Olisi todella mukava kun jokainen tyytyisi
käyttämään omaa nimimerkkiään ja kykenisi
seisomaan sanojensa takana!
Aika törkeetä toi tollanen, että kirjoitellaan
paskaa toisten nimimerkeillä!
Jonkinlainen rekisteröityminen pitäisi tännekin
foorumille saada käyttöön, niin nimimerkkien
väärinkäyttö loppuisi.
Nim.merkkien VARASTAMISESTA!
31
721
Vastaukset
- MugenJJ
oon samaa mieltä, mutta onneksi meille teineille
on tuolla oma keskustelu palsta. Kävin muuten
juuri äidit palstalla kyselemässä raskaus
asioista kun tänään sain tietää olevani raskaana
poikaystävälleni.. ihanaa.autoilija kirjoitti:
Miksi et ole rekisteröitynyt?
Koska 14 vuotta sitten ei ollut mahdollista rekisteröidä tunnusta keskustelualueelle
Bussissa kirjoitti:
Koska 14 vuotta sitten ei ollut mahdollista rekisteröidä tunnusta keskustelualueelle
Alusta asti on voinut rekisteröirä nimimerkki
- onnea.onnea.vaan
autoilija kirjoitti:
Miksi et ole rekisteröitynyt?
Jahas nyt on sitten palstapelle "autoilija" arto liittynyt näiden kahden idiootin "Bussissa" ja "1516" seuraan, nostelemaan ylös 14 vuotta vanhoja, jo moneen kertaan "kaluttuja" aiheita. Onnea olet takuuvarmasti kaltaistesi lahopäiden seurassa.
- Tk
Älä muuta sano.
- Tk
Eli keksi siis itsellesi OMA nimimerkki!
- Tk
Mistä tiedät kummalla on oikea merkki?
Riippuuko se siitä, että kumpi on vanhempi?
Sinä vai minä vai mikä? - kuu-luu, huomenna muu!
Mikä ihmeen tarve ihmisillä on kyhätä joku ihmeen
forum-imago itselleen? Kirjoittakaa jokainen
viestinne eri nimimerkillä niin ei mielenrauha
häiriinny.- Tosi asiallinen kommentti
Heh
- Tk
Niin tietenkin.
- JTW
...tossa aikapäiviä sitten asiasta viestiä
ylläpitoon ja ne sano että katotaan mutta eipä oo
tapahtunut mitään! - Tk
perun edelliset puheeni...
- zTk
Otan perumisen takaisin.
Haluan takaisin myös nimimerkkini. Ylläpito haloo. Ei helsinki.
- Nimetön
kun ei ole virallinen asiakirja ja siten
mitenkään rekisteröity, vaan pikemminkin tapa
piilottaa henkilöllisyytensä.(poikkeuksiakin on).
Nimimerkin takana on helppo soittaa suutansa.
Ja vaikka käyttäisi oikeaa nimeään tai
sosiaaliturvanumeroaankin se ei vielä takaa kuka
laukoo ja mitä.
Nykyään kyllä pystyttäisiin tietotekniikan avulla
suorittamaan rekisteröinti melko luotettavasti-
mutta ei 100% varmasti, kuten saamme lehdistä
lukea. Taitais muuten olla nämäkin sivut aika
vaisuja, mikäli henkilöllisyys aina tiedettäisiin.
Toisaalta eri palstoilla voi henkilöillä olla
sama nimimerkki (ilman mitään pahansuopaisuutta)
ja sitten tullessaan yhteiselle palstalle, tulee
törmäys (ilman tai kanssa pahansuopaisuuden).- TzadinOrpopoikaOot
Toiset ne vaan kehtaa kaivaa 14 vuotta vanhoja ketjuja. Melkoinen MIES.
Oikeasti tuollainen rekisteröinti ei ole kummoinen juttu, mutta onhan se miehekkäämpää olla naurettavana aina samalla nimimerkillä. Bussissa kirjoitti:
Noh ainahan voi tunnuksen rekisteröidä jos on MIESTÄ
Taisi tulla nyt jompaan kumpaan viestiin virhe. Tai siis se suurin virhe oli taas halusi nostaa täysin turha keskustelu pinnalle nollakommentilla, mutta tässä vähäisempi...
=================
Bussissa
13.11.2015 11:00
> autoilija kirjoitti:
> Miksi et ole rekisteröitynyt?
Koska 14 vuotta sitten ei ollut mahdollista rekisteröidä tunnusta keskustelualueelleTheRat kirjoitti:
Taisi tulla nyt jompaan kumpaan viestiin virhe. Tai siis se suurin virhe oli taas halusi nostaa täysin turha keskustelu pinnalle nollakommentilla, mutta tässä vähäisempi...
=================
Bussissa
13.11.2015 11:00
> autoilija kirjoitti:
> Miksi et ole rekisteröitynyt?
Koska 14 vuotta sitten ei ollut mahdollista rekisteröidä tunnusta keskustelualueelleOho... Eikös ole muuta tekemistä kuin stalkata muiden viestejä :) noh harrastuksensa kullakin vitun pelle!!!! Ala seuraavaksi taas väittämään mua henkilöksi X tai antamaan jopa linkkejä epämääräisten lainausten lisäksi...
On se sääli että ei ole muuta tekemistä tommosella pellellä kun kytätä muita. Itse en ole IKINÄ siihen netissä syyllistynyt... on kato omakin elämäBussissa kirjoitti:
Oho... Eikös ole muuta tekemistä kuin stalkata muiden viestejä :) noh harrastuksensa kullakin vitun pelle!!!! Ala seuraavaksi taas väittämään mua henkilöksi X tai antamaan jopa linkkejä epämääräisten lainausten lisäksi...
On se sääli että ei ole muuta tekemistä tommosella pellellä kun kytätä muita. Itse en ole IKINÄ siihen netissä syyllistynyt... on kato omakin elämäTulipas viesti nopeasti takaisin. Ja kovin henkilökohtaisuuksiin menevänäkin vielä.
Eikös ole muuta tekemistä kuin stalkata muiden viestejä? Harrastuksensa kullakin, näemmä myös sinulla. Minua ei kiinnosta kuka sinä olet, samanlaista rupusakkia edustat kuin palstan pari muutakin sekopäähäirikköä.- yksi.työtön.vaan
Hyvä elämä sulla varmaan onkin kun täällä katkuvasti luuhaat.
Eihän täällä muuten ole kun meikäläisen kohtalotovereita ja muita syrjäytyneitä. TheRat kirjoitti:
Tulipas viesti nopeasti takaisin. Ja kovin henkilökohtaisuuksiin menevänäkin vielä.
Eikös ole muuta tekemistä kuin stalkata muiden viestejä? Harrastuksensa kullakin, näemmä myös sinulla. Minua ei kiinnosta kuka sinä olet, samanlaista rupusakkia edustat kuin palstan pari muutakin sekopäähäirikköä.Noh itse en ikinä ole syyttänyt ketään toiseksi. antanut linkkiä muiden kirjoituksiin saati tehnyt pahinta häiriköintiä ikinä.... tehnyt uutta aloitusta jossa arvostelen muita
- TyhmäTyhmempiBussissa
Bussissa kirjoitti:
Noh itse en ikinä ole syyttänyt ketään toiseksi. antanut linkkiä muiden kirjoituksiin saati tehnyt pahinta häiriköintiä ikinä.... tehnyt uutta aloitusta jossa arvostelen muita
Ainakin turkulaisia poliiseja arvostelet ja ihan oikeilla nimilläkin vielä. Lisäksi olet kuorma-autopuolella arvostellut ja haukkunut niinikään turkulaisia kuljetusliikkeitä joissa olet työskennellyt ja saanut loparit. Älä siis jauha paskaa ettet muka olisi ketään arvostellut.
TyhmäTyhmempiBussissa kirjoitti:
Ainakin turkulaisia poliiseja arvostelet ja ihan oikeilla nimilläkin vielä. Lisäksi olet kuorma-autopuolella arvostellut ja haukkunut niinikään turkulaisia kuljetusliikkeitä joissa olet työskennellyt ja saanut loparit. Älä siis jauha paskaa ettet muka olisi ketään arvostellut.
Kyllä. Tulen muistuttamaan Kaisu Kivimäen, Bengt Lagerroosin, Mika Turtiaisen ja Jonas Tikan virheistä niin kauan kunnes he saa seuraamuksensa teoista...
- Rekka-autossa
Bussissa kirjoitti:
Noh itse en ikinä ole syyttänyt ketään toiseksi. antanut linkkiä muiden kirjoituksiin saati tehnyt pahinta häiriköintiä ikinä.... tehnyt uutta aloitusta jossa arvostelen muita
Miksi ei saisi antaa linkkiä muiden kirjoituksiin? Itsekin olet usein pyytänyt linkkiä tueksi jos joku väittänyt että olet joskus kirjoittanut jotain. (Antaisin linkin sellaiseen viestiin, jossa olet pyytänyt linkkiä, mutta koska ei stalkata muita käyttäjiä, niin en voi antaa). Sitten kun antaa pyytämäsi linkin julkiselle palstalle kaikkien nähtäville kirjoitettuun viestiisi, onkin "stalkkaaja". Joten painupa vittuun kusipää täältä haukkumasta muita stalkkaajiksi.
"Kyllä. Tulen muistuttamaan Kaisu Kivimäen, Bengt Lagerroosin, Mika Turtiaisen ja Jonas Tikan virheistä niin kauan kunnes he saa seuraamuksensa teoista..."
Olet sä täysi pelle. Sinä saat tehdä "kaikista pahinta häiriköintiä" eli solvata oikeilla koko nimillä ihmisiä, mutta muut ei saa :) Vittu sä olet kyllä pelle.
Ei suakaan dorka ole kukaan "syyttänyt" toiseksi, kyllä sinut kaikkine nimimerkkeinesi tunnistaa, ihan tosiasioiden toteamisesta se vain jos sanoo, että Pankkiautomaatti=Pakettiautomaatti=Pikapankki=Bussissa=jne... Tottahan se on, joten ei se ole mitään toiseksi henkilöksi syyttämistä. Rekka-autossa kirjoitti:
Miksi ei saisi antaa linkkiä muiden kirjoituksiin? Itsekin olet usein pyytänyt linkkiä tueksi jos joku väittänyt että olet joskus kirjoittanut jotain. (Antaisin linkin sellaiseen viestiin, jossa olet pyytänyt linkkiä, mutta koska ei stalkata muita käyttäjiä, niin en voi antaa). Sitten kun antaa pyytämäsi linkin julkiselle palstalle kaikkien nähtäville kirjoitettuun viestiisi, onkin "stalkkaaja". Joten painupa vittuun kusipää täältä haukkumasta muita stalkkaajiksi.
"Kyllä. Tulen muistuttamaan Kaisu Kivimäen, Bengt Lagerroosin, Mika Turtiaisen ja Jonas Tikan virheistä niin kauan kunnes he saa seuraamuksensa teoista..."
Olet sä täysi pelle. Sinä saat tehdä "kaikista pahinta häiriköintiä" eli solvata oikeilla koko nimillä ihmisiä, mutta muut ei saa :) Vittu sä olet kyllä pelle.
Ei suakaan dorka ole kukaan "syyttänyt" toiseksi, kyllä sinut kaikkine nimimerkkeinesi tunnistaa, ihan tosiasioiden toteamisesta se vain jos sanoo, että Pankkiautomaatti=Pakettiautomaatti=Pikapankki=Bussissa=jne... Tottahan se on, joten ei se ole mitään toiseksi henkilöksi syyttämistä.Se on SAIRASTA seurata jotain käyttäjää tai stalkata häntä...
Se on niin sairasta ettei mitään rajaa... Itse en ole YHTÄÄN ketjua avannut jossa arvostelen jotain. Linkittänyt toisten viesteihin tai syyttänyt jotain joksikin....
Kyllä. Jokaista viestiä käsittelen yksilönä. Joka ikistä (Mitä nyt liikennemerkkipelleä joskus näpäytän)
- Nyhverö_Nyyssönen
haista paska
- Tk___
unohtui mainita olen ämmä!
ehkä kannattaa rekisteröidä nimimerkki niin kukaan ei varasta :D
- plöppä
Vittu saatana perkele saatana perkele saatana perkele!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958