Päätin kerrankin vastata,yleensä luen vain...nämä 10superhyper fania maksavia sellaisia kiertävät Jarin perässä koska elämän sisältö puuttuu kokonaan.Heillä ei ole mitään muuta nautintoa elämässä!!jotenkin olisi ihailtavaa jos nämä 10 olisi kaunista nuorta edustuskelpoista naista mutta,ei kulahtaneet ei kauniit hikiotsat yök miehenä en koskisi kehenkään heistä!heille pitää antaa paljon anteeksi.Paljostahan he luopuvat meidän pitää ymmärtää.Jarisetä taitaa olla muslimi,kun on oma haaremi hi aikaa siistii hei oikeesti!!suosittelen dokumentin tekemistä vähän mä niinko nauran jo::::::::::::::::::::..
helmiä-helmiä?
kauneus on katsojan silmissä
1
490
Vastaukset
- klara kotko
mutta sinähän oletkin nainen! En ihmettele ettet naisiin koskisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976