Kaikki tälläset pääsiäiset ynnä muut kissan ristiäiset pitäis lopettaa.Tylsiä päiviä ja pitkiä kuin nälkävuodet.Jotkut keskiluokan pellet tietty hankkivat kaiket herkut pöytäänsä mitä vain keksivät että voivat sitten kehua työpaikallansa kaikesta...Minä söin nakkeja ja perunasallattia siinä meikäläisen menu ja suklaalevy.
Tylsää
4
1043
Vastaukset
- rennoxin
älähän nyt. pääsiäinen on juhlista juhlin. jokainen juhlii tai on juhlimatta, mutta omalla tavallaan.
ajattele, että tämä on vain pitkä vapaa, jos se ei sinulle sen kummempia merkitse muuten. vapaata voi viettää vaikka lukemalla, itseensä tutustumalla, muihin tutustumalla. eihän tämä mikään synkkä juttu ole, vaan iloinen juhlaloma :) - Keskiluokkainen, muttei pelle
Vai keskiluokan pellet! Olet kateellinen.
Mutta eivät keskiluokan ihmiset ole ainoita, jotka juhlistavat pääsiäistä vähän paremmalla ruoalla. Tunnen monia alemmankin luokan ihmisiä, jotka syövät pääsiäisenä paistia ja lohta, pashaa ja mämmiä, hedelmiä ja suklaamunia, jne.
Toinen juttu: Kateellisuutesi tulee siinäkin ilmi, että luulet ihmisten työpaikalla haluavan kehua sillä, mitä ovat syöneet. Ei se niin ole, vaan he vain kertovat, miten he ovat juhlistaneet pääsiäistänsä.
Ja vielä kolmanneksi: Olet varmaan masentunut ihminen, kun pidät pyhiä liian pitkinä. Ihminenhän voi keksiä vaikka mitä tekemistä vapaalla - kävely, pyöräily, uinti ja muu liikunta, lukeminen, syöminen, lasten ja lastenlasten kanssa oleminen, isovanhemmat, vanhemmat, sisarukset, kaverit, kirjoittaminen, TV, radio, DVD-elokuvat, kirkko, retkeily, pelit, pubit, chat, vapaaehtoistyö ja vain oleminen.- naputtaja
Kyllä se luokkajako on ihan selvä täällä Suomessa.Olen vain huomannut sellaisen asian kun tuo niin sanottu keskiluokka tunkee nokkansa nukyään joka paikkaan ollaan niin pirun nokkavia ja yritetään pitää kiinni paremmasta elämästä mihen ne ei tahdo ees velkojensa takia pysyä.En ole kateellinen olen köyhä,työtön. Mutta mulla on kaikki mitä ihminen tarvii ja kateellinen en ole ikinä ollut kellekkään.Harrastan paljon eri asioita kävelen,pyöräilen,uin,nostan painoja,juoksen ja käyn kavereilla kylässä.Että näin.
- Haittaverolle
Enpä itse vietä moisia enää, tylsiä aikoja kun asioita ei saa hoidettua. Esimerkiksi nyt pankkikortin toimimattomuus - eihän sitä tietenkään kukaan hoida juhlapyhinä - siis odotusta maanantaihin!
Joukkohysteriaa - minä vietän joulua vaikka 15.7. - ei haitanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822698- 1952217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772026- 1721884
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261874Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,731355Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201