Haluaisin tatskan tai lävistyksen. Mikä olis hyvä paikka? Ei mitään asiatonta.
jottei eksyttäis aiheesta tän pahemmin, mitä ootte mieltä Marilyn Mansonista? Musta upeeta musiikkia, hyvännäkönen, ihana mies. hieno tyyli´.
Tuun tsekkaamaan tän palstan usein. joten vastaan kommentteihin. ei pelkoa.
Tatskat´+lävärit+marilyn
4
444
Vastaukset
- DopeHat
Taidat olla kovin nuori, joten kehottaisin miettimään tatuointia kauan, ettei kaduta myöhemmin. Itse olen miettinyt useita vuosia tatskan ottamista, mut kun mieli muuttuu niin usein, etten ole uskaltanut.
Lävistyksiä mulla on mm. navassa, kielessä ja madonna. On ollut joskus myös nenässä ja kulmassa, mut ei enää. Vaihtoehtoja on paljon! Käy katsoo esim. jonkun liikkeen sivuilta. Ja saa sen aina otettua pois ja laitatettua johonkin muualle uusix jos kyllästyy. :)
Arvostan suuresti Marilyn Mansonia taiteilijana. Odotan innolla uutta levyä, vaikka en uudelle sinkulle kovin lämmennytkään vielä. Kaikki muut levyt mulla onkin. Ehdottomasti suosikkibändini. Ollut jo useita, useita vuosia, vaikka kyllä mä muutakin kuuntelen. :)- GothNoSuicideOk
Moi! Kyllä mäkin niiden lävistyksien kannalla enemmän olen.
Öhöm, mitä uutta sinkkua tarkoitit..? Mä oon vähän pihalla, älä välitä.
Niin, mun piti kiittää hienosta ja asiallisesta vastauksesta! Jos tuommoisia olisi enemmänkin, niin Suomi 24 olisi paljon parempi paikka.. :)
(en mäkään PELKÄSTÄÄN Mansonia kuuntele, mutta lempibändi kuitenkin.. Tykkään myös Within temptationista, ym ym ym...) - DopeHat
GothNoSuicideOk kirjoitti:
Moi! Kyllä mäkin niiden lävistyksien kannalla enemmän olen.
Öhöm, mitä uutta sinkkua tarkoitit..? Mä oon vähän pihalla, älä välitä.
Niin, mun piti kiittää hienosta ja asiallisesta vastauksesta! Jos tuommoisia olisi enemmänkin, niin Suomi 24 olisi paljon parempi paikka.. :)
(en mäkään PELKÄSTÄÄN Mansonia kuuntele, mutta lempibändi kuitenkin.. Tykkään myös Within temptationista, ym ym ym...)Joo. Olen samaa mieltä, että törkyviestejä on ihan liikaa. Nyt tulee siis uusi levy kesäksi. Pääset kuuntelemaan pari uutta biisiä Marilyn Mansonin myspace-sivuilta. En jaksa katsoo nyt osoitetta, mut googlella löytyy heti. :)
- GothNoSuicideOk
DopeHat kirjoitti:
Joo. Olen samaa mieltä, että törkyviestejä on ihan liikaa. Nyt tulee siis uusi levy kesäksi. Pääset kuuntelemaan pari uutta biisiä Marilyn Mansonin myspace-sivuilta. En jaksa katsoo nyt osoitetta, mut googlella löytyy heti. :)
UUSI LEVY?? Voi että, mä olen taivaassa! Jee!
xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338