Vittu että vituttaa

()/%&/&%&)=

Siis vituttaa lähteä huomenna töihin, vituttaa oma tyhmyys ja saamattomuus, vituttaa etten saa sanottua mitä ajattelen, vituttaa olla kakkosnainen, vituttaa noi saatanan jenkkakahvat jotka ei lähe millään vitun jumpalla, vituttaa toi ihan saatanan ääliömäinen suku, vituttaa että mut keskeytettiin tänään kesken salitreenien, vituttaa koko vitun meininki. Saatana ja tukkakin on ihan päin persettä ja naamassa jotain helvetin stressi-ihottumaa. Vittu.

11

1437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääskeläinen.

Mua vituttaa ihan yhtä paljon, mutta toisista syistä.

• voihan vitulas

niin vituttaakin
      vituttaa saatanan gradu ja vitun vuosi 1999
      vitun kuntosalin 30 v uraohjus pellet vitun rusketuksesssaan
      vituttaa vitun perhe-elämä vitun vaatimuksineen ja vitun TYÖ
      painukaa asiakkaat vittuun älkääkä tulko aamulla taas VITTU VITTUILEMAAN MULLE

• ()/%&/&%&)=

Siis voi vitun VITTU! Saatana mä arvasin että tää päivä menee päin vittua. Siis voi vitun runkku, että kyrsii. Enemmän vielä kuin eilen. Voi saatanan saatana. Voi vittu. Vituttaa niin että pää repee. Ja perse myös.

• nuoret naiset

on suurimmaksi osaksi juuri sun kaltasia ruikuttajia ja puhe on kuin pahemmankin jätkän suusta.
        Täytyy sanoa, että onpa naisellista ..joo.

Vittu on joka toinen sana.

• ()/(%&/(%&/
        nuoret naiset kirjoitti:

on suurimmaksi osaksi juuri sun kaltasia ruikuttajia ja puhe on kuin pahemmankin jätkän suusta.

Ole sinä hiljaa!! Pakkohan se johonkin on saada revetä ja tää perkeleen palsta on paras vaihtoehto. Onks sit kivaa jos alan aukomaan päätäni ihan livenä häh!?

• ()/&%&%/&%)
        nuoret naiset kirjoitti:

Mistä sitäpaitsi päättelet, että olen NUORI nainen? Kyllä vanhaakin vituttaa, sehän se vasta vituttaakin. Mulla on ikää enemmän kuin on terveellistä, niin että ole sinä rääpäle hiljaa.

• Anonyymi

No mikä sua siinä nyt vituttaa?

• Anonyymi

Hienoa. Ehkä saat vähän takaisin, tosta kakkosnaisen toimestasu.

• Anonyymi

Olikin vähän vanha ketju.

• Anonyymi

Rutistan sua😘

• Anonyymi

No sanos muuta mutta kun ei saa kiroilla eikä oo hyvä tapa niin jätän väliin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3311
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      525
      2013
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1907
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      19
      1561
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1498
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1277
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe