Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

totuus kalanaisista

lovely79

olen kalanainen ja voin kertoa muutamia faktoja.kalanainen on herkkä ja aistillinen,joka haluaa miehen jossa samat piirteet.kalanainen haluaa paljon huomiota,jos sitä ei saa,hakee kyllä muualta!kalanainen rakastaa flirttailua.miehen pitää olla myös tosimies eikä mikään tissiposki,sopivasti kiltti mutta ei jalan alle poljettava.eikä saa takertua hullun tavalla,kala tarvitsee tilaa.totuus on että kalanainen osaa mököttämisen taidon ja on muutenkin todella hankala kumppani välillä.siksi tarvitsee miehen jolla on hyvä itsetunto,jalat maanpinnalla.kalanainen ihastuu helposti mutta huuma voi myös loppua yhtä nopeasti.vain harvat miehet saavat pidettyä kalan mielenkiinnon yllä.ehkä siksi olen ollut monta vuotta sinkku,pisin suhde skorpparimiehen kanssa,4vuotta.skorppari ja leijonamiehet parhaita rakastajia!

27

4144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääääääääääääää

      Selitä nyt horskoopeilla sitä että olet perinteinen siideripillu. Kaikki akat joita mulla on ollut ovat vaatineet samoja piirteitä. Kun ei ole kypsä ja on huonolla itsetunnolla varustettu mitäpä muutä voi odottaakkan kuin sinkku joka keksii selityksiä miksi on sinkku ?
      E
      Oikeasti kuka helvetti suo jaksaakaan katella.

      • kalanaiset

        sä olet kyllä jostain tosi katkera?!ehkä siitä ettei kukaan nainen jaksa sua!!!mulla on hyvä itsetunto enkä tarvii miestä väkisin jos ei tunnu oikeelta.ja en halua kuullostaa itse rakkaalta mut olen ulkoisesti tosi viehättävä ja miehiä parveilee ympärillä!hyvät miehet on vaan tosi vähissä ja helmet on yleensä varattuja...mut kai sitten joskus,jaksan toivoa...mut sulle,ryhdistäydy mies!ei tollasta kiukuttelevaa luuseria kukaan jaksa.


      • ääääääääää
        kalanaiset kirjoitti:

        sä olet kyllä jostain tosi katkera?!ehkä siitä ettei kukaan nainen jaksa sua!!!mulla on hyvä itsetunto enkä tarvii miestä väkisin jos ei tunnu oikeelta.ja en halua kuullostaa itse rakkaalta mut olen ulkoisesti tosi viehättävä ja miehiä parveilee ympärillä!hyvät miehet on vaan tosi vähissä ja helmet on yleensä varattuja...mut kai sitten joskus,jaksan toivoa...mut sulle,ryhdistäydy mies!ei tollasta kiukuttelevaa luuseria kukaan jaksa.

        Tarkoitus vain oli sanoa että kuvaamasi asiat liittyvät tietynlaisiin naisiin ilman sidonnaisuutta huonoskooppeihin, et voi puhua kaikkien puolesta millainen itse olet. Tunnen monia kalanaisia jotka eivat ole kuin sinä, alkoi vain yleistäminen ärsyttämaan ja tapanani on vastailla provoihin s24 palstoilla, itse asiassa pidin kirjoitustasi provona.

        Tiesitkö että horoskooppeihin uskovat ihmiset alkavat tiedostamattaan käyttäytymään lukemansa/ luulemansa perusteella. Ja mikäs onkaan hienompaa kuin voi omista negatiivisistä piirteistään syyttää jotain muutakuin itseään(me kalat/härät yms. vaan ollaan tälläisiä) eikä ottaa kritiikkiä vastaan ja rakentaa itseään.
        Niin ja itsekkin olen huonoskoopi merkiltäni juhannus vahinko.


      • Kultakala ;)
        ääääääääää kirjoitti:

        Tarkoitus vain oli sanoa että kuvaamasi asiat liittyvät tietynlaisiin naisiin ilman sidonnaisuutta huonoskooppeihin, et voi puhua kaikkien puolesta millainen itse olet. Tunnen monia kalanaisia jotka eivat ole kuin sinä, alkoi vain yleistäminen ärsyttämaan ja tapanani on vastailla provoihin s24 palstoilla, itse asiassa pidin kirjoitustasi provona.

        Tiesitkö että horoskooppeihin uskovat ihmiset alkavat tiedostamattaan käyttäytymään lukemansa/ luulemansa perusteella. Ja mikäs onkaan hienompaa kuin voi omista negatiivisistä piirteistään syyttää jotain muutakuin itseään(me kalat/härät yms. vaan ollaan tälläisiä) eikä ottaa kritiikkiä vastaan ja rakentaa itseään.
        Niin ja itsekkin olen huonoskoopi merkiltäni juhannus vahinko.

        Heippa,olen samaa mieltä sinun kanssa! Olen myös "juhannus" vahinko ;) enkä todellakaan ole tuollainen nainen ,mitä edellä mainittuu väittää kalojen olevan...


      • ******KUNINGASKISU*******

        vAIN KUNINGAS VOI KOSKETTA KALANAISEN SIELUA...jalottomilla otuksilla ei ole asia hänen


    • sweetie<3

      tiedätkö kalanainen minä olen kanssasi samaa mieltä
      sillä minussa on ihan samay piirteet...minä myös olen ollut kauan sinkkuna.olen usein ihmetellyt itseäni kun voin niin helposti unohtaa kumppaneitani.olen oikestaan ylpeä siitä piirteestä.
      selitit tosiaan asian hyvin

      • ja noin!

        Mhh.. Olen samaa mieltä.. Grrrr, leijonamies! Kalatkin osaa kyllä kehrätä, ainakin leijonan kanssa ;) Vaikkei vielä täysillä surraa, niin leijonan olemus kyllä vie jalat alta vähän väliä! ;) Ja se karisma.. Ooo, olen leijonan ansiosta vakioasiakas tuolla ylhäällä pilvissä :)


      • Kalalta
        ja noin! kirjoitti:

        Mhh.. Olen samaa mieltä.. Grrrr, leijonamies! Kalatkin osaa kyllä kehrätä, ainakin leijonan kanssa ;) Vaikkei vielä täysillä surraa, niin leijonan olemus kyllä vie jalat alta vähän väliä! ;) Ja se karisma.. Ooo, olen leijonan ansiosta vakioasiakas tuolla ylhäällä pilvissä :)

        Olen nuori kalanainen, enkä mitään miestä tarvitse. Sen olen päättänyt. Pidän toki kaikki ovet auki rakkaudelle, jos se on tullakseen, mutta todennäköisesti rakkaus menisi toisesta ovesta sisään ja toisesta ulos kerta toisensa jälkeen. Kyllästyn heti mieheen, jos tunnen omistavani sen tai se lähestyy liian nopeasti. Ensin pitäisi koputella ovea jonkin aikaa kärsivällisenä, ennen kuin tulen päästämään peremmälle. Ja tottakai minun täytyy ensin kutsua rakkaus luokseni oveen koputtelemaan.
        Siinä vertauskuvallisesti tarinointia kerrakseen!


      • Härkä55

        Minusta ei ole kypsää olla ylpeä siitä, että on helppoa unohtaa entiset.


      • -Kalanainen-
        Härkä55 kirjoitti:

        Minusta ei ole kypsää olla ylpeä siitä, että on helppoa unohtaa entiset.

        siinä mitään ylpeilemisen aihetta ole. Jää sellainen tunne, ettei koskaan olisi toisesta välittänytkään. Joo, mutta kukin tyylillään.


      • sweetie<3
        Härkä55 kirjoitti:

        Minusta ei ole kypsää olla ylpeä siitä, että on helppoa unohtaa entiset.

        miksi sinusta se ei ole kypsää?
        olen tosiaan utelias tätä asiaa kohtaan..
        voisitko kertoa tarkemmin....


    • tutkijasielu

      Nainen, jolle uskon menettäneeni sydämmeni on kalat (olemme tosin kiinalaisessakin horoskoopissa sama). En tiedä mistä ihastumiseni johtui. Oliko se sitä, että tunnistan niin monia piirteitä, jotka oli helppo hyväksyä vai siitä, mitä kalanaiset ovat. Välillä tiivisti vierellä, tunteikkaita, aistillisia ja tihkuvat seksiä ja välillä tarvitsevat omaa tilaa niin, ettei heistä kuulu mitään. Kalanaisen salaperäisyys näkyy hänen silmistään.

      • salaperäinen kala

        niin kala-nainen kuin mies ovat luonteeltaan salaperäisiä ja mystisiä,niinkuin minultakin duunissa nainen kysyi,että mikä sä oikein oot horoskoopissa,kun et ei susta saa selvää, mut ihana sä kuitenkin oot...kala jos kuka osaa flirtailun


      • on aina yhtä
        salaperäinen kala kirjoitti:

        niin kala-nainen kuin mies ovat luonteeltaan salaperäisiä ja mystisiä,niinkuin minultakin duunissa nainen kysyi,että mikä sä oikein oot horoskoopissa,kun et ei susta saa selvää, mut ihana sä kuitenkin oot...kala jos kuka osaa flirtailun

        vastenmielistä,
        varsinkin, jos sen
        lausuu kala -

        se haisee :)


      • kuulee
        on aina yhtä kirjoitti:

        vastenmielistä,
        varsinkin, jos sen
        lausuu kala -

        se haisee :)

        kun kalat itseään kehuu, yleensä se on oinas, skope ta härkänainen. Sekin muuten haisee..


    • valehtelua---

      Kauriit ovat parhaita mun mies on kauris ite olen kala se tuo ainakin kerran viikossa ruusuja ja eikä me riidellä lpaljoon pikku juttuja mut ei vakavia se on hellä kuin höyhen 6vuotta koht täyteen ja 1 lapsi syntynni 2v

      • summer breeze

        kaurismiehet on kyllä luotettavia ja jalat maanpinnalla mutta niistä puuttuu intohimo,aistillisuus,ne on hiukan tylsiä..sori.kyllä se on vaan ne tulisemmat merkit:)


    • ******KUNINGASKISU*******

      Täällä tuoksuu ihania kaloja

      • kuningattaresi

        www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&mode=related&search=



        Haluaisitko tutustua piraijaan????


      • ******KUNINGASKISU*******
        kuningattaresi kirjoitti:

        www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&mode=related&search=



        Haluaisitko tutustua piraijaan????

        Iki oma fishufishuni


      • kuiteskin vaan
        ******KUNINGASKISU******* kirjoitti:

        Iki oma fishufishuni

        se *one night stand* ku täällä taas kalojen perään mouruat.

        Jäikö kissa kalan kituksiin kii, miu miu.


      • kuningatarkala
        ******KUNINGASKISU******* kirjoitti:

        Iki oma fishufishuni

        Mitäs tässä sitten meuhkaat senkin pupukunkku?


      • ******KUNINGASKISU*******
        kuiteskin vaan kirjoitti:

        se *one night stand* ku täällä taas kalojen perään mouruat.

        Jäikö kissa kalan kituksiin kii, miu miu.

        Juttu on vasta alulaan ja minä olen jo


      • ******KUNINGASKISU*******
        kuningatarkala kirjoitti:

        Mitäs tässä sitten meuhkaat senkin pupukunkku?

        On ikävä häntä


      • ******KUNINGASKISU*******
        kuningattaresi kirjoitti:

        www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&mode=related&search=



        Haluaisitko tutustua piraijaan????

        Teiltä kaloilta puuttu vain hyvä huumorin taju,muuten olette parasta minkä minä voin ikinä saada(ei hetä!minä hoidan huumorinkin puolestan.pus)


      • kuningatarkala
        ******KUNINGASKISU******* kirjoitti:

        On ikävä häntä

        Ikäväkö lähtee ku muita houkuttelee kosmiseen tanssiin muhahaha...


      • ******KUNINGASKISU*******
        kuningatarkala kirjoitti:

        Ikäväkö lähtee ku muita houkuttelee kosmiseen tanssiin muhahaha...

        halusin vain vävän huomiota..anteksi kuningatarfishu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe