Kyselisin et onko kellään kokemusta italian bibionesta ? ja vielä vaik sattumalta huoneistohotelli palacesta ? Olisi tarkoitus mennä elokuussa.... kerro jos tietoja....
italia bibione
4
2782
Vastaukset
- -miira
Viime kesänä tuli viikko siellä vietettyä. Melkoinen turistirysä, hotelleja hotellien perään. Elokuussa ranta oli liian täynnä ihmisiä, joten hotellin uima-allasosastoon kannattaa panostaa. Varmasti hyvä paikka lapsiperheille.
- nihveli
hei lähden sunnuntaina Bibioneen! hieman jännittää minkälainen paikka on kyseessä koska matka tuli tilattua hieman hätiköiden.... kokemuksia? ps. olen menossa myös huoneistohotelli palaceen!
- ninde]
Millainen paikka Bibione oli??? Ollaan lähdössä 12.8... ja ollaan kuultu sekä hyvää että pahaa =)
- Bembo
ninde] kirjoitti:
Millainen paikka Bibione oli??? Ollaan lähdössä 12.8... ja ollaan kuultu sekä hyvää että pahaa =)
Tulimme noin viikko sitten Bibionesta. Paikka oli ihan ok. Siellä on siistiä. Ranta on hyvä ja samoin ruoka, jäätelöstä puhumattakaan:o) Se on täysin rantalomakohde. Kauppoja löytyy ja ravintoloita. Meidän makuun oli liikaa saksalaisia. Siellä kun puhutaan pääasiassa saksaa ja italiaa. Kun puhut heille englantia, he vastaavat saksaksi. Bibionesta pitää lähteä pois, jos haluaa enemmän tutustua Italiaan. Bibionessa asuu ympärivuotisesti noin muutama tuhat ihmistä ja tällä hetkellä siellä on muutama satatuhatta turistia, ehkä se kuvaa paikkaa parhaiten. Mutta ihan mukava lomakohde oli. Itse olimme hotelli Bembossa, joka oli tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302866Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081847Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171434
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731370Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771179- 311038
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa981016