Hei
Katselin tuossa hyvää vaihtoehtoa merkkihuololle ja päädyin tuohon Autosi.fi konsernin korjaamoihin. Onko kokemuksia?
Autoasi.fi?
3
1170
Vastaukset
- Vm2004
Itse olen nyt käyttänyt kaksi kertaa huollossa autoasi-ketjulla. Tyytyväinen olen ollut, olen saannut samat varaosat mitä olisin saannut Toyotaltakin, mutta hinta oli alle puolet siitä Toyotan hinnasta, työn osuus oli mitä kuinkin samaa kuin Toyotalla, mutta kai se sitten on sen väärti, kun ovat hommaneet kaiken maailman mittarit ja laitteet sinne. Ajanvaraus meni ihan ok, jos vertaa Toyotan ajanvaraukseen ja auto oli valmis sovittuna aikana. Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan.
- vpyp
sen tiedät että varaosat on samat mitä toyotalla? ei ainakaan kyseisen firman sivuilla mainita sanallakaan alkuperäisistä varaosista.lainaus sivuilta "Varaosina käytämme vain tunnettuja alkuperäislaatuisia tai niitä vastaavia merkkiosia"
- Vm2004
vpyp kirjoitti:
sen tiedät että varaosat on samat mitä toyotalla? ei ainakaan kyseisen firman sivuilla mainita sanallakaan alkuperäisistä varaosista.lainaus sivuilta "Varaosina käytämme vain tunnettuja alkuperäislaatuisia tai niitä vastaavia merkkiosia"
Jarruissa oli Pagid-valmistajan laatikot ja levyinä oli Brempo-valmistajan. Molemmat ovat Toyotallakin käytössä. Etuvilkku oli Hella-valmistajan, löysin saman E-tyyppihyväksyntäkoodin kun aiemmessakin oli. Tarkastan aina kun autooni vaihdetaan osia, kenen valmistajan ne ovat. Näin varmistan parhaan laadun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251