Miten saan photoshop 5.0 tai elementsiin brusheja??
Miten saada brushit?
4
602
Vastaukset
- trolliolli
Nyt en pysty varmasti sanomaan, kun en noista vanhemmista versioista tiedä, enkä elementsiin ole lisännyt brusheja.
Luulisin kuitenkin, että niissäkin ne vain lisätään photoshopin asennuskansioon (sieltä presets/brushes) muiden joukkoon. Abr-tiedostoja ovat.
Brusheja löytyy netistä, mm. deviantartista. Osan saa ladattua suoraan abr-filuina ja osa on pakattu kansioihin.- geiro
Mutta miten nee saa niihin muotoihin minulla ne on giffejä.
- trolliolli
geiro kirjoitti:
Mutta miten nee saa niihin muotoihin minulla ne on giffejä.
Sitten ne pitää photoshopissa käydä tekemässä.
Avaat gif-kuvan. Sitten Edit -> Define brush preset. Sivellin lisätään automaatisesti nykyisen listan perälle. Preset managerin kautta voit tallentaa haluamasi listan, vaikka ainoastaan tuon yhden, mutta ne varmaan kannattaa lajitella jotenkin järkevästi.
Näin ainakin CS2:ssa.
- Morso .
Miulla on ABR tiedostona, muttei tule listaan.. elementsillä siis mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136