Kansi tullut julki:
http://ic3.deviantart.com/fs13/f/2007/099/6/9/SVR2008_Cover_by_Tebacka.png
(ja tuo oli siis minun tekemä, ei virallinen) ;)
SmackDown vs. Raw 2008
11
700
Vastaukset 11
- dark-j
aika makeen näkönen,tosta olis voinu uskoo että se on 08;n kansi, mut millä kuvanmuokkaus ohjelmalla muokkasit tollasen? ;P
- Badass
En muokannut vaan tein :P
Ja käytän siis Adobe Photoshop CS2, joka on maksullinen. Maksaa noin 600-800€, en tiedä tarkkaa summaa, mutta sitä luokkaa.
Kyllähän sen voi myös warettaa.. - dark-j-
Badass kirjoitti:
En muokannut vaan tein :P
Ja käytän siis Adobe Photoshop CS2, joka on maksullinen. Maksaa noin 600-800€, en tiedä tarkkaa summaa, mutta sitä luokkaa.
Kyllähän sen voi myös warettaa..tätä ei saa ilmasena?
- Badass
dark-j- kirjoitti:
tätä ei saa ilmasena?
*köhwaretaköh*
- Badass
dark-j- kirjoitti:
tätä ei saa ilmasena?
Aloittelijoille suosittelisin PhotoFiltreä, joka on täysin ilmainen ohjelma. Pistät vain Googlen hakuun PhotoFiltre.
- dark-j-
Badass kirjoitti:
Aloittelijoille suosittelisin PhotoFiltreä, joka on täysin ilmainen ohjelma. Pistät vain Googlen hakuun PhotoFiltre.
aika näppärä ohjelma se on, on ollu käytössä jo kohta puoli vuotta tää photofiltre ja gimp. ;>
- Raid*
.. Hbk on hieman venyneen näköinen, SvR2008 logon reunat ovat epätasaiset sekä Edgen ympärillä oleva glow ei näytä kauhean hyvältä.
- Badass
Otin tuon logon Caws.ws-sivustolta ja se oli .gif-muodossa, joten siitä tuli nuo röpöreunat.
- The_Hitman
tähän vois sanoo: TEE ITE PAREMMAN! x)
mut aika makee kansikuva. ehkä HBKn tilalle vaikka Orton, niin siinä olis "WWEn tulevaisuus"...
- Badass
Kokeilen tehdä vielä yhden omakeksimän kannen, saas nähdä minkälainen tulee.
- Badass
http://ic3.deviantart.com/fs13/f/2007/104/7/9/SvR2008_Cover_2_by_Tebacka.png
Tuo nWo-logo on tuossa siitä syystä, että jos tosiaan olisivat tehneet comebackin Survivor Seriesissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511021- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34617- 39547
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431