geisha-pallot

............

kun nuo laittaa paikoilleen niin annetaanko niiden vain olla vai pitääkö tehdä jotain harjoituksia? kauanko pitäisi harjoitella kerrallaan?

8

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa

vaan olla.Lihakset tekevät työtä vaikket itse palloja liikuttelekkaan. Onko sinulla narulliset "ensipallot" vaiko pienet yksittäiset pallot? JOs ei ole ennen käyttäny olisi hyvä aloittaa narullisilla,vähän isommilla palloilla. Itse alotin narullisilla ja pidin ensin ½h ja sitten vähitellen lisäsin aikaa.Kun lihakset tottuu ja osaat niitä käyttää, voipi vaihtaa pieniin palloihin.

• kolmen äippä

Pääsääntöisesti annan vaan olla siellä muutaman tunnin, mutta nyt olen oppinut liikuttelemaan palloja lihaksia supistelemalla. Teen tätä yleensä istuessani sopivan rauhallisella hetkellä, esim bussissa.
      Ihan alussa on tehokasta vetää narusta palloja ulospäin samalla yrittäen vastustaa sitä lihaksia jännittämällä. Sitten pallot taas sinne syvälle ja sama uudestaan.

• +++

Minä laitan palluran sisään ja lähden lenkille. Kun lihakset kehittyvät, laitan enemmän painoja sinne palloon ja taas menoksi. Ja jossain vaiheessa sitten voin vaihtaa pienempään palloon, ensin tietysti pienillä painoilla.

Kuulat sisällä voi myös hyppiä hyppynarulla, niin saa lisää tehoa hommaan.

• hihh
        +++ kirjoitti:

Minä laitan palluran sisään ja lähden lenkille. Kun lihakset kehittyvät, laitan enemmän painoja sinne palloon ja taas menoksi. Ja jossain vaiheessa sitten voin vaihtaa pienempään palloon, ensin tietysti pienillä painoilla.

Kuulat sisällä voi myös hyppiä hyppynarulla, niin saa lisää tehoa hommaan.

Kaikenlainen reipas liikunta pallot sisällä on ollut tehokasta. Kesäisin jo tavaksi tullut marja- ja sieniretket on oikein maratonjumppaa. Mutta myös kotona esim. siivous ja vaikkapa vaatteiden silitys on ollut hyvää aikaa tälle asialle.
        Kerran kokeilin lasten jättitrampolinissa hyppimistä pallukat sisälläni. Hetken aikaa onnistui, mutta sitten se toinen pallo vaan luisui pikkupöksyihin...

• kuinkakohan

moni katselee sun viestin luettuaan bussissa muita naisia ja miettii, hmmm, onkohan tollakin pallot pimpissä :):):)

• peruslukemilla
        kuinkakohan kirjoitti:

moni katselee sun viestin luettuaan bussissa muita naisia ja miettii, hmmm, onkohan tollakin pallot pimpissä :):):)

Juu, tuota aloin itsekin miettiä vasta myöhemmin.. Huomasin niitä poissaolevia, keskittyneitä ilmeitä, salaperäisiä hymyjä bussissa, kadulla, kaupan kassajonossa, ja meitin naisvaltaisella työpaikallakin.
        Osaan pitää nyt ilmeeni peruslukemilla, ja tämäkin vaatii harjoitusta.

• geishapallot

mutta en ole vielä niitä käyttänyt.
      Kysynkin että pitääkö niihin laittaa liukastetta vai "muljahtaako" ne sisään ihan tuosta vain?
      Mulla on 2 palloa peräkkäin ja narulla.
      Miten olette pesseet pallot käytön jälkeen? Mietityttää tuo hygienia että miten noi narut saa kunnolla puhtaaksi?

• esittelijä

Liukkarin kanssa ne vois helpommin sisään mennä,joten suosittelisin sitä laittamaan hieman.
        Pesusta sen verran,että normaali pesu miedolla saippuavedellä riittää. Jos haluat, niin käy ostamassa ihan erotiikkavälineille tarkoitettua desifiointi ainetta. EI siis normaaleja desejä,intiimialueelle on olemassa omaa ainetta.

Taikka olisit ostanut eri merkkiset pallot joissa ei ole pitää välinarua vaan se väli mikä jää on päällystetty silikonilla. Esim. smart balls.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe