Kaikki tälläset pääsiäiset ynnä muut kissan ristiäiset pitäis lopettaa.Tylsiä päiviä ja pitkiä kuin nälkävuodet.Jotkut keskiluokan pellet tietty hankkivat kaiket herkut pöytäänsä mitä vain keksivät että voivat sitten kehua työpaikallansa kaikesta...Minä söin nakkeja ja perunasallattia siinä meikäläisen menu ja suklaalevy.
Tylsää
4
1027
Vastaukset
- rennoxin
älähän nyt. pääsiäinen on juhlista juhlin. jokainen juhlii tai on juhlimatta, mutta omalla tavallaan.
ajattele, että tämä on vain pitkä vapaa, jos se ei sinulle sen kummempia merkitse muuten. vapaata voi viettää vaikka lukemalla, itseensä tutustumalla, muihin tutustumalla. eihän tämä mikään synkkä juttu ole, vaan iloinen juhlaloma :) - Keskiluokkainen, muttei pelle
Vai keskiluokan pellet! Olet kateellinen.
Mutta eivät keskiluokan ihmiset ole ainoita, jotka juhlistavat pääsiäistä vähän paremmalla ruoalla. Tunnen monia alemmankin luokan ihmisiä, jotka syövät pääsiäisenä paistia ja lohta, pashaa ja mämmiä, hedelmiä ja suklaamunia, jne.
Toinen juttu: Kateellisuutesi tulee siinäkin ilmi, että luulet ihmisten työpaikalla haluavan kehua sillä, mitä ovat syöneet. Ei se niin ole, vaan he vain kertovat, miten he ovat juhlistaneet pääsiäistänsä.
Ja vielä kolmanneksi: Olet varmaan masentunut ihminen, kun pidät pyhiä liian pitkinä. Ihminenhän voi keksiä vaikka mitä tekemistä vapaalla - kävely, pyöräily, uinti ja muu liikunta, lukeminen, syöminen, lasten ja lastenlasten kanssa oleminen, isovanhemmat, vanhemmat, sisarukset, kaverit, kirjoittaminen, TV, radio, DVD-elokuvat, kirkko, retkeily, pelit, pubit, chat, vapaaehtoistyö ja vain oleminen.- naputtaja
Kyllä se luokkajako on ihan selvä täällä Suomessa.Olen vain huomannut sellaisen asian kun tuo niin sanottu keskiluokka tunkee nokkansa nukyään joka paikkaan ollaan niin pirun nokkavia ja yritetään pitää kiinni paremmasta elämästä mihen ne ei tahdo ees velkojensa takia pysyä.En ole kateellinen olen köyhä,työtön. Mutta mulla on kaikki mitä ihminen tarvii ja kateellinen en ole ikinä ollut kellekkään.Harrastan paljon eri asioita kävelen,pyöräilen,uin,nostan painoja,juoksen ja käyn kavereilla kylässä.Että näin.
- Haittaverolle
Enpä itse vietä moisia enää, tylsiä aikoja kun asioita ei saa hoidettua. Esimerkiksi nyt pankkikortin toimimattomuus - eihän sitä tietenkään kukaan hoida juhlapyhinä - siis odotusta maanantaihin!
Joukkohysteriaa - minä vietän joulua vaikka 15.7. - ei haitanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982