Jos joku jolle on kaynyt samalla tavalla kuin minulle niin kerro ihmeessa kuinka selvisit.
Ongelma: Kohta vuosi ausseissa on takana ja tavaraa on kertynyt sen mukaisesti... Matkalaukku ei millaan mahdu kiinni jos kaiken tavaran sinne tungen!!! eli onko australiassa joku (halpa)yhtio joka toimittaisi "extra" tavarat suomeen halvemmalla kuin posti tai lentoyhtiot???
ihan vaan ihmetellen :D
matkalaukku
4
888
Vastaukset
- Eva-mari*
Laita pakettisi menemään ekonomipostissa, se on jonkin verran halvempi kuin lentoposti. Pakettisi on perillä n. 3 viikon kuluttua.
- Vasta menossa
Moikka, jos lueskelet kysymyksiä, lukisin tai kuulisin kertomusta ausseissa. Itse kun olen vastaavaa vuosi ausseissa suunnittelemassa, joten olisi kannustavaa kuulla jotain vastaavasta reissusta. Olisi kaikki vihjeet paikallaan ns. jonkun vähän aikaa sitten käyneeltä....
- jos
tavaroilla ei ole kiire, niin laita ne tulemaan meripostina. Kestää muutaman kuukauden, mutta tulee huomattavasti halvemmaksi. Onnistuu paikallisen postin kautta.
- Pete55559
Moi,
Tällainen on olemmassa. Hoitaa myös kuljetukset Suomeenpäin - eli Airport Travel Cargo
www.travelcargo.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192532
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau391772Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221602- 1291488
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3481184Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701128- 891035
- 88905
- 123871