Hinta/teho suhde.

Voima puhuu.

Onko Seateissa tätänykyä markkinoiden paras hinta/teho suhde?

Seatilla näyttäisi ainakin olevan tehokkaita pelejä kohtuu hintaan.

11

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turboibbe

Jep. Itse havaitsin tuon, kun Ibiza FR:n faceliftattu malli tuli myyntiin keväällä 2006. Hinta kepoiset 19.990 eur 150 hv ja 220 Nm turbosportista on naurettavan vähän nykypäivänä maassamme. Sama juttu Leonin FR:n ja Cupran osalta, ja myös tilaa tarvitseville Seat Altea XL 1,8 TFSI-koneella samaa halpaluokkaa.

Kohta itsellä ollut vuoden verran Ibiza FR 150 turbo, ja pidän autosta edelleen erittäin paljon. Hyvä ajaa, riittävät tilat ja varustelu (otin ainoana lisävarusteena puoliautomaatti-ilmastoinnin ja stereot), mahtava moottori (kiihtyvyys ja sitkeys, kiitos väännön), lämmin pakkasilla ja mukava ulkonäkö.

Jos olisi rahaa laittaa yli 30 tonnia uuteen sporttivehkeeseen, olisi valinta Leon FR tai Cupra. Seat tkee VAG-ryhmän sporttihenkiset autot, ja myös muu laatu hyvää tasoa, ei ole ollut pikkuvikojakaan.

• mitä tämä hypetus on?

Vai mistä lähtien 150 hv ja 2xx Nm on ollut paljon?

Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

Mun mielestä noi 1.8Turbo VAG-koneet kuuluu aika höyhensarjaan.

• tollasilla
        mitä tämä hypetus on? kirjoitti:

Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

tehoilla ja väännöillä olevia autoja saa uutena alle 30te??

• varaurpoturpo

heräsit ja huomasit laskeneesi allesi. Onnekkaasti se olikin vain unta, kun eihän sulla ollut ajokorttiakaan.

• varmaan

että ostit jonkun vanhan käytetyn isomoottorisen louskun, jossa on tuplasti enemmän vikoja?
        Toki tuplasti vääntöä ja tehoa, mutta kun et kiihtyvyyksiä ottanut puheeksi, niin ettei vain olisi niin, että jää jopa chipatulle pizzalle kiihdytyksessä, vaikka käytettynä maksaa enemmän kuin pizza uutena?

• bizza

Niin joku vanha ruosteenraiskaama jenkki jossa on joskus ollu 300hv mutta nyt niistäkin puolet on laitumella.

• MBorBMW

Kuinka ihmeessä päädyin keskusteluun 10vanhoista seat autoista?

Nykypäivänä voidaan rehellisesti sanoa että 150hp ja noin 200nm on todella vähän.
      Lähes kaikissa kia hyundai yms ritsoissa on tollaset tehot. ELi unhdetaan moiset.

Nyt eletään vuotta 2017. Missä autossa on paras hinta/teho suhde?
      Itse olen harkinnut BMW 335i tai M3, näitä saa kohtuu hintaan ja tehoa on 300-400hp. molempia noin 30k€ hintaan. 100hp ->10k€.

Onko muita varteenotettavia vastaavia vaihtoehtojA?

• voisatan

Kolmekymppiä ny mennä pulittaa jostakin saatanan mopedin koneellaa olevasta?

• mopokemari

Nyt puhutaan uusista autoista eikä mistään gyntterin loppuunpieremistä.

• Unohtuiko-jotain

Nyt kyllä useimmilla kirjoittajilla taisi unohtua, että alle 20k€ voi saada 150hv:n uusi auto. Jos kerran haetaan parasta hinta-tehosuhdetta, niin voisi tietysti olettaa tarkoitettavan uusia autoja.

Jos näin ei ole, niin toki löytyy aina jotain vanhoja ikäloppuamerikanrautoja satoine hevosvoimineen muutamalla tonnilla tai muita paljon ajettuja vanhoja tehokkaita linttabemareita tms tuohon hintaan ja selvästi halvemmallakin. Tuskinpa näistä kuitenkaan oli kyse.
      Ja 30k€ on sekin jo selvästi kalliimpi.

• 78899990000000

Se on juurikin näin eli Seat tarjoaa uutena hevosia edukkaasti. Ostakaa se 30t Mersu,Bmw ja tietysti se huippuvarusteltu malli niin loppuu rahat nopsaan huoltoihin.Itselläni kävi näin,kun Airmatic alusta piti päivittää niin hinta-arvio oli 8-10t Euroa.Alkoi kummasti Seat kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      189
      7836
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      95
      4095
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      68
      2672
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      75
      1702
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      394
      1629
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1508
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1486
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1141
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1070
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe