Onko kokemuksia aivan uusista Fiestoista ?

~~~J

Onko kenelläkään kokemusta ihan uusimmista Fiestoista ??
Eniten kiinnostavat vuosimallit 2005 - 2007 ja moottori 1,4.
Olemme ostamassa uutta kakkosautoa ja kiinnostaisi tietää mitä kaikkea voi olla vastassa jos valinta on Fiesta 1,4.

3

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta 1.3/05- Ambiente. Elikkä vaimolla on tuollainen ajopeli jolla itsekin olen ajellut jonkinverran myös pidempiä matkoja talvikelissäkin.
      Itse pidän tuosta 1.3- moottorista, suorituskyky koht. lastilla on aivan riittävä. Moottori on mielestäni hyvä, 8- ventt. ja jakopääkin ketjulla.
      Ajo-ominaisuudethan Fiestassakin ovat huippuluokkaa, oli muuten ratkaiseva valintaperuste. Kaikenkaikkiaan ainakin toist. osoittautunut loistopeliksi.

    • 100km kokeillut

      Fordin terävästi kiinni ottava kytkin ja poljin sellaisessa poterossa, että pitää varpaalla painaa.
      Ja kytkinpolkimen vieressä ei oo tilaa lepuuttaa 43 numeron saapasta. Ei sovi pohjalaiselle.
      Tuo ratkaisuhan on seurausta törmäystesteistä, ei mee nilkat.

      Ajo-ominaisuudet muuten kunnossa.

    • IngallsinLaura

      Mulla on vm 2006, vaikkakin 1,3:lla koneella.

      Tuntuma on huippu, ja on oikein mukava ajaa. Ei sillä kisaamaan pysty suoraan valoista, mutta ei ole tarviskaan. Silti moottoritienopeuksissa pysyy vakaana ja minun mielestäni ihan tarpeeksi hiljaisena.

      Jo ennen kymppitonnia kierrosluku alkoi heijaamaan tonnin ja kolmentonnin väliä aina tyhjäkäynnillä. Vein viimein kolmentoistatonnin kohdalla huoltoon, mutta olisin vienyt aiemmin, jos olisin tiennyt kuinka paljon vika nosti bensankulutusta.

      Yllättävän paljon juo bensaa edelleenkin niin pieneksi autoksi, tankillisella ajaa 480-600 kilsaa.

      Näistä huolimatta olen ollut tyytyväinen, sillä auto on oikeasti tosi mukava ajettava ja kaiken lisäksi näppärä ja ketterä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe