Miten on? Onko täällä 20 miehiä, jotka ovat sekstailleet 40 naisten kanssa? Kertokaa toimiiko seksi näin LEIKKISÄSTI sanottuna "äidin ja pojan" välillä hyvin (älkää ottako tuota kirjaimellisesti, 40 naisesta ja 20 miehestä kun tulee yhdessä mieleen äiti ja poika)?
On ainakin väitetty että toimii. 40 nainen on jo sen verran kokenut, että osaa käsitellä nuorta miestä oikealla tavalla. 20 mies taas on niin nuori ja viriili, että jaksaa vastata 40 naisen tarpeisiin.
Mutta kertokaapas kokemuksianne.
Nuori mies - vanha nainen
24
5163
Vastaukset
- (n)
pisti silmään "vanha" nainen...en kyllä oo vanha tai en koe olevani.
- Minna65
Ei nuori mies osaa 40-vuotiasta naista tyydyttää - mieluummin hieman vanhempi.
- mieltä
omakohtaisen kokemuksen perusteella. En parin "huonon" kokemuksen jälkeen oikein alle kolmikymppisistä välitä..
- Mahdollisuuksia ois ollut...
mieltä kirjoitti:
omakohtaisen kokemuksen perusteella. En parin "huonon" kokemuksen jälkeen oikein alle kolmikymppisistä välitä..
Aivan samaa mieltä tämän rouvan kanssa,miehen "elämänkokemus",ja oma,antavat niin paljon hyvää "maustetta" ja ihmis-suhteen jalostusta kulkua,ETTÄ EI VAIHTAIS nuoreen mieheen,MALTTAMATONTA sekoilus,-ois se!
- Hämmästynyt.
Ainakin yli 20 miehen ihastuminen yli40:seen,toisin päin en tiedä,Ihastus pani "pojan"pään aivan sekaisin,ehkä´ 40 ei jaksa olla mukana "pojan"sielunelämässä,ARKIPÄIVINÄ"viikonloput,toinen juttu!
- nainen+
Yli 20 menis naisen taidoista ihan sekaisin,sääli jos pitää soitaa ambulanssi!Ei viitsi särkeä nuorta sydäntä,-kun ei muuten tämä siis toimisi...
- Sivusta seurannut.
Eräällä nuorella miehellä oli kaunis nainen,siis tosi kaunis,ja lapsiakin oli.Vaihtoi 40:seen naiseen,kampaajaan,jolla oli talo,mersu,..suhde kesti 7vuotta,mies löysi uuden ikäisensä,ja tämä jäi...
- menee...
ei ikä rakkautta tapa..naapurissa on uusi 85-v sulhanen 80:lle rouvalle,poika on 60v.Vanhenemme kaikki.
- kake2502
olen tällä hetkellä hieman yli 20v mies. ja minulla on ollut aika monta n.40v naista. seksi toimii joka kerta ja kummallakin on ollut todella kivaa. ja voin vaikka todistaa sen jokaiselle epäilevällä noin 40v. naiselle.
- kas,kas.
Niin sanot vielä.Odotas se 7 vuotta.Menetettyä aikaa tämän vanhemman leidin seurassa et saa takaisin."IHANA NUORUUS ON VAIN KERRAN".Miksi tuhlata.
- androgyynejäyökkis
Nuorilla miehillä on nykyään todella pienet vehkeet. Syy on varmasti siinä, että miehillä testosteronitaso on laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin.
Muutenkin naismaisia ajeltune alapäineen...- ghhjjk6
Varmaan olet oikeassa ja hamúrilais mättöä vedetään joka päivä.Nuorilla miehillä isot rinnat ja maha muutenkin tyttömäisten näköisiä.Kertoohan sekin jotain,että nuoret naiset valittavat ettei miehillä jopo keuli.
- nuori-ja-kova
oon 20-30 välissä ja naisystäväni on 54. seksi on kiihkeä ja taoimivaa. joskus naidaan 7 kertaa päivän aikana.
- madaame
Olen 53 v ja minulla on 26 v ihastus salainen sellainen jo yli puolivuotta ei ongelmia aina kun haluttaa saa pitkään.
- madamx
Vai olet sinä 6:41 kirjoitteleva "madaame"?
Olet äitisi alushousuja haisteleva nulikka joka kirjoittelee tänne päiväuniaan.
Vai saa pitkään...voi jumal.. - voimunjeee
Juuri näin peräkamari pojat sepustaa jälleen omiaan ei ne tee muuta kuin polkee mummoonsa ja tulpatonta mopoa netistä haetaan kiksejä
- outoaaa
Seksikokemus vanhemman naisen kanssa olisi kyllä kiva kokeilla t: Mies 20
- uuuiihjjj
Kokeile laho löylykauha perseeseen ipana
- Anonyymi
Lavatanseissa, olen 46v nainen, sain lavatansseihin kyytin samankylän mieheltä tanseissa oli kivaa ja sain tuttuilta hyvää lantrattua viinaa vaikka oli aika väkevää join jonkin verran. Loppuillasta kerättiin porukkaa poislähtöä varten meitä oli nelja taakse ja eteen yksi paksu mies. Matkan aikana oli ahasta nousin tutun pojan syliin juotiin kossua suoraan pullosta matkaa oli noin 20kilometriä, poika hyväili jo vähän lantiota jakylkiä en välittänyt kun kädet nousi hiljaa kylkeäpitkin rinnalle pidin puseroa suojana, poika oli nuori ja annoin vähän tutustua huomasin että levitän vähän käsiä että voi kunnolla hyväillä kun tunsi nännit pyöritti niitä ihanansti, minulla on kieltämättä isot rinnat. Siirsin pojan kättä alemmas kun tuntui jo aika kiihottavalta. Laittoi käden nivusiin ja tunsin tiukkojen stretsein päällä suoraan pillun kohdalla tunsin kuinka hyväilee pillun huulia aloin kostua, otettiin lisää kossua välillä. Mietin mitä teen olenko mennyt liian pitkälle mutta tunne oli kiihottavatoinen käsi rinnoilla ja toinen hävyn päällä. Kun nousin että saan paremman istuma asennon tunsin kalun pillua vasten poika painoi lantiosta että tunnen kunnolla tuntui että haluaisin kuiskata puristele kunnolla mutta en voinut. Kun jäätiin autosta kävelin nopeaa omaan rappuun poika ei puhunut mitään käveli jäljessä. Ovella kysyi saanko tulla, en vastannut mitään avasin oven ja astuimme sisään.
Menimme suoraan makkariin ja rakasteltiin, ennen aamua oltiin rakasteltu neljä kertaa, halusin antaa pojalle kunnon kokemuksen naisen kanssa aina kun levitin jalat ja tuli innolla päälle tunsin riemua kun nuori kova kalu pani innolla sai itsekasi kertaa orgasmin pojalla tuli spermaa paljon enemmän kuin miehelläni. aamulla sain lähtemään kun kerroin että mieheni ja kolme lasta tulee kohta. Olin koko päivän vähän turrana alapäästä kun vain ajattelin yötä, en kadu yhtään olen saanut yhden nuoren onnelliseksi - Anonyymi
Olin 18 kun eksyin baari/karaoke illan jälkeen 45v hoikan naisen sohvalle nukkumaan. Mutta nopeasti hän pyysi viereen ja oli aivan mahtava yö. Seuraavana aamuna vielä jatkettiin. Monesti mietin ko yötä. Jäi ainoaksi, mutta oli hieno kokea.
- Anonyymi
Kaverin kans poljettiin 45v naista.
Oli tosi timmi vartalon, ei olis uskonut kun kertoi ikänsä .
Oltiin just päästy armeijasta.
Äänestä päätellen hyvää teki,ainakin sai kunnolla spermat sisään. - Anonyymi
Toimii todella hyvin, jos tällainen 21 v. ja 45 v. oikea kokemus lasketaan. Hyvää seksiä riittää ja luottamus pelaa molemmin puolin.
- Anonyymi
45 sena 65 naista. Kyllä oli hyvät yöt.
- Anonyymi
Ei oo äiti poika juttu. On vallan muuta. Upeaa seksiä ja kypsä monipuolinen Nainen jolta saa myös henkistä puolta. Ihan paras kokemus 👌ottaisin vaimoksi heti jos vain saisin hänet.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774