Pyykin paha

haju , haju voi

tulla pyykkiin muös, jos koneen kumi- tai muoviosat kuumetessaan "luovuttavat" jotain hajua.

Muisten kuulleeni , että joistakin konemalleista olisi jouduttu vaihtamaan ns. kaulus , kun se on ollut väärästä materiaalista tehty.

Näistä tapauksista saattaa hyvinkin olla jo useampi vuosi, mutta tuli mieleeni , kun luin tuolla alempana olevaa pyykin hajuisuus keskustelua.

Suurin hajuhaitta toki on nämä ylihajustetut pyykki ja huuhteluainet.

Amwayn aineet ei sopineet minulle, mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle!!!!
Tavallinen mäntysuopakin aih. oireita ja kaikki sitruunalla höystetyt , sekä nämä uudet jäänraikkaat entisten lisäksi......

4

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajusteita

      Joten ei ihme, että eivät sopineet. Itse kierrän kaukaa, vaikka hajusteet ovat mietoja.

      • ärsyttää

        kaikki valkaisuaineet, joita on lähes jokaisessa pyykinpesuaineessa mukana. Sitten ovat valkaistut lastenvaipat, wc-paperit ja nenäliinat. Miksi ihmeessä niiden tulee olla valkaisuaineissa käsiteltyjä??? Kuka niitä tarvitsee? Taitaa olla pelkkä myyntikikka, muistaako kukaan enää "valo valkaisee"-mainosta. Siinä sanottiin aika rajusti, miten valkaisuaineet toimivat. Kyllä Serlan ruskehtavan keltainen väri on ainoa wessapaperi, jota meillä käytetään. Kaikki kutina lakkasi, kun siirryin valkaistusta valkaisemattomaan.


    • käytän

      Erisania, vain ja ainoastaan.

      • ärsyttää

        käytän vain ja ainoastaan Erisania.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe