Korjaamo AutoMäenpää Jyväskylä

Omega mv6

Kannattaa harkita tarkasti ennen kuin vie autonsa AutoMäenpäähän Jyväskylään. Käytimme Omegaamme 4-pyöräsuuntauksessa ja tuloksena oli aurauskulmat päin helvettiä. Papereiden mukaan kaikki oli ok, mutta auto ei kulkenut normaalisti ja lonksui kummasti kääntäessä. Ja tästä maksoimme vielä 70 euroa! Kiireen vuoksi säädimme itse aurauskulmia ja nyt auto kulkee suoraan, ilman häiritseviä lisä-ääniä.

Ei tarvitse toista kertaa viedä autoa kyseiseen korjaamoon!

3

4360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häntä ????

Omia kokemuksia:

- Suositteli jakohihnanvaihdon yhteydessä akselien stefojen vaihtoa , vaihdon jälkeen vuoti öljyä kuin seula , sitä ennen ei juurikaan

- Öljynvaihdon suoritti joku "märkäkorva" kädet täristen , muutenkin jotenkin uunon oloinen harjottelija oli , uutta öljyä meni nippanappa 4 litraa joten pillillä tikunreiästä imuttelu ei tainut oikein onnata kun jäi puolilitraa sisään , longlife-systeemin nollaaminen täydellistä arpapeliä ?

- 1 pökkelö ajo korjattavana olleen opel kadetin pihalle ja parkkeeras sen tallin eteen törmäten tallin oveen etupäällä , meni virne nenällä ihailemaan pruttua joka puskurin maalipintaan . No virheenhän mä tein ku en Kakelle asiasta ilmottanu , ois saanu sälli varmaan loppatilin .

- Tehdyt työt rustataan kynällä paperille , vaikea saada tositteesta mitään selvää , paskasilla käsillä vielä kirjotettu ? Muualla on kyl jo siirrytty tietokone/printteri aikaan

- Paskanen paikka , kake ja akka riitelee useesti , kiva mennä sisään ku on möykkä päällä

Mutta kaikesta negasta huolimatta mm. jarru/alusta työt yleensä hoituu nopeasti ja ihan kohtuu edulliseen hintaan

• Anonyymi

Asiakaspalvelu heikkoa. Oven avattua tietää tulleensa tylyyn paikkaan. Sovittu työn aloitusaikataulu ei pitänyt reilulla tunnilla - ei pahoitteluja tai muuta uuden ajan ehdotusta. Ensi kerralla suuntaan saman tien toisiin huoltoihin.

• Anonyymi

Näin tosiaan on edelleen, vaikka aloitus onkin vuosi kymmenien takaa. Mutta tosiaan en suosittele paikkaa, Jyväskylästä kyllä löytyy firmoja joita oikeasti kiinnostaa huoltaa/korjata autoja ja sinne mielummin viekin rahansa vaikka kyse olisikin kalliista tai halvasta hommasta, mutta tämä ei ole se paikka. Selvästi näkee että asiakaspalvelu todella heikkoa ja apua ei tunnu ja väännellään ja käännellään auton ongelmien ratkaisuja. Jos tarviit apua muuhun kuin öljyn vaihtoon ja lamppujen suuntaamiseen, älä mene tänne. Kyllä varmasti Kaken aikaiset asiakkaat vielä käy ja näyttääkin olevan vanhempaa sukupolvea pelkästään ketkä täällä enään viitsi käydä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1579
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1390
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1354
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      941
    Aihe