Hinta/teho suhde.

Voima puhuu.

Onko Seateissa tätänykyä markkinoiden paras hinta/teho suhde?

Seatilla näyttäisi ainakin olevan tehokkaita pelejä kohtuu hintaan.

11

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turboibbe

      Jep. Itse havaitsin tuon, kun Ibiza FR:n faceliftattu malli tuli myyntiin keväällä 2006. Hinta kepoiset 19.990 eur 150 hv ja 220 Nm turbosportista on naurettavan vähän nykypäivänä maassamme. Sama juttu Leonin FR:n ja Cupran osalta, ja myös tilaa tarvitseville Seat Altea XL 1,8 TFSI-koneella samaa halpaluokkaa.

      Kohta itsellä ollut vuoden verran Ibiza FR 150 turbo, ja pidän autosta edelleen erittäin paljon. Hyvä ajaa, riittävät tilat ja varustelu (otin ainoana lisävarusteena puoliautomaatti-ilmastoinnin ja stereot), mahtava moottori (kiihtyvyys ja sitkeys, kiitos väännön), lämmin pakkasilla ja mukava ulkonäkö.

      Jos olisi rahaa laittaa yli 30 tonnia uuteen sporttivehkeeseen, olisi valinta Leon FR tai Cupra. Seat tkee VAG-ryhmän sporttihenkiset autot, ja myös muu laatu hyvää tasoa, ei ole ollut pikkuvikojakaan.

      • mitä tämä hypetus on?

        Vai mistä lähtien 150 hv ja 2xx Nm on ollut paljon?

        Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

        Mun mielestä noi 1.8Turbo VAG-koneet kuuluu aika höyhensarjaan.


      • tollasilla
        mitä tämä hypetus on? kirjoitti:

        Vai mistä lähtien 150 hv ja 2xx Nm on ollut paljon?

        Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

        Mun mielestä noi 1.8Turbo VAG-koneet kuuluu aika höyhensarjaan.

        tehoilla ja väännöillä olevia autoja saa uutena alle 30te??


      • varaurpoturpo
        mitä tämä hypetus on? kirjoitti:

        Vai mistä lähtien 150 hv ja 2xx Nm on ollut paljon?

        Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

        Mun mielestä noi 1.8Turbo VAG-koneet kuuluu aika höyhensarjaan.

        heräsit ja huomasit laskeneesi allesi. Onnekkaasti se olikin vain unta, kun eihän sulla ollut ajokorttiakaan.


      • varmaan
        mitä tämä hypetus on? kirjoitti:

        Vai mistä lähtien 150 hv ja 2xx Nm on ollut paljon?

        Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

        Mun mielestä noi 1.8Turbo VAG-koneet kuuluu aika höyhensarjaan.

        että ostit jonkun vanhan käytetyn isomoottorisen louskun, jossa on tuplasti enemmän vikoja?
        Toki tuplasti vääntöä ja tehoa, mutta kun et kiihtyvyyksiä ottanut puheeksi, niin ettei vain olisi niin, että jää jopa chipatulle pizzalle kiihdytyksessä, vaikka käytettynä maksaa enemmän kuin pizza uutena?


      • bizza
        mitä tämä hypetus on? kirjoitti:

        Vai mistä lähtien 150 hv ja 2xx Nm on ollut paljon?

        Mulla on käyttöautossa tuplasti tehoa,ja näemmä vääntöäkin lähes tuplasti.Ja maksoi kuule vähemmän kuin 30 000e.

        Mun mielestä noi 1.8Turbo VAG-koneet kuuluu aika höyhensarjaan.

        Niin joku vanha ruosteenraiskaama jenkki jossa on joskus ollu 300hv mutta nyt niistäkin puolet on laitumella.


    • MBorBMW

      Kuinka ihmeessä päädyin keskusteluun 10vanhoista seat autoista?

      Nykypäivänä voidaan rehellisesti sanoa että 150hp ja noin 200nm on todella vähän.
      Lähes kaikissa kia hyundai yms ritsoissa on tollaset tehot. ELi unhdetaan moiset.

      Nyt eletään vuotta 2017. Missä autossa on paras hinta/teho suhde?
      Itse olen harkinnut BMW 335i tai M3, näitä saa kohtuu hintaan ja tehoa on 300-400hp. molempia noin 30k€ hintaan. 100hp ->10k€.

      Onko muita varteenotettavia vastaavia vaihtoehtojA?

      • voisatan

        Kolmekymppiä ny mennä pulittaa jostakin saatanan mopedin koneellaa olevasta?


      • mopokemari

        Nyt puhutaan uusista autoista eikä mistään gyntterin loppuunpieremistä.


    • Unohtuiko-jotain

      Nyt kyllä useimmilla kirjoittajilla taisi unohtua, että alle 20k€ voi saada 150hv:n uusi auto. Jos kerran haetaan parasta hinta-tehosuhdetta, niin voisi tietysti olettaa tarkoitettavan uusia autoja.

      Jos näin ei ole, niin toki löytyy aina jotain vanhoja ikäloppuamerikanrautoja satoine hevosvoimineen muutamalla tonnilla tai muita paljon ajettuja vanhoja tehokkaita linttabemareita tms tuohon hintaan ja selvästi halvemmallakin. Tuskinpa näistä kuitenkaan oli kyse.
      Ja 30k€ on sekin jo selvästi kalliimpi.

    • 78899990000000

      Se on juurikin näin eli Seat tarjoaa uutena hevosia edukkaasti. Ostakaa se 30t Mersu,Bmw ja tietysti se huippuvarusteltu malli niin loppuu rahat nopsaan huoltoihin.Itselläni kävi näin,kun Airmatic alusta piti päivittää niin hinta-arvio oli 8-10t Euroa.Alkoi kummasti Seat kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe