Aseiden ja militarian keräilijät ovat eniten inhoamani kansanosa.
En hyväksy näiden kovaotteisten äijänköriläiden harrastuksia missään olosuhteissa. He väittävät olevansa kiinnostuneita historiasta, mutta todellisuudessa heitä kiinnostaa vain sotahistoria, Suomen sodat ja se, miten ihmisiä on tapettu ammuksilla ja pistimillä.
Täysin kieroutunutta väkeä.
Asekeräilijät tympivät
23
4232
Vastaukset
- inhoan ihmisiä
jotka inhoavat ihmisiä harrastuksensa vuoksi. Pidän tätä tyyppiä pohjasakkana, ja onneksi olkoon, kuulut siihen pikkusieluiseen sakkaan. Ainoa lohtuni on, että näillä tavallisesti on hyvin surkea oma elämä.
- arsenaali...
kusipäät ovat vain kateellisia koska eivät itse saa lupaa edes pienoiskivääriin.kaikki aseet ovat mahtavia keräily ja harrastuskohteita joiden arvo säilyy ja joillakin koko ajan nousee
- Suomi-konepistooli
Nyt suomalaiset aseharrastajat valppaina, ettei jenkit pääse karkuun aseidenomistustilastoissa.
Hankkikaa lisää aseita, se on maanpuolustusta ja kansalaisen yksityisoikeutta.
Suomi soti kovin sodissa ja sotimista pitää muistella aseiden kanssa. Muualla Euroopassa ollaan siirrytty liikaa pasifismiin, Suomen on otettava mallia USA:sta ja nostettava aseharrastus arvoon! - linjoilla
Suomi-konepistooli kirjoitti:
Nyt suomalaiset aseharrastajat valppaina, ettei jenkit pääse karkuun aseidenomistustilastoissa.
Hankkikaa lisää aseita, se on maanpuolustusta ja kansalaisen yksityisoikeutta.
Suomi soti kovin sodissa ja sotimista pitää muistella aseiden kanssa. Muualla Euroopassa ollaan siirrytty liikaa pasifismiin, Suomen on otettava mallia USA:sta ja nostettava aseharrastus arvoon!Kyllä vaan joka miehen on hyvä ampumaan opetella, vaikka olisi miten pasifisti (miksei naistenkin). Vakaumus kuitenkin muuttuu sitten kun oman itsen/perheen turvallisuus on vaarassa. Vaikkei maanpuolustusta edes käsiteltäisi, niin kyllä se on oman oikeuden harjoittamista.
Katsotaan nyt, koska EU-kieltää aseet kokonaan...
"Sotimista pitää muistella aseiden kanssa"
No ei tasan pidä. Tunteilu ja aseet eivät todellakaan käy yksiin.
"mallia USA:sta..." Ei. Ehei. Juurihan siellä päin kaadetaan asekontrollia niskaan isolla kauhalla. Tekosyynä toki V-techin kaltaiset tapahtumat. Heidän perustuslaillisia oikeuksiaan rajoitetaan koko ajan enemmän.
- että et itse
omista/uskalla omistaa/saa lupaa aseisiin. Sinä määrittelet ihmisarvon omistusten mukaan, etkä voi hyväksyä ajatusta, että joku omistaa sellaista, mitä sinä et. Haluat, että muut ovat yhtä surkeita tai surkeampia kuin itse olet.
- Schmeisser
Liito-oravan kakkoja keräävään puppeliin kannata juuri sanoja uhrata.
- Outlaw1875
...tai riidanhakuista porukkaa nämä "aseistakieltäytyjät",en muista lukeneeni miltään "Ituhippi"-palstalta jonkun aseharrastajan tai metsästäjän kirjoittaneen halveksivansa ja inhoavansa e.m. elämäntavan valinneita,aseiden vastustajat joutuvat negatiivisen ryöpytyksen kohteeksi ainoastaan tullessaan aukomaan päätään "vieraalle tontille".
Eli miksi sinä,"Ei aseita,kiitos" tulet ilmiselvästi haastamaan riitaa sellaiselle palstalle,jolla pyörii se porukka,josta et pidä? Mikset ennemmin kirjoittanut jollekin "omalle" palstallesi,kuinka kivaa on elää ilman aseita tai aseharrastusta?Vai onko jokainen pasifisti todellisuudessa kaappifasisti..?
Kaikki esimerkit viittaavat vahvasti siihen...- Laut
Transsu, hintti ja pahin aseistakieltäytyjä. On miehenä tynkä.
- kansalainen X
Vähiten arvostamani kansanryhmät:
1. turkistarhaajat
2. aseiden- ja militarian kerääjät
3. ravikansa
4. ammunnan harrastajat
5. maanpuolustusintoilijat
6. autourheilun harrastajat
7. jääkiekkoväki
8. kana- ja sikafarmarit
9. tekopyhät uskovaiset
10. hirviporukat- luetteloinnin, niin
Kerrotko mitä "porukoita" arvostat? Toki itsesi lisäksi.
- Nimetön
luetteloinnin, niin kirjoitti:
Kerrotko mitä "porukoita" arvostat? Toki itsesi lisäksi.
Älkää ruokkiko trollia:( saahan ihmisillä olla mielipiteitä.Nämä ihmiset ovat mielipiteensä muodostaneet,ok.Ei ainakaan auta,että haukutte heidät heti homoiksi,aseistakieltäytyjiksi yms. Ei asekeräilijät ole sotahulluja joita kiinostaa vain paljonko aseella/pistimellä on tapettu.Meille nämä ovat hienoja teknisiä kojeita, joiden alkuperäinen käyttötarkoitus on vain valitettavasti ihmisten tappaminen.Kun selvittää näiden historiaa, silloin vasta todella ymmärtää, kuinka mieletöntä sota on. Henkilökohtaisesti ainakin kasvu harrastuksen kanssa on tehnyt minusta vakaumuksellisen sodan vastustajan. Minusta kellään valtion johtajalla ei pitäisi olla oikeutta määrätä kansalaisiaan sotaan. Mutta maailma on mitä on, niin vähän ihmisiä,jotka ajattelevat omilla aivoillaan...
- Tsetseenin Sepe
Ol siinä tyypillä lista kaikesta mihinn ei pysty.No kerää sieniä, käpyjä ja jäkälää.
- ISÄ AURINKOINEN
Kas kun et aseiden ja militarian keräilijöiden lisäksi listannut sotahistorian tutkijoita listallesi?
Heidän teoksiensa ja "sairaisiin asioihin" kohdistuvan mielenkiinnon pohjalta olet kai omatkin mielipiteesi muodostanut?
No ehkäpä luet Voima-lehteä yms.
Joten antaaha olla ja pitäytykää homojen oikeuksissa sun muissa "tärkeissä asioissa" ni ei ainakaan kannatuksenne pääse yhteiskunnassamme kasvamaan. - normaali mies
Vähiten arvostamani nihilistit:1 liito oravan papanoiden keräilijät 2 nutturapää veikot 3 mies feministit 4 aseista kieltäytyjät 5 naispappeus intoilijat pakolais keräilijä papit 6 feministien johdatuksessa kulkevat nössö papit jotka ovat unohtaneet evankeliumin sanoman feminismille.
- Cornfed_
fdd
- fennoman
...ainakin niitä jotka eivät ole sellaista statusta saaneet,osanneet ,tai uskaltaneet edes yrittää hakea.
Laskehan,kuinka paljon tällaisia harrastajia on,vaikkapa prosentuaalisesti.Taitaa olla prosenteissa lasku mahdotonta.
Aseharrastajia ei lasketa tuohon ryhmään.- Ei collector vaan tomcator
omat aseeni kaapista ( 19 kpl ). Sitten keräilin ne huollettuani tulevia ammuntojani varten takaisin kaappiin. Tietysti piiput alaspäin ettei maan vetovoima vedä mahd.ylim.öljyjä koneistoihin. Tuntisin nyt itseni tärkeäksi jos joku poikkeava tai vähemmistöläinen jopa viherpiipertäjä inhoaisi minua. Inho, inho, inho, inho ja Jairjinhot minulle: porfafor, bitte schön, var så guda ja siis please.
- erkki2
Olen aktiivinen aseharrastaja. Teen henkisesti raskasta työtä, ampumaharrastus on minulle tärkeä vastapaino työlle. Kun satuu päivä jolloin ei ole mihinkään kiire, niin en tiiä mitään parempaa kuin ottaa eväät mukaan, termospuloon kahvia ja radalle koko päiväksi. Tulokset vain päiväkirjaan, niin mukava seurata kehitystä(jos sitä on). Kerro minulle miksi harrastukseni on väärä ja miksi siitä pitäisi luopua.Liikun ahkerasti myös luonnossa kameran kanssa. Harrastan myös metsästystä, olen mukana hirviporukassa(en varmaan pääse taivaaseen).
- Lucas Bosch Magnet Marelli
Ee hätiä mitiä. Et kae hetimiten ookkaa taevaasee mänössä. Minun aenae on esin käätävä maetokaapassa.
- No joo
Otappa ny vaippakokoelmas ja mee potalle miettii.
Jos pyssyt pelottaa, voit varmaan nukkua sänkys alla. - GRIZZLY
Mielipiteet ovat kuin persereikä! Kullakin omansa!
- Gosse från Mariehamn
Ee peräreekäkää oo ikkune pel. Suattaa alakoo pettämää ja pullahtelloo pullasyöjillen pukamat. Aeka epämukavat kuuluu oleva. Onkoo sullen näen piässy käämää?
- se on
Naapuri tympii kun se on polkupyörien keräilijä.
Vanhoja fillarinromuja on tontti täynnä. Vittuako noilla kukaan täysjärkinenkään tekis saatika tuo naapuri.
Keräilis vaikka käytettyjä hevosenkenkiä niin vois jotenkin kuvitella täysjärkiseks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783