Yhden yön reissu olisi suunnitteilla, mutta on vaikea löytää lähteltä varsinais-suomea reittiä jossa ei patoja ja majoistusmahdollisuuden kera, teltta, laavu tai mökki kävisi.
Onko sulla vinkkejä?
ps. Liesjärven kansallispuistoa oon tässä harkinnu...
Melomaan ,minne?
tahtoo melomaan!
1
893
Vastaukset
- MaRRiiiii
Suosittelen lämpimästi Kiskonjoen kanoottireittiä. Itse olen ollut siellä kolmena kesänä melomassa ja reitti on oikein kaunis ja leppoisa. Reitin varrella on joitakin kanootin kanto-osuuksia, mutta yhden yön reissulla voit luultavasti onnistua välttämään ne, jos valitset lähtöpaikkasi oikein (suosittelen Sipilän uimarantaa). Kiskosta saa vuokrattua kanootteja uskomattoman halvalla!! ja paikanpäällä asuu ystävällinen taksikuski, joka on meitä aina kuskaillut. Itse olemme yöpyneet aina teltoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683