painajaiseni vaakamies

härkä

Tapasin syksyllä vaakamieheni?,naps ja rakastuin.
Uskoin löytäväni sen oikean.Vaakamieheni puhui/viestitteli varsin tunnepitoisesti heti ensitapaamisen jälkeen ja minä härkä olin entistä myydympi.Vaaka kertoi menneisyydestään,avioliitto päättyi vaimon pettämisiin,seuraavassa suhteessa nainen oli narsisti,tiedä häntä.Nyt hän löysi elämänsä naisen,minut,joka olen umpirehellinen,empaattinen,mukautuvainen,uskollinen.Kaikki oli melkein täydellistä kunnes ensimmäisen oharin vaakamieheni järjesti.Mies katosi,ei vastannut soittoihini,ei viesteihin.Meidän piti viettää joulu yhdessä.uutena vuotena tapasimme,miehen selitys oli että hän mietti vanhoja suhteitaan ja analysoi itseään.Iltaa emme enään viettäneetkään yhdessä koska illansuussa mies soitti, että varmasti parempi että vietämme erikseen.Olin ällikällä lyöty,olinhan antanut anteeksi joulun katoamisen.Mietin onko hänellä toinen nainen jota vedättää tässä sivussa.uuden Vuoden jälkeen mies otti yhteyttä ja halusi tavata ja selittää käytöstään.Vaaka kelasi taas menneitä asioita ja analysoi itseään sekä minua.Oli kuulemma epävarma minusta ja nyt varma että olen luotettava ja hyvä kumppani.Meni muutama viikko todella hyvin,tapasimme säännöllisesti ja härkä oli taas myyty,kunnes seuraava katoaminen tuli.Selitys aina sama.Omat tunteeni ovat vuoristorataa,itkun ja pettymysten välillä.Irtiottojen muutamia päiviä kestävien jälkeen vaaka ottaa yhteyttä ja haluaa tavata.Taas on kaikki hyvin ja tunteet roihuu vaakamiehelläni.Täytyy rehellisesti sanoa, ettei tämä vaakamies vastaa laisinkaan sitä miesihannetta joka minulla on, täysin päinvastoin.Itse olen ikäisekseni hyvännäköinen,eikä varmasti ole seurasta pulaa, mutta olen täysin koukussa vaakaan enkä voi kuvitellakaan että tapailisin muita.Välillä jo luulen olevani tulossa hulluksi, että annan miehen "pompottaa" itseäni,aiheuttaa pettymyksiä ja surua.Saan tekstiviestejä jossa vaaka rakastaa minua ja seuraavassa "mutkassa" katoaa.Vaakamiehelläni on vakava sairaus,syöpä,ja mietinkin saako sairaus (joku masennus),miehen aina vetäytymään.
Härkä joka rakastaa turvallisuutta kärsii tästä ailahtelevaisuudesta erittäin paljon, mutta ei myöskään pääse irti tästä suhteesta.Vaakamieheni tekee mitä haluaa,härkä vain sopeutuu.Olen sanonutkin ettei koskaan aikaisemmin kukaan mies ole minua kohdellut näin huonosti, enkä käsitä miten annan näin tapahtua.Olen kysynyt suoraan onko hänellä muita naisia ,mutta kieltää ettei ole.Kun olemme yhdessä mies on todella huomioiva ja hellä,siitähän härkä nauttii.Lupaa ettei enään katoa ja rakastaa minua todella paljon.Ehdotin hänelle että menisi terapiaan purkamaan historiaansa ja näin hän tekikin.Vaikea on käsittää miksi hän haluaa minut elämässään pitää vaikka käyttäytyy törkeästi.Onko kellään mitään kikkakolmosta jolla saisin tämän miehen perusturvalliseksi.Uskomatonta mutta totta,minun on todella vaikea irrottautua tästä suhteesta ja jotenkin vain luotan että kaikki muuttuu.

6

2724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ikinä!

      Olen ollut 20vuotta a-liitossa vaakamiehen kanssa ja helppoa ei ole ollut! Nyt olen eroamassa tuosta ihmisestä. Se on just tota mitä kirjoitit ylhäällä. Häipyy ja taas lupaa muuttua yms. Omat menot ja me muut tässä perheessä olemme ainoastaa kynnysmattoja hänelle. Hän käyttäytyy välillä tosi töykeästi meitä kohtaa ja ei arvosta perhettään yhtään. Kierrän kaukaa kaikki vaakamiehet! sekä välillä häntä vaivaa masennus ja hänessähän ei ole mitään vikaa vaan vika on meissä muissa sekä lääkäriin hän ei mene. Mieti vielä haluatko hermoja repivän liiton vaakamiehen kanssa.

      • Kauris

        Sairaus saattaa olla syynä vaakamiehen ailahteluihin minun kohdallani taakse jäänyt avoliitto vaakamiehen kanssa ei kyllä koskaan kadonnut mihinkään mutta aika painajaista yhteiselo oli sairaalloista mustasukkaisuutta ja toisen aliarvioimista onneksi takanapäin. En tosin tiedä onko horoskooppimerkillä mitään tekemistä asian kanssa. Ystäväni on myös vakavasti sairas hän välttää vakavia suhteita sairautensa vuoksi.


      • Onneksi kait

        Tänään on tullut itkettyä viisi tuntia ja välillä tuntuu niin pahalta, että oksettaa. Erottiin oikein hienosti tekstiviestien välityksellä, tosin olihan ne pitkiä mutta silti ihan naurettavaa. Tämä kaksi vuotta on ollut henkistätaistelua ja kynnysmattona olen tosiaan ollut. Nyt pitää jostain löytää voimia ja ei enää ikinä vaakamiestä!


    • vaa'an kanssa

      Neuvoisin "kikkakolmoseksi" sitä, että et itse olisi liian "kiltti", liian "käytettävissä". Pystytkö ottamaan vähän etäisyyttä koko tilanteeseen? Uskon, että vaakamiehesi sopivasti "säikytettynä" voisi osoittaa selvemmin, mitä hän oikein suhteeltanne haluaa.

    • monella muullakin

      Eikä se ole selitys, että kaikissa muissa olisi vikaa ja itsessä ei ollenkaan. Todella hälyyttävää. Ajattele kahdesti jatkoa.

      • hämätä...

        Syövän ei tosiaan kannata antaa hämätä selityksenä. Nimittäin ihmiset ovat tässä(kin) asiassa yksilöitä.

        Tunnen miehen, joka syöpädiagnoosin saatuaan toteutti unelmansa ja muutti ulkomaille. Jotkut haluavat elää täysillä, kun tietävät ajan rajallisuuden. Toiset painavat jarruja peläten, että liika muutos vaikuttaa sairauteen negatiivisesti.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe