Joo, nyt tämä Backlash näyttää vähän valoisammalta. Kaikki show;t ovat mukana, ja Raw sai kyhättyä aivan loistavan Main Eventin. Orton Vs Edge Vs HBK Vs Cena WWE CHampionshipistä! Kunhan vain tuo Lashley menettäisi tuon mestaruuden, ja ECW loppuisi. Tulisivat tähdet Smackdowniin ja Rawiin. Smackdown voisi lisätä omaan Main Eventtiinsä lisää painijoita Batistan ja UT;n lisäksi, tai tehdä tästä Casketin tai Buried Aliven.
Backlash 07 *Spoil*
8
385
Vastaukset
- Striper
Teenpähän nyt huvikseen tällaisen suunnitelman mihin kaikki siirtyisi ELLEI jotkut lähtisi muualle esim. TNA;han.
CM Punk => Raw
Sandman => Smackdown
TOmmy Dreamer => Smackdown
Sabu => Raw
RVD => Raw
Terry Funk => Smackdown
Hardcore Holly => Smackdown
Test => Smackdown ( Vai onko Test enää ECW;ssä? )
mä lisään vaikka perään mun veikkaukset miten käy jos ECW lopetetaan...
CM Punk => Raw, taikka SD!. pysyy kuiteskin WWEllä hommissa
Sandman => Smackdown, saa kengän kuvan persuuksiin
TOmmy Dreamer => Smackdown, liittyy samaan porukkaan kun Sandman
Sabu => Raw, Monoo
RVD => Raw, kai se sinne RAWn puolelle palaa
Terry Funk => Smackdown, Mistä lähtien Terry on ollut ECWssä mukana?
Hardcore Holly => Smackdown, jep, takas SD!hen jobbailemaan
Test => Smackdown ( Vai onko Test enää ECW;ssä? , saanu jo monoo.
Mun mielestä ECWn on hyvä paikka WWEn nuorille painijoille. siel ne pääsee esiintymään vähän isomman yleisön edessä, eikä hyppy OVWstä RAWn/SD!n oo niin iso. - kaltainen-pörssi
The_Hitman kirjoitti:
mä lisään vaikka perään mun veikkaukset miten käy jos ECW lopetetaan...
CM Punk => Raw, taikka SD!. pysyy kuiteskin WWEllä hommissa
Sandman => Smackdown, saa kengän kuvan persuuksiin
TOmmy Dreamer => Smackdown, liittyy samaan porukkaan kun Sandman
Sabu => Raw, Monoo
RVD => Raw, kai se sinne RAWn puolelle palaa
Terry Funk => Smackdown, Mistä lähtien Terry on ollut ECWssä mukana?
Hardcore Holly => Smackdown, jep, takas SD!hen jobbailemaan
Test => Smackdown ( Vai onko Test enää ECW;ssä? , saanu jo monoo.
Mun mielestä ECWn on hyvä paikka WWEn nuorille painijoille. siel ne pääsee esiintymään vähän isomman yleisön edessä, eikä hyppy OVWstä RAWn/SD!n oo niin iso.oon ihan samaa mieltä tosta ECW:sta, paitsi ne vitun bobby lashleyt ja muut wwe jobberit kuuluvat kunnon brändeihin. ECW pitäisi olla tarkoitettu ovw painijoiden alku brändiksi.
Asiaan
Onko muita otteluita luvattu backlashiin???
- dark-j
Älä jaksa, backlash ei näytä valoisammalta kuin odotin. Main eventissäkin Cena säilyttää ja Bobby Lashley voittaa 3-1 vastaan matsin,eipä näytä hyvältä eipä ei... saisi kyllä ECW mennä konkkaan muutenkaan ei kiinnosta tää uus "visio".
- Striper
Cardiin lisättiin Undertaker Vs Batista Last Man Standing ottelu World Heavyweight Championista.
- Badass
Ai että ottelu World Heavyweight Championista? Ehkä kuitenkin ChampionSHIPistä.
- Striper
Badass kirjoitti:
Ai että ottelu World Heavyweight Championista? Ehkä kuitenkin ChampionSHIPistä.
Oli tarkoituskin puhua ´´suomalaisittain´´.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987