onko eurosport maksullinen kanava lautasantennilla katseltuna.
Kiitos.
eurosport
3
434
Vastaukset
- vähän siitä
katsooko sitä yksittäinen ihminen omakotitalossa vai liuta ihmisiä kerrostalossa yhteisellä lautasella...jälkimmäisessä tapauksessa on maksullinen, mutta yksittäisvastaanotossa mikäli katsotaan esim. Astran tai Eutelsatin kautta vapaana FTA-kanavana niin ei ole. Canal Digital sen sijaan kyllä ottaa maksun mutta se kuuluu Perhe ja Viihdepaketteihin eikä ole yksittäin tilattavissa.
- dvb-s
hiksa kirjoitti:
jos mä hommaan satelliitti vastaanottimen ilman mitään kanavapakettia niin näen eurosportin.
Eurosport(ja RTL:n Formulat livenä) näkyy vapaalla sat,kanavalla satelliitista Astra19.2E(19,2 astetta 0-pituuspiiristä itään).
Itse laitin tilaukseen sat.paketin (dvb-s) kääntömoottorilla(USALS-toiminto).Taivaalla on yli 30 satelliittia.Pelkästään Astralta löytyy yli 300 vapaata kanavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286