon Jukan musiikkia kaseteilta, levyiltä ja levareista.
        Harmittaa, kun nykyään kuuluu niin harvoin, jos koskaan. Parille cd-levylle on kasattu niitä eniten soitettuja kappaleita.
        Niitä on monta kymmentä laulua, joita ei kuule muuten kuin itse toivomalla toivekonserteista, jos tärppää. Todella kauniita lauluja.
        Mä en käsitä miksei joitain artisteja arvosteta
        heidän eläessä. Kuoleman jälkeen kyllä levyä pukkaa,esimerkkinä Jamppa Tuominen, Badding, Esko Rahkonen...
        Meitä Jukkaa kaipaavia on varmaan monia!
        Omasta puolestani toivon Jukalle kaikkea hyvää
        ja niitä kauniita lauluja kokoelmalevylle!


      • Mies75
        Ritu-62 kirjoitti:

        Nuorena kuuntelin paljon Jukan musiikkia kaseteilta, levyiltä ja levareista.
        Harmittaa, kun nykyään kuuluu niin harvoin, jos koskaan. Parille cd-levylle on kasattu niitä eniten soitettuja kappaleita.
        Niitä on monta kymmentä laulua, joita ei kuule muuten kuin itse toivomalla toivekonserteista, jos tärppää. Todella kauniita lauluja.
        Mä en käsitä miksei joitain artisteja arvosteta
        heidän eläessä. Kuoleman jälkeen kyllä levyä pukkaa,esimerkkinä Jamppa Tuominen, Badding, Esko Rahkonen...
        Meitä Jukkaa kaipaavia on varmaan monia!
        Omasta puolestani toivon Jukalle kaikkea hyvää
        ja niitä kauniita lauluja kokoelmalevylle!

        Olen 33-vuotias mies ja noin kymmenen vuotta sitten löysin vanhempieni kasettien seasta keltaisen jukka raitasen kasetin. En muista mikä kasetti se on. Sen jälkeen olen kirjastosta lainannut suosikit kokoelman. Ja kuunnellut sitä runsaasti 2000-luvun alusta. Nyt juuri toissapäivänä ostin itselleni uuden 20 suosikkia cd:n ja nytkin se soi soittimessani. Palaan aina takaisin näihin lauluihin vaikka välillä on joskus yli vuosikin. Laulut kestävät hyvin aikaa. Sävellykset hienoja ja sanoitukset syviä.
        Tällä kokoelmalla on kaksi raitasen omaa sävellystä-tai eikö se vangin toive nyt kuitenkin ollutkin muualta peräisin? Joka tapauksessa "Kuka on viaton" on hieno piisi. Pidän kovasti myös kari kuuvan "Matkalaukkumies" kappaleesta. Pitää kyllä saada haalittua muuta materiaaliakin, koska lauluja ei kuulu jostain käsittämättömästä syystä radiosta?! Onko jukalla paljon omia lauluja?
        Lopuksi: kyllä "elämä on iskelmää"!


      • &lt;&lt;&lt;
        Mies75 kirjoitti:

        Olen 33-vuotias mies ja noin kymmenen vuotta sitten löysin vanhempieni kasettien seasta keltaisen jukka raitasen kasetin. En muista mikä kasetti se on. Sen jälkeen olen kirjastosta lainannut suosikit kokoelman. Ja kuunnellut sitä runsaasti 2000-luvun alusta. Nyt juuri toissapäivänä ostin itselleni uuden 20 suosikkia cd:n ja nytkin se soi soittimessani. Palaan aina takaisin näihin lauluihin vaikka välillä on joskus yli vuosikin. Laulut kestävät hyvin aikaa. Sävellykset hienoja ja sanoitukset syviä.
        Tällä kokoelmalla on kaksi raitasen omaa sävellystä-tai eikö se vangin toive nyt kuitenkin ollutkin muualta peräisin? Joka tapauksessa "Kuka on viaton" on hieno piisi. Pidän kovasti myös kari kuuvan "Matkalaukkumies" kappaleesta. Pitää kyllä saada haalittua muuta materiaaliakin, koska lauluja ei kuulu jostain käsittämättömästä syystä radiosta?! Onko jukalla paljon omia lauluja?
        Lopuksi: kyllä "elämä on iskelmää"!

        OLISI NASTAA KUUNNELLA JUKKA RAITASTA AKSELILLA HÄMEENLINNA-HATTULA-PÄLKÄNE-LUOPIOINEN-TAMPERE
        < JA KANGASALA-URJALA AKSELILLA JA SITTEN TURKU-TAMPERE AKSELILLA JA SITTEN MALMIN TYÖVÄENTALOLLA


      • &lt;&lt;&lt;

        OMA SUOSIKKI..TÄTÄ ÄIJÄÄ OIS NASTAA KUUNNELLA JOSKUS SUOMI-TOURILLANI


      • Mies75 kirjoitti:

        Olen 33-vuotias mies ja noin kymmenen vuotta sitten löysin vanhempieni kasettien seasta keltaisen jukka raitasen kasetin. En muista mikä kasetti se on. Sen jälkeen olen kirjastosta lainannut suosikit kokoelman. Ja kuunnellut sitä runsaasti 2000-luvun alusta. Nyt juuri toissapäivänä ostin itselleni uuden 20 suosikkia cd:n ja nytkin se soi soittimessani. Palaan aina takaisin näihin lauluihin vaikka välillä on joskus yli vuosikin. Laulut kestävät hyvin aikaa. Sävellykset hienoja ja sanoitukset syviä.
        Tällä kokoelmalla on kaksi raitasen omaa sävellystä-tai eikö se vangin toive nyt kuitenkin ollutkin muualta peräisin? Joka tapauksessa "Kuka on viaton" on hieno piisi. Pidän kovasti myös kari kuuvan "Matkalaukkumies" kappaleesta. Pitää kyllä saada haalittua muuta materiaaliakin, koska lauluja ei kuulu jostain käsittämättömästä syystä radiosta?! Onko jukalla paljon omia lauluja?
        Lopuksi: kyllä "elämä on iskelmää"!

        Kiitos kuule vinkistä, joo, kirjastossahan niitä levyjä on.
        Löytyykö ihan cd:nä Jukka Raitasen kappaleita?
        Minä tykkään niistä ensimmäisistä biiseistä. Olisiko kolme levyä tehnyt? En ole varma. Ihana ääninen mies;)


      • Jukka 55v.
        Mies75 kirjoitti:

        Olen 33-vuotias mies ja noin kymmenen vuotta sitten löysin vanhempieni kasettien seasta keltaisen jukka raitasen kasetin. En muista mikä kasetti se on. Sen jälkeen olen kirjastosta lainannut suosikit kokoelman. Ja kuunnellut sitä runsaasti 2000-luvun alusta. Nyt juuri toissapäivänä ostin itselleni uuden 20 suosikkia cd:n ja nytkin se soi soittimessani. Palaan aina takaisin näihin lauluihin vaikka välillä on joskus yli vuosikin. Laulut kestävät hyvin aikaa. Sävellykset hienoja ja sanoitukset syviä.
        Tällä kokoelmalla on kaksi raitasen omaa sävellystä-tai eikö se vangin toive nyt kuitenkin ollutkin muualta peräisin? Joka tapauksessa "Kuka on viaton" on hieno piisi. Pidän kovasti myös kari kuuvan "Matkalaukkumies" kappaleesta. Pitää kyllä saada haalittua muuta materiaaliakin, koska lauluja ei kuulu jostain käsittämättömästä syystä radiosta?! Onko jukalla paljon omia lauluja?
        Lopuksi: kyllä "elämä on iskelmää"!

        Jukka Raitanen on mielestäni Suomen kaunisäänisin laulaja, ja hänen esittämissään kappaleissa on tosi hienoja tarinoita. Olen pitkän linjan ihailija,
        miksikähän täällä junttilassa vaietaan tällaisista tyypeistä. Osasin aikoinaan n. 50
        Raitasen esittämää kappaletta ulkoa, nyt on päässyt osa unohtumaan kun ei niitä ikinä missään kuule. Vangin toiveen nyt ehkä joskus. Hänen levynsä pitäisi saattaa
        cd-muotoon, kaikki. ehdottomasti.
        Jukka 55v.


    • Satua.

      Olen aina pitänyt Jukasta ja haluaisin hänet esiintymään juhliini, olisi hienoa tietää, mistä Jukan tavoittaisi...

    • rengin toive

      Kyllä se joku nörtti osaa ne tehdä, jos ei taidot riitä.
      Kotisivujen kautta keikat tms...

    • Runosmäki go go

      Jukka Raitanen ja ihanat lapsensa (tytär oli minun ystäväni ja veljeensä olin ihan ihastuntut,he hee) asuivat 70-luvulla meidän naapuritalossa Turussa!
      Olen itsekin ihmetellyt minne menivät kun muuttivat pois ja että mitä mahtaa nyt kuulua yli 30 v jälkeen!

      • Äänekosken naapuri

        Juu. Jukka asusteli pari vuotta naapurissani Äänekoskella 2000 vuoden tienoolla.
        Muutti muistaakseni Savitaipaleelle täältä.
        Hauskaa meillä oli ja monen monta olutta tuli kumottua.
        Joku tuolla aiemmin kirjoitti että Jukka ei juo enää viinaa...
        en pysty uskomaan, mutta mitä siitä, loistava tyyppi
        Jukka jos luet tätä otappa yhteyttä, numero löytyy tiedustelusta.
        t:Hilu


    • hppp

      Jukka Raitanen on tänään 1.8.2009 Muurolassa hotelliravintola Pääskyssä Rovaniemeltä 20 kilometriä eteläänpäin. Eilen hän oli yläkemijoella Vanttauskoskella.

    • oki

      jukka raitanen asuu lappeenrannasssa ja voi hyvin

      • Pappa 45

        Hei,

        Äsken kellarissa käydessäni löysin sattumalta pahvilaatikon, jossa oli vanhoja C-kasetteja ja joukossa mm. Jukan "Tunteella" C-kasetti. Aivan upeaa kuultavaa!!
        Tietääkö joku, saako näitä Jukan upeita tulkintoja ostettua vielä jostakin?

        t. Pappa 45v.


      • viime viikolla näin
        Pappa 45 kirjoitti:

        Hei,

        Äsken kellarissa käydessäni löysin sattumalta pahvilaatikon, jossa oli vanhoja C-kasetteja ja joukossa mm. Jukan "Tunteella" C-kasetti. Aivan upeaa kuultavaa!!
        Tietääkö joku, saako näitä Jukan upeita tulkintoja ostettua vielä jostakin?

        t. Pappa 45v.

        Jukka Raitasen 20 suosikkia CD:n näin hiljattain kaupassa, joten ainakin sitä on saatavilla, tosin joudut menemään suurennuslasin kanssa kauppaan.... harvoin sitäkään näkee missään.


      • Katja-Riitta
        viime viikolla näin kirjoitti:

        Jukka Raitasen 20 suosikkia CD:n näin hiljattain kaupassa, joten ainakin sitä on saatavilla, tosin joudut menemään suurennuslasin kanssa kauppaan.... harvoin sitäkään näkee missään.

        Jos Jukka Raitanen vielä keikailee niin meitä kuulijoita olisi Kainuun maakunnassa varmasti salin täydeltä.
        Konserttia Kaukametsään Kajaaniin tai sitten lavakeikka Naapurinvaaralle Sotkamoon. Tupa on taatusti täysi tulipa kumpaan tahansa. Ja onhan toki pienempiäkin paikkoja joka kunnassa. Olen etsinyt Jukka Raitasen CD:tä jokapaikasta, mutta ei ole tärpännyt. Alan metsästää uudelleen. Terveisiä Jukka Raitaselle, että meillä kainuulaisilla on ikävä kunnon musiikkia. Tervetuloa tänne.


      • J.R fani

        Oki, Jukka keikalla Joensuun Kimmel, 28.3 - 29.3.2014, hänen fb kirjoituksen mukaan :)


      • Viitakumpu

        Vieläkö asustelee siellä ja onko Tomi tai katsi sukuu? Kysäse ja kerro terkut kouvolast


    • Byäääääh!

      Jukka Raitanen!
      Nyt olisi enemmän kuin tarve kunnon tunteiden tulkista.
      Kun Kari Tapioa ei enää ole 8(
      Vain Jukka Raitanen pystyy samaan.
      Miksi ei koskaan esim.tv:ssä....?
      Sitä ei ymmärretä hyvän arvoa,ennenkuin sen menettää....

    • ritu32

      jukka on hyvä laulaja mä kaipaan sitä

    • Elämä on iskelmää

      Missä levyssä Jukka laulaa äidistä ja äidin rakkaudesta?

    • mie..

      Jukkaa kaipailen miekin esiintymään.

    • joyride92

      Fennica Recordsilla näkyy olevan tuo 20 suosikkia myynnissä Helsingissä, ja Kotkassa on syyskuun lopulla levymessut, eikun penkomaan jos jaksaa etsiä...

    • Merten Astonmarttin

      Mahtava uutinen....Jukka Raitanen esiintyy ennakkotietojen mukaan(Pudasjärvi-lehti 03.10.2012) 13.10.2012 ravintola Kurenkoskessa. :-D

    • yksyhteen

      Eiköhän lie paras kun kaivelee netin uumenista musiikit nykypäivänä sillä radioitten soittolistat ovat hyvin suppeat, muutama biisi kiertää päivästä toiseen ja viikosta viikkoon ja naapurikanavalla jopa samat biisit ja eikä siinä vielä kaikki..jopa samaan aikaankin.

    • Jukkafani

      Siis esiintyikö Kurenkoskessa 13.10.2012 ???

      • tuulitukka

        Jukkafani, kyllä hän esiintyi,joku nainen (kaunis ) oli mukana, jouduin pyytämään lippurahan takaisin, menin kai liian suurella odotuksella sinne. Jukan lauluja voi onneksi kuunnella netissä sekä cd - levyiltä. Petyin.


    • AaJii-85

      moro. etsiskelen biisiä nimeltä Jukka Raitanen- alta lipan. Löytyy jos tuopin nyt saan lp:ltä. olisiko kellään myydä tuota lp:tä tai sitten jos olisi mahdollista lähettää tuo biisi vaikka sähöpostiin. ei löydy ei sitten mistään. auttakaa joku kuka omistaa ton levyn.

      • LAULUNSYDÄMEESITEEN

        Moi multa saa tilattua Jukka Raitasen viimeisen levyn "Laulun Sydämeesi Teen" Huom ei ole yleisessä myynnissä . osoite [email protected] 20€ tiliille niin laitan levyn postiin
        vielä noin 100kpl jäljellä .Terv. Jouko Kreivi 0407222232.


    • tatta1

      Olen aina pitänyt Jukan lauluista Lumikenttien kutsu, kahlittu tie ja vangin toive
      On vaan niin ihana ääni laulajalla. Siunausta toivotan paljon Jukalle.t.Tarja

    • divareissa kävijä

      Kyselijät: missä päin maata asutte? Huomasin tällä viikolla Helsingin Black & White-levydivarissa Jukan levyjä ainakin lp-muodossa. Ja eiköhän kirjaston cd-levyjä saa muuttaa itselleen mp3-muotoonkin. (?)

      • jooo.

        saa toki muuttaa. omaan käyttöön saa kopioida.


    • 9+6 _-?

      On se harmi ettei Jukasta ole pahemmin kuulunut mitään.Eikun teeveehen esiintymään niin siitä se lähtee taas.Hyvä ääni ja kun Kari Tapiotakaan ei oo enää .Dikkasin jo 70-luvulla.

      • J.R.fani

        Joensuun Kimmel 28.03 -29.03.2014, itse ilmoittanut fb sivullaan.


    • hienoa kappale

      Nostalgiaa, Jukka Raitanen 70 luku. Vangin toive.

      • samewttinen ääni

        Yksi hienoimmista artisteista, elää vielä lappeenrannassa, ihme
        kun ei ole saanut enempää huuomiota, me vanhat 70-lukulaiset
        muistamme Jukan.


    • Viaton?

      Fani 70-luvulta asti. Kunpa kuulis vielä edes kerran livenä, on sitten laulaminen upeaa ja helponnäköistä. Olen nähnyt viimeksi oisko -08 Vimpelissä.

    • nostalgiaa

      Tapasin Jukan 70 luvun lopulla pohjanmaalla erään silloisen Englundin
      motellin baarissa kokkolassa, hieno tyyppi, vaatimaton.
      Kaiholla muistelen häntä.

    • lieksan karppa

      joo kyl mieki oon jukkafani ja on aikapaljon jukan kipaleita kasetteina cdnä ja älppäreinä aina kun käyn kirppareilla nii heti ostan jos löytyy jukan musiikkia

    • raitasfani

      Facebookin mukaan Jukka Raitanen keikalla Joensuun Kimmelillä maaliskuun lopulla :)

      Päivästä ei tietoa, mutta Kimmelin sivula voi saada tietoa esiintyjistä !

      Jukka Raitasen levyjä saa huuto.net sivulla alkaen 2,50 €/ kpl. Ei ole arvoa nimeksikään niillä levyillä !
      - Raitasfani -

      • ramis1

        Missä tänään?


    • Meren Astonmarttin

      Terve vaan kaikille!!
      Olisiko jollakin Jukka Raitasen Tuulitukka CD-Levyä kaupan,tuntuu ettei tuota levyä tahdo saada enää mistää etes lainaksi.Toinen vaihtoehto olisi jos,joukossa olisi ystävällisiä henkilöitä jotka voisivat kyseisen levyn sisällön julkaista Youtubessa niin saisi imuroitua kappaleet kuunneltavaksi :-D

      • ei sinne

        Youtubessa ei voi sairaan sensuurin takia julkaista, lue Knalli ja sateenvarjo ketju niin tiedät.

        Torrentiksi voi laittaa.


    • Eskolnlanmäki

      Onko Jukka asunut kouvolassa ja onko Tomi tai "Katsi" sukuu?

      • Ravikylä

        On asunut Kouvolan Ravikylässä 70-luvun alussa. Tuli käytyä useasti, kun samanikäinen poika oli paras kaverini. Omakotitalo, jossa kokolattiamatot. Jukka lauloi meille kitarallaan säestäen. Joskus lauloimme pojatkin mukana. Hieno ja huomaavainen mies!


    • Viaton "taas"

      Kun meitä Jukan faneja tuntuu olevan yhä paljon "hengissä", voisimme tehdä yhteisen vetoomuksen Jukalle että Hän voisi olla aktiivisempi meitä kohtaan ja vaikka ilmoitella kuulumisia ja vointiaan vaikkapa vain sitten tällä sivustolla tai vaikka omilla sivuillaan. Ottakaa kantaa ja joku välittäkää Jukalle tällaiset terveiset.
      -Monet nuotiotulet on palaneet ja kitaran kielet katkenneet meilläkin täällä Jukan lauluja laulaessa 70-luvulta asti. Eipä taida Jukka tietääkään kuinka paljon on lauluillaan vaikuttanut monen pojan ja tytön elämään. Joka tapauksessa kaikkea hyvää niin Jukalle kuin meille ikifaneillekin toivoo nimimerkki Kiuka on viaton !

      • Kävin kylässä kerran

        Kuka tietää, onko Jukka Raitanen lopettanut keikkailun ?
        Saammeko kuulla vielä hänen äänensä , missä kunnossa mies on? Lukenut joskus lehdistä sairastaneensa.


    • Vapaa oon

      Yleinen tieto facecca, Jukka Raitanen ( vangin toive) menee naimisiin Päivi Karjalainen kanssa. Lapin tyttö menneisyydestä ! Onnea heille

      • Vapaa oon

        Päivi Kajalainen itse facecca ilmoittanut, rakastanut 40 vuotta Jukka Raitasta !!
        Nyt he saavat toisensa !

        Jos saavat ?


    • viaton 3

      Jos häät oikeaa tietoa niin Suuret onnittelut molemmille ja pitkää yhteistä matkaa...

      • punarinta

        Haluaisin ostaa Jukka Raitasen kokoelman, mistä saisin sen, en omista yhtään hänen laulujaan, vaikka nuoruudessa kuuntelin, nyt kuuntelisin taas.Kertokaa tänne !-kiitos !


    • ei fani:)

      faneille tiedoksi, että näin juuri tällä viikolla J. Raitasen 30 suosikkia kokoelmaa Anttilassa hintaan 4,99-. Eli CD-muodossa kyllä helposti saatavilla.

    • vangintoive

      Joko se on päässy vapaaksi ?

      • ghghgh

        On päässyt !!


    • malmisita

      Oli todella mielenkiintoista lukea hänestä ja tietää,että on vielä elävien kirjoissa.Todella upea laulaja ja lauluääni hmmmmm,hunajaa.Todella ihana. Terveiset täältä maalta Jukalle.

    • retu53

      Joo oon tykänny jukan kappaleista aina siitä asti ku vaimon sisko antoi mulle joululahjaksi jukkan c-kasetin Vangin toive. Mulla on jukan kaikki Lp:t kerättynä.

    • Anonyymi

      Tämä ihanan äänen omaava artisti laulaa nyt taivaallisessa kuorossa.

    • Anonyymi

      Jukka kuoli 2019, nukkuessaan kotonaan Lauiritsalassa yksiössään. Siskonsa löysi.

      Hienoääninen laulaja, karismaa kuten Kari Tapio, Reijo Taipale, Topi Sorsakoski...tällaisia ei enää uusia tule!

    • Anonyymi

      Joku nobody evvk ei mahdu Sea FM:n listalle ja hyvä niin!

    • Anonyymi

      HUIKEA LAULAJA EI EES OLLU ALKUUN TUTTU MUT KUN MIEHEEN TUTUSTU SAI POSITIIVISEN VAIKUTUKSEN. RIP JUKKA VAIKKEN MIESTÄ HETI TIENNYT KUUNTELIN LUMIKENTTIEN KUTSUN JA MIKSI LYÖTYÄ MIESTÄ NÄIN LYÖT... EKAN MYÖS MARKO PUTKOSEN VERSIONA

    • Anonyymi

      Onko enää edes elossa? Vai onko oldies heikot sortuu elontiellä thous oldies but goodies remains me.

    • Anonyymi

      EI VALITETTAVASTI

    • Anonyymi

      Järviradio soittaa välillä Jukka Raitasen kipaleita

    • Anonyymi

      Täysin ali arvostettu laulaja vaikka on yksi suomen suosituimmista omassa ikä ryhmässään.

    • Anonyymi

      Hautausmaalla

    • Anonyymi

      Kuoli 2019 ! Tunsin hänet 70luvulla oli ex mieheni kaveri! Symppis kaveri 🎵🎶🎸.

    • Anonyymi

      Minua kidutettiin lapsena soittamalla automatkoilla Jukka Raitasen C-kasettia. Kärsimysiskelmää. Vai oliko se Eino Valtonen? Se oli molemmat.

      • Anonyymi

        Eikun Valtanen piti sanomani... Molemmat teki sellaista suomalaista ranteet auki iskelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun Valtanen piti sanomani... Molemmat teki sellaista suomalaista ranteet auki iskelmää.

        Eino lähti aikanaan "oman käden kautta" . Sellainen tieto ainakin itselläni on.

        Teki myös Juicen kanssa yhteistyötä. Ainakin nämä pari biisiä on levytetty. Mielestäni hyviä. Sävel ja sanat Juicen.

        Molemmat hyvinkin "Juicemaisia". Olisi voinut olla Leskisen itsensäkin levyttämiä tyylillisesti. Itsestäänhän Jussi näissäkin laulaa. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=Utpb88liQAU

        https://www.youtube.com/watch?v=TTS4_g7ke8c


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eino lähti aikanaan "oman käden kautta" . Sellainen tieto ainakin itselläni on.

        Teki myös Juicen kanssa yhteistyötä. Ainakin nämä pari biisiä on levytetty. Mielestäni hyviä. Sävel ja sanat Juicen.

        Molemmat hyvinkin "Juicemaisia". Olisi voinut olla Leskisen itsensäkin levyttämiä tyylillisesti. Itsestäänhän Jussi näissäkin laulaa. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=Utpb88liQAU

        https://www.youtube.com/watch?v=TTS4_g7ke8c

        Kunnon taiteilija siis 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon taiteilija siis 👍

        Paitsi että tuo tieto kuolinsyystä ei pidä paikkaansa. Google sen tiesi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vangin toive paras kipale Jukalta

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe