Roacctuan&sexihalut...

onko muila kadonnu sexihalut kuurin aikana ?? Onko se nyt jotain kuvittelua vai onko se sivuvaikutus ?
2437
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kysymys: Käytätkö saman aikaisesti e-pillereitä. Ainakin näillä on vaikutusta seksihaluihin. Roan sivuvaikutuksissa tätä oiretta ei sen sijaan ole mainittu. Entä onko elämäntilanne muuten tällä hetkellä stressaava? Kyse voi siis olla monen asian summasta.

Äänestä
  • hän syö roaa ja ennen roa kuuria seksi oli moitteetonta. Nyt se on muuttunut harvinaiseksi herkuksi. Itselläni ei ongelmaa. Syön cerazette minipillereitä ja ne on aivan loistavia !! EI menkkoja moneen vuoteen, aika luksusta. Ja iho pysysny tod hyvänä :) Söin aikoinani itekki roa kuurin mut ku nyt en muista et häviskö mulla halut sillon.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


lissu kirjoitti:

onko muila kadonnu sexihalut kuurin aikana ?? Onko se nyt jotain kuvittelua vai onko se sivuvaikutus ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu