kertokaas millanen paikka on

siellä harjavallassa sijait...

lastenkoti tai mikä lieneekään nimeltään eemeli? kaikkee yleistä infoo mitä tiiätte ja tunnetteko sieltä ketään...ja sillee,ite tiiän yhen neidin joka siellä asuu.

11

4230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      Eemelillä on kotisivut osoitteessa http://www.lsleemeli.fi , sieltä löytyy aika pitkälti kaikki yleinen tieto kyseisestä paikasta. Itse tunnen myös yhden siellä asuvan neitosen.

      Mitäs siitä muuta kertoisi, sen lisäksi mitä tuolta kotisivuilta selviää... Sen voin sanoa, että ihan kohtuullisen hyvä paikka asustaa se vaikuttaa siellä oleville lapsille/nuorille olevan.

      • eemeliläinen

        mä oon asunu tuolla eemelissä, luojan kiitos pääsin sieltä pois. eip se mitää herkkuu sielläkää oo asuu sen sanon minä... ulkoiluu säännöstellää aikalail, oikeestaa siellä ei muuta tekemist ollu ku kattoo telkkarii ja syödä... ulos pääs aika nihkeesti... nykyää, ku mä sielt oon pois päässy nii meininki siel on muuttunu ehkä rennommaks joiltai osin mut kellekää en toivois sinne joutuvan, muutamil ohjaajil ei pahemmi oo ku kusta päässä... ja kuka oikee mahto sanoo et se on ok paikka nuoril ja lapsil... en sanos niinkää... ainakaa muutaman nuoren kohdalla heit kohdellaa aika perse meiningil. ja nuoret keskenää jauhaa toisistaa pelkkää paskaa,ja sit esitetää niinku parast ystävää... et joku nuori helposti joutuu muiden nuorten syrjittäväks... et onnea vain niille ketkä sinne joutuu


      • *****
        eemeliläinen kirjoitti:

        mä oon asunu tuolla eemelissä, luojan kiitos pääsin sieltä pois. eip se mitää herkkuu sielläkää oo asuu sen sanon minä... ulkoiluu säännöstellää aikalail, oikeestaa siellä ei muuta tekemist ollu ku kattoo telkkarii ja syödä... ulos pääs aika nihkeesti... nykyää, ku mä sielt oon pois päässy nii meininki siel on muuttunu ehkä rennommaks joiltai osin mut kellekää en toivois sinne joutuvan, muutamil ohjaajil ei pahemmi oo ku kusta päässä... ja kuka oikee mahto sanoo et se on ok paikka nuoril ja lapsil... en sanos niinkää... ainakaa muutaman nuoren kohdalla heit kohdellaa aika perse meiningil. ja nuoret keskenää jauhaa toisistaa pelkkää paskaa,ja sit esitetää niinku parast ystävää... et joku nuori helposti joutuu muiden nuorten syrjittäväks... et onnea vain niille ketkä sinne joutuu

        Säännöt siellä ovat kyllä tiukat, se on totta, mutta niin ne taitavat olla lastensuojelulaitoksissa yleensäkin. Ja sen tiedän, että jos joku nuori tekee siellä jotain sellaista mitä ei missään tapauksessa pitäisi, niin sen seurauksena ne säännöt ja rajoitukset voidaan hänen kohdallaan muuttaa pitkäksikin ajaksi aivan kohtuuttomiksi. Voidaan esim. kieltää kokonaan kännykän ja netin käyttö sekä ulkoilut ja pitää vankina omassa huoneessa. Mutta sellainen on ilmeisesti aika poikkeuksellista kuitenkin.

        Niin ja olen minäkin kyllä kuullut, että joskus kohtelu voi olla siellä aika tylyä (siis muutenkin kuin rangaistusten ym. osalta). Pari ohjaajaa ovat kuulemani mukaan ihan mukavia kaikin puolin, ja loput ovat sitten vähemmän miellyttäviä, kuka enemmän, kuka vähemmän.

        Sen perusteella mitä olen kuullut muista lastensuojelulaitoksista, niin ei niissä kuitenkaan oikein missään juuri sen parempi taida olla asua kuin Eemelissä. Tiukat säännöt niissä on ilmeisesti tosiaan ihan yleisesti, ja joissakin ne ovat vielä tiukemmat kuin Eemelissä (ja lapsia/nuoria pidetään pahemmin eristyksissä ulkomaailmasta), siis ihan normaalisti, ilman että niitä on mistään erityisestä syystä tiukennettu. Lisäksi olen kuullut/lukenut joissakin lastensuojelulaitoksissa tapahtuneen kaikenlaisia väärinkäytöksiä (siis ohjaajien toimesta), kuten pahoinpitelyjä, seksuaalista hyväksikäyttöä ja julmaa kiusaamista. Eemelissä ei käsittääkseni mitään sellaista ole ollut.


      • eemeliläinen
        ***** kirjoitti:

        Säännöt siellä ovat kyllä tiukat, se on totta, mutta niin ne taitavat olla lastensuojelulaitoksissa yleensäkin. Ja sen tiedän, että jos joku nuori tekee siellä jotain sellaista mitä ei missään tapauksessa pitäisi, niin sen seurauksena ne säännöt ja rajoitukset voidaan hänen kohdallaan muuttaa pitkäksikin ajaksi aivan kohtuuttomiksi. Voidaan esim. kieltää kokonaan kännykän ja netin käyttö sekä ulkoilut ja pitää vankina omassa huoneessa. Mutta sellainen on ilmeisesti aika poikkeuksellista kuitenkin.

        Niin ja olen minäkin kyllä kuullut, että joskus kohtelu voi olla siellä aika tylyä (siis muutenkin kuin rangaistusten ym. osalta). Pari ohjaajaa ovat kuulemani mukaan ihan mukavia kaikin puolin, ja loput ovat sitten vähemmän miellyttäviä, kuka enemmän, kuka vähemmän.

        Sen perusteella mitä olen kuullut muista lastensuojelulaitoksista, niin ei niissä kuitenkaan oikein missään juuri sen parempi taida olla asua kuin Eemelissä. Tiukat säännöt niissä on ilmeisesti tosiaan ihan yleisesti, ja joissakin ne ovat vielä tiukemmat kuin Eemelissä (ja lapsia/nuoria pidetään pahemmin eristyksissä ulkomaailmasta), siis ihan normaalisti, ilman että niitä on mistään erityisestä syystä tiukennettu. Lisäksi olen kuullut/lukenut joissakin lastensuojelulaitoksissa tapahtuneen kaikenlaisia väärinkäytöksiä (siis ohjaajien toimesta), kuten pahoinpitelyjä, seksuaalista hyväksikäyttöä ja julmaa kiusaamista. Eemelissä ei käsittääkseni mitään sellaista ole ollut.

        joo no eemelis ei oo ku oikeestaa yks aivan mahtava ohjaaja! muut onkin sit jos jonkin verran suolesta. sekin toiminta eemelis on hiuka mitä on, nuorii kohdellaa millai huvittaa toisinaan mut sit sossuil ja vanhemmil puhutaanki hiuka toista... niil on toisinaa käytös tää uhkailu/lahjonta/kiristys meininki... et kyllä mä tiedän mikä meininki siel on.. ne ketkä siel ei oo asunu nii aika paha men kertoo millasta se elämä siellä on...


      • eemeliläinen....
        ***** kirjoitti:

        Säännöt siellä ovat kyllä tiukat, se on totta, mutta niin ne taitavat olla lastensuojelulaitoksissa yleensäkin. Ja sen tiedän, että jos joku nuori tekee siellä jotain sellaista mitä ei missään tapauksessa pitäisi, niin sen seurauksena ne säännöt ja rajoitukset voidaan hänen kohdallaan muuttaa pitkäksikin ajaksi aivan kohtuuttomiksi. Voidaan esim. kieltää kokonaan kännykän ja netin käyttö sekä ulkoilut ja pitää vankina omassa huoneessa. Mutta sellainen on ilmeisesti aika poikkeuksellista kuitenkin.

        Niin ja olen minäkin kyllä kuullut, että joskus kohtelu voi olla siellä aika tylyä (siis muutenkin kuin rangaistusten ym. osalta). Pari ohjaajaa ovat kuulemani mukaan ihan mukavia kaikin puolin, ja loput ovat sitten vähemmän miellyttäviä, kuka enemmän, kuka vähemmän.

        Sen perusteella mitä olen kuullut muista lastensuojelulaitoksista, niin ei niissä kuitenkaan oikein missään juuri sen parempi taida olla asua kuin Eemelissä. Tiukat säännöt niissä on ilmeisesti tosiaan ihan yleisesti, ja joissakin ne ovat vielä tiukemmat kuin Eemelissä (ja lapsia/nuoria pidetään pahemmin eristyksissä ulkomaailmasta), siis ihan normaalisti, ilman että niitä on mistään erityisestä syystä tiukennettu. Lisäksi olen kuullut/lukenut joissakin lastensuojelulaitoksissa tapahtuneen kaikenlaisia väärinkäytöksiä (siis ohjaajien toimesta), kuten pahoinpitelyjä, seksuaalista hyväksikäyttöä ja julmaa kiusaamista. Eemelissä ei käsittääkseni mitään sellaista ole ollut.

        "Voidaan esim. kieltää kokonaan kännykän ja netin käyttö sekä ulkoilut ja pitää vankina omassa huoneessa. Mutta sellainen on ilmeisesti aika poikkeuksellista kuitenkin."
        tuo on itse asiassa aika yleistä...


      • Anonyymi
        eemeliläinen kirjoitti:

        mä oon asunu tuolla eemelissä, luojan kiitos pääsin sieltä pois. eip se mitää herkkuu sielläkää oo asuu sen sanon minä... ulkoiluu säännöstellää aikalail, oikeestaa siellä ei muuta tekemist ollu ku kattoo telkkarii ja syödä... ulos pääs aika nihkeesti... nykyää, ku mä sielt oon pois päässy nii meininki siel on muuttunu ehkä rennommaks joiltai osin mut kellekää en toivois sinne joutuvan, muutamil ohjaajil ei pahemmi oo ku kusta päässä... ja kuka oikee mahto sanoo et se on ok paikka nuoril ja lapsil... en sanos niinkää... ainakaa muutaman nuoren kohdalla heit kohdellaa aika perse meiningil. ja nuoret keskenää jauhaa toisistaa pelkkää paskaa,ja sit esitetää niinku parast ystävää... et joku nuori helposti joutuu muiden nuorten syrjittäväks... et onnea vain niille ketkä sinne joutuu

        siis tää ohjaajat siel vaa pahoinpitelee nuoria ja valehtelee kans... ja ne ei nää heidä toiminnas mitää väärää


    • Eemeliläinenn

      Ei mitkää hirveen rennot säännöt mut pärjää kyllä. Totta tuo että ainaki syrjitään uusia usein.

    • Perttilänpaavo

      Hyvin menee mut menköön...

    • Taatuska

      Mun tytär oli UK:lla Porissa muutama vuosi sitten, tytön meno yksinkertaisesti äityi sen verran hurjaksi ettei saatu pysähtymään enää millään. Äitinä tein tiiviisti yhteistyötä viranomaisten kanssa ja lopputulema oli se että tyttö saatiin poliisien kanssa kiinni ja kyytiin ja suoraan UK:lle. Hän tiesi että näin tulee käymään jos ei ”antaudu”, kuukauden oli Porissa ja kyllä pysäytti. Ei tarvittu sen jälkeen ainuttakaan laitosreissua ja viranomaiset vapautuivat seuraavaan tapaukseen. Muistelee lämmöllä ohjaajia ja mulle tuli heti alusta alkaen positiivista palautetta tytöstä.

      Että ne ”tiukat” säännöt ja rajoitukset ovat kyllä ihan tarkoituksella, joihinkin toki jää tehoamatta nekin. Todella paljon on myös vanhemmista kiinni moni asia lapsen joutuessa laitokseen...

    • Anonyymi

      Voin täs iha sanol että kyllä ne ohjaajat tykkää rangaista nuoria ihan kaikesta että ei millään tavalla ole poikkeuksellista. Ohjaajat uhkailee ottaa puhelimen pois jos ei tee sitä mitä ne haluaa ja sen jälkeen onki kauhee sota missä se ohjaaja pistää kaiken sem nuoren syyks

    • Anonyymi

      Onko Piri-Kirsin lapset tuossa laitoksessa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe