Näyttö tuntuu keräävän aika lailla pölyä ja tekisi mieli puhdistaa se, mutta onko tarkoitukseen olemassa mitään siihen varattua liinaa kun ei ihan tiskirätillä viitsisi...
Millä puhdistaa lcd-näyttö?
4
860
Vastaukset
- tommi
eli tuolaisessa keltaisessa spray purkissa olevalla glass cleanerilla ja pehmeellä paperilla/liinala onnistuu hyvin näytön puhdistus...
kysistä ainetta saa esim elektroniikka kaupoista...
tv ruudun puhdistamiseen tarkoitetut antistaattiset aineet ei oikein toimi kannettavan näyttöön, kuivuu ennen kuin ehtii pyhkii... - LapTop
Oman läppärini manuaaleissa kielletään käyttämästä minkäänlaisia liottimia ja vahingoittamasta näytön pinnassa olevaa heijastuskalvoa.
Eli olen käyttänyt pölynimuria ja tekstiilisuutinta sekä pehmeää kostutettua rättiä.
Lähtee kyllä, pölyähän se lähinnä kerää. Omani ainakin kuin magneetti. - Lapman
Itse teen samalla tavalla kuin CRT näytöllä, eli
1kpl vedellä kostutettu talouspaperi
1kpl kuiva talouspaperi
Pyyhi kostealla ensin, ja heti perään kuivalla. Toimii kuin unelma.- mikrokuituliina
Kannattaa ostaa esim. Sini mikrokuituliina tai mikrokuitusäämiskä, erittäin hyvä ja hellävarainen kannettavan näytölle. Eikä liinaa tarvitse edes kastella, koska mikrokuituliina varautuu staattisesti ja imee pölyn itseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255