Olen tässä lueskellut Jarista kirjoitettuja juttuja ja totean että tyhjänpäiväistä.Me voimme sanoa mitä vaan ,ei Jari välitä, hänelle riittää että liput saa myytyä konsertteihin.Hän EI kunnioita fanejaan eikä muitakaan ihmisiä,ei pienessä Suomen maassa tarvita hänenlaistaan diivaa ei hän maailmalla ole menestynyt eikä edes kotimaassaan Ruotsissa.Hän ei ole läsnä edes faneilleen,ei järjestä tapaamisia ei kirjoita nimmareita juoksee pois esiinymisten jälkeen,MIKSI?jos nyt joskus joku vähän lääppii niin olis tyytyväinen,hänhän haluaa huomiota.Etsikää hyvät fanit joku muu,joka välittää myös teistä.
10 vuotta pinnalla.. MONTAKO EDESSÄ?
Postman
2
731
Vastaukset
- fanittaja..
Postman oikeassa.. Jospa on jo kyllästynyt faneihinsa. Fanit taas eivät ole kyllästyneet Sillanpäähän, vaan kulkevat konsertista toiseen jopa 10-kerran kausivauhtia. Siinäpä pulma.
Jari itse ei ainakaan näytä tarvitsevan uusia faneja. Entiset mukana kulkijat riittää. Miten lienee suuren yleisön laita.
Mutta nythän onkin jo uusia fanitettavia.. nimittäin iki-ihanat Idolssit Koivusestako aloitetaan....Hih... - häh?
Jos liput menee kaupaksi, niin hommahan on okei, kukaan ei pakota keikoille. Miksi Siltsun pitäisi olla tyytyväinen, jos joku tulee häntä lääppimään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901