Siltsulla, sitä ei TODELLAKAAN voi kiistää. Mahtava muuntautumiskyky ja showmeininki. Olen kyllä samaa mieltä täällä olleiden kirjoitusten kanssa, että läsnäolo on vähentynyt. Kiertueet vedetään läpi rutiinilla,mutta läsnäolo ja impulsiivisuus puuttuvat konserteista. Kaikki konsertit lähes tulkoot samanlaisia ja samalla kaavalla, jopa samoilla ilmeillä samoissa tilantessa!!!! Hyvin harjoiteltua, mutta me fanittaret vaadimme enemmän. Ja kohta se heijastuu pikkuhiljaa lipunmyyntilukuihin ja levymyyntilukuihin. Jarin pitäisi muistaa, kuka leivän tuo pöytään. Me fanit annamme mahdollisuuden tehdä sitä työtä ja asua kauniisti ja matkustella. Me sen mahdollistamme. Laulaja (monen monen vuoden kokemuksella ja kokeneempi kollega) Kari Klabbi Tapio tiivistikin tämän pääsiäisen iltapäivälehdessä, Monet nykypäivän artistit unohtavat fanit kuulijat tavallisen kansan ja tekevät pelkkiä konserttisalikeikkoja (lue kuten Sillanpää) ja näin unohdetaan tavallinen kansa ja syrjäisimmät tanssilavat, joita Klabbi kiertää, hän tuo musiikin Suomen joka kolkkaan ja kiertää sellaisetkin lavat, joissa artisteille ei esim omia vessoja yms kunnon tiloja. Kuvitteletko Sillanpäätä tavallisessa miesten vessajonossa!!!!???? Tällainen vaatimaton asenne ja yleisön huomioiminen esim Kari vaihtaa aina sanan yleisön ja fanien kanssa ja jakaa uskollisesti nimmareita ja tekee kuukaudessa vähintään 15 keikkaa!!!!!! Ja on yli 60! Vaikkakin mieluummin kuuntelen Jarin musiikkia , olisi Jarilla tuossa kyllä paljon opittavaa! Toivottavasti osuu Kainulaisen silmiin ja kerrot hänelle tästä! Jollei Jari itse illan pimeinä tunteina lasi kädessä tätä itse lue...
T: M (tunnistiko?)
Suomen paras
10
1498
Vastaukset
- eri jonot
Tähtien tulee olla eri vessajonoissa kuin me ihailijat!
- rafaelin enkeli
Onko Sillanpää joku tähti.
- BLAAH
rafaelin enkeli kirjoitti:
Onko Sillanpää joku tähti.
Pyyhkii laittioita aika monella artistilla tässä maassa. Vaikkei toi imelä staili ole mun juttu, niin täytyy kyllä antaa Siltsulle täydet pojot. Taittuu eri genret ja esiintyminen ihan eri tasolla kuin valtaosalla iskelmärtisteilla.
- Sivusta seurannut..
BLAAH kirjoitti:
Pyyhkii laittioita aika monella artistilla tässä maassa. Vaikkei toi imelä staili ole mun juttu, niin täytyy kyllä antaa Siltsulle täydet pojot. Taittuu eri genret ja esiintyminen ihan eri tasolla kuin valtaosalla iskelmärtisteilla.
faneja jotka kulkee sen perässä vuodesta toiseen samalla keikka kaudellakin jopa 8-10 kertaa, uhraavat melkoiset summat lippuihin, vaikka maestro ei välitä faneistaan tuon taivaallista. Hyvä laulaja silti.
- musica
BLAAH kirjoitti:
Sillanpää on ääneltään kaukana Suomen parhaista iskelmäartisteista. Laulaa falskisti ja epäpuhtaasti välillä ja ääni on ohut. Hänen äänensä on selvästi muuttunut huonommaksi ja jotenkin naismaisemmaksi alkuajoista. En tiedä mikä siihen on syynä ( Liiallinen juhliminen vai /ja tupakointi kenties ? ) mutta muhkeus ja uljaus äänestä puuttuu täysin.
"Karisma" on lähinnä teennäistä ja imelää yleisön nuoleskelua . Kiitos, mutta ei kiitos. Onneksi Suomessa on runsaasti Sillanpäätä parempia laulajia myös iskelmäpuolella. - ...
Tähteitä huussijonoihin!
- rouva tuura
niilläkin on omansa mutta kuka on siltsu
- Party 4 love
rouva tuura kirjoitti:
niilläkin on omansa mutta kuka on siltsu
Katso ja ihastu:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=75&t=&a=03761
- ei niin kirjaimellisesti ...
No ne "fanit" eivät kyllä Siltsua elätä. Ne fanit kyllä tiedetään ja tunnetaan. Suuri yleisö on se, joka Sillanpään elättää eivät ne ns. fanit. Jos ne "fanit, jotka kiertävät keikalta keikalle, laitettaiin riviin ja ne ns. etupekkiläiset, ei niitä nyt niin paljon ole. Muualta ne elättäjät tulevat, niiden varaan ei nyt kyllä oikein voi laskea.
- .....
Kaikenlaisii vareksia elättelevät. voi, voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029